Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.
Sklep online samochodowych SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis WRC. Części samochodowe led OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce forum audi pompa wspomagania ZF
MOTONET
Części online
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis Pompy paliwa
Zawory EGR
Sklep LED
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy Felgi aluminiowe
Pompa oryginał "ZF"

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Kody błędów  
Autor Wiadomość
mayday_neo 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2010-07-13, 17:28   [D3 03 4.2MPI ] Kody błędów

Witam.Posiadam a8 d3 2003r 4,2 benzyna.Właśnie wróciłem z dość dalekiej podróżny i w czasie drogi zaczęło cos dziwnego sie dziać z autem,po zatankowaniu auta paliwem do pełna na czeskiej stacji,jakaś godzine póżniej podczas drogi auto zaczeło mi sie mulic tzn. gdy chce kogos wyprzedzic i depne na pedał to muli auto,jak jade spokojnie bez raptownego przyspeszania to nic sie nie dzieje na sporcie tez wszystko ok tylko na normalu przy przyspieszaniu tak robi.Znajomy podłaczyl vga i wyszły takie błedy:
Szukałem opisu błedów ale nie moge znaleść,prosze o opis jak ktoś zna.

P0022
P1128
P1130
P1573
P1534
P1874
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
pebo 
LORD



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1420
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-07-13, 17:56   

Tyle udało mi się znaleźć:

5 cyfr/kody P/hex

17536/P1128/4480 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture),
17538/P1130/4482 - Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture),
17981/P1573/463D - Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody,
17942/P1534/4616 - Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa.

Pytanie, jakie to było paliwo, ile oktanów? Z postów wynika, że to może być wina czujnika, prawdopodobnie masy powietrza (przepływomierz) tzw. MAF sensor.
Zerknij tu:
1. http://www.audiforums.com...ead.php?t=75258
2. http://forums.pelicanpart...code-p1130.html

Pozdro.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 999
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2010-07-13, 18:05   

Co do kodów to:
1. Nie zidentyfikowałem;
2. 17536 P1128 4480 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1- mieszanka uboga (weak mixture)
3. 17538 P1130 4482 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 2- mieszanka uboga (weak mixture)
4. 17981 P1573 463D Cewka monitora kontrolnego silnika.Bank 2 - otwarty obwód - przewody
5. 17942 P1534 4616 Czujnik położenia wału korbowego CMP actuator, bank 2 - zwarcie do plusa
6. Też nie mogłem znaleźć.
Moim zdaniem masz problem z czujnikiem położenia wału korbowego lub przepływomierzem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
mayday_neo 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Lip 2010
Posty: 4
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2010-07-14, 16:22   

Paliwo było 98 bo tylko takie leje,po skasowaniu błędów i po tym jak auto trochę odpoczęło jest trochę lepiej ale dalej się muli.Bede musiał sprawdzić przepływomierz bo na to wychodzi ze to jego wina.A czy mozliwe ze przez jakaś padnięta sonde tak się dzieje??

Jeszcze pytanie jak mogę sprawdzić czy to przepływomierz w najprostszy sposób,bo obecnie jestem za granica i nie mam możliwości podpięcia auta po vga.
 
 
pebo 
LORD



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1420
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2010-07-15, 21:01   

W D3 bez VAG'a to niewiele sprawdzisz, a można więcej napsuć. Jeśli to 4,2 benzyna to masz 4 sondy lambda, przed i za katalizatorami na każdym leżaku od wydechu. Która nawala, to sprawdzisz po wartościach mierzalnych w blokach danych (VAG). Często przy uszkodzeniach przepływomierza błędnie działa sonda, a może być dobra i odwrotnie, padająca sonda może fałszować i wywalać błędy przepływomierza.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Cosa Nostra 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: MR B
Jeżdzę: A8
Wiek: 35
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 3
Skąd: Podkarpackie
Wysłany: 2010-08-02, 16:15   

witam
Mam dokładnie ten sam problem co kolega, wszystkie błędy se powtarzają, czy udało się znaleźć przyczynę tego problemu?
poz
_________________
QUATTRO
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group



hamulce felgi samochodowe
forum audi a8
OC/AC

| SklepOpon.com - opony i felgi | Kosmetyka pojazdów | Sklep Audi A8 | bmw forum| Alufelgi sklep | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Serwis samochodowy | Nowe wahacze w sklepie MotoCentrum.pl | Nagranie spotów | Nadkola Audi A8 | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |