Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 05 4.2TDI ] Wycie pompy wspomagania ?  
Autor Wiadomość
Giziu666 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Adamki
Wysłany: 2018-03-20, 12:30   [D3 05 4.2TDI ] Wycie pompy wspomagania ?

Witam w mojej A8 4.2 TDI BVN 2005 r modelowo 2006r wyje na postoju przy kręceniu kierownica odglos dochodzi z tyłu silnika czy to będzie pompa wspomagania ? Jeśli tak to jak ja wymontować ? Czy może wystarczy wymienić płyn wspomagania ? Gdzie zbiorniczek ? Z góry dziękuję za pomoc
 
 
Leonard 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 11
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-03-21, 22:04   

Często się zdarza, że przewody są nieszczelne bądż cieknie na krućcach zbiorniczka i wyje z powodu niskiego stanu płynu, może także pomóc wymiana na oryginał a nie jak zwykle się leje FEBI. Zbiorniczek masz w okolicach lewego filtra powietrza przy podłużnicy (str kierowcy). Pompa w D3 rzadko pada i napedzana jest paskiem wielorowkowym i tam ją znajdziesz.
_________________
Piwo to moje paliwo:) a 450KM i 6 litrów zmieniło mi punkt widzenia:)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-03-21, 23:43   

Akurat w 4.2tdi pompa jest napedzana z łańcucha i jest lewej stronie bloku, montowana jak rozrusznik. Zbiornik jest pod lewą lampą, jak wymontujesz filtr powietrza to zobaczysz szary korek zbiorniczka. Dostep kiepski w ryj.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
Giziu666 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Adamki
Wysłany: 2018-03-21, 23:47   

szeryfisch, siedząc jako kierowca to która strona ?
 
 
robrob 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Robert
Jeżdzę: Audi A8 D3,
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 71
Skąd: Łomża
Wysłany: 2018-03-22, 07:33   

przeca napisał po lewej stronie, zawsze określasz strony tak jak byś siedział na fotelu kierowcy, czyli od kierowcy jest lewa <papa2>
 
 
Giziu666 
Użytkownik


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 30
Dołączył: 20 Lut 2018
Posty: 9
Skąd: Adamki
Wysłany: 2018-03-22, 13:59   

robrob, dzieki za pomoc 😉
 
 
maciek163 
Użytkownik



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Lip 2016
Posty: 42
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2018-03-22, 16:16   

robrob napisał/a:
przeca napisał po lewej stronie, zawsze określasz strony tak jak byś siedział na fotelu kierowcy, czyli od kierowcy jest lewa <papa2>

Poza silnikiem, prawa głowica jest po lewej stronie auta:-D
 
 
FBBBT 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Filip
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 31 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-23, 11:06   

Witam wszystkich forumowiczów,
Mam pytanie do Was. Zaczyna mi wyć pompa, stwierdziłem że oddam ja do regeneracji jednak mam problem jeżeli chodzi o płyn do wspomagania, mianowicie na zbiorniczku jest napisane G002000 zaś ASO posiada tylko już G004000M2. Problemem jest dla mnie to, że ten starszy płyn jest mineralny zaś ten nowy z tego co się dowiedziałem to już syntetyk. Jak w Waszych autach robiliście?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-23, 12:36   

FBBBT napisał/a:
G002000 zaś ASO posiada tylko już G004000M2. Problemem jest dla mnie to, że ten starszy płyn jest mineralny zaś ten nowy z tego co się dowiedziałem to już syntetyk. Jak w Waszych autach robiliście?


Cytat:
M2 jest zamiennikiem i może być stosowany do starszego typu aut mimo, że początkowo był lany mineralny
...takie info otrzymałem w sobotę od serwisu Audi <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-04-23, 12:38   

Dynamiczna wymiana płynu rozwiązuje ten problem - z powodzeniem można zastąpić mineralny - syntetycznym
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2018-04-23, 13:32   

michalwruszak napisał/a:
Dynamiczna wymiana płynu rozwiązuje ten problem - z powodzeniem można zastąpić mineralny - syntetycznym


no fajnie tylko pytanie czy stare, kilkunastoletnie maglownice sie po tym nie rozszczelnią <hmm>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-04-23, 14:05   

Jak mają to się rozszczelnić to i tak się rozszczelnią - nie ma zasady , płyn syntetyczny nie przyczyni się do tego
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5071
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-04-23, 16:19   

CINEK napisał/a:
michalwruszak napisał/a:
Dynamiczna wymiana płynu rozwiązuje ten problem - z powodzeniem można zastąpić mineralny - syntetycznym


no fajnie tylko pytanie czy stare, kilkunastoletnie maglownice sie po tym nie rozszczelnią <hmm>

https://www.a8team.pl/d2-...3,60.htm#243697
_________________
Black Cars Matters
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2018-04-23, 20:34   

Ja dwa lata temu wlalem syntetyk i nic sie nie rozszczelnilo :]
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
FBBBT 

Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Filip
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 31 Sie 2013
Posty: 31
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-04-26, 20:33   

To w takim razie zaleję ten z ASO. Kupię jutro dwa opakowania, jedno na przepłukanie a drugie na zalanie układu.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.