Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 ALL ] Opinie i recenzje A8 D4  
Autor Wiadomość
Karizmo 
Moje A8


Rocznik: 2012
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Lis 2017
Posty: 171
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-01-23, 23:04   

To wy sobie kupcie porsche czy ferrari a nie Audi A8, mi tam 3.0 TDI w zupełności wystarcza, dupowozy jest, przyzwoity i ładnie wygląda
 
 
luki3000 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-01-24, 07:38   

Ja tam nie wiem o co chodzi z ta "nieprzewidywalnością" w Audi z quattro.
Jak depniesz ze 120 nawet na mokrym to idzie jak przecinak zarówno 520 jak i 610 KM pewnie też...
Chyba, że mówimy o jakimś świrowaniu, że wchodzisz w zakręty na granicy przyczepności albo droga, pogoda nie odpowiednia, jakieś dziury, a ciśniesz ile fabryka dała po zakrętach.

Powtórzę się - największa frajda jest (oczywiście na niemieckiej drodze;) ) jak wykorzystujesz przyśpieszenie 120-200. (i do tego są potrzebne KM).
I wiem, że pewnie zaraz sam sobie zaprzeczę ;) ale w Polsce takie rzeczy robi się tylko na nowych drogach z 2 pasami w jedną stronę, a nie na jakiejś pipidówce z drzewami 2 metry od pasa.

Jeździłem jakiś czas mustangiem z silnikiem 4,6 - miał 305 km - tam to można powiedzieć o "nieprzewidywalności" w Audi przy tym, czujesz się jak w czołgu..;)
Lepiej chyba tylko czulem sie w bmw x5 pod tym wzgledem
 
 
Unseen 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 2967
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: A
Jeżdzę: A8 D4 Black Edition 2017
Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 20 Lip 2017
Posty: 111
Skąd: UK
Wysłany: 2020-01-24, 14:13   

greg26 napisał/a:

Ja również czuję się w tym aucie bardzo pewnie,ale jak jest sucha nawierzchnia.Jazda nim to poezja na dwupasmówkach,ja mam sportowy dyfer i na zakrętach auto jest przyklejono.Na śliskim za to przy pełnym bucie traci trakcje i o niespodziankę nietrudno.Mam również D3 4.2 PB 335Ps i to auto nigdy mnie przez 8 lat nie zaskoczyło niczym - jest przewidywalne i pewne przez to,że ma sporo mniejszą moc i moment obrotowy.S8 D4 to wariat ;-)


Serio? Na mokrej nawierzchni czy sliskiej (snieg)? Bylam D4 w Szwajcarii zima, jezdzilam po roznych przeleczach i ani razu nie poczulam sie niepewnie. Dla mnie to jest czolg. Oczywiscie nie jezdzilam szybciej niz zdrowy rozsadek podpowiada, bo nie chcialabym pofrunac po zboczu albo w przepasc.
_________________
Spalanie Audi S8 D4 2015
Spalanie Audi A8 D4 3.0 TDI 2017
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-01-24, 14:46   

greg26 napisał/a:
panton napisał/a:
greg26 napisał/a:
Mocniejsze auto będzie bardziej niebezpiecznie i nieprzewidywalne.
wręcz odwrotnie

absolutnie się z tym nie zgodzę.W super szybkim aucie lekko dodasz gaz i masz już pakę.Wystarczy,że się chwilę zagapisz i po prawku."

Do tego by stracić prawko nie jest potrzebne 500HP...

greg26 napisał/a:
Włącz youtuba i pooglądaj ile super bryk zostało rozbitych przez nadmiar mocy i utratę trakcji.

Oglądając Polskie Drogi widzę jak rozbijają się auta kompaktowe, których moc nie przekracza 100-140HP.

greg26 napisał/a:
Miałem D2,mam D3,S8 D4,auto kompaktowe,użytkuję również suwy i wiem co piszę.

sory ale ten argument mnie nie przekonał

greg26 napisał/a:
W czym według Ciebie przejawia się większe bezpieczeństwo i przewidywalność 600 konnego auta od takiego samego tylko np.300 konnego (poza komfortem przy wyprzedzaniu) ?

moc nie tylko przydaje się przy wyprzedzaniu.... wystarczy zwykłe włączenie się do ruchu (wjazd na autostradę/expresów-kę czy drogę z pierwszeństwem) czy zmiana pasa
warto dodać, że mocniejsze auta mają sprawniejszy układ hamulcowy a chyba droga hamowania wpływa na bezpieczeństwo ;)
do tego dochodzi często inne zawieszenie lub rozwiązania, które przesuwają ten margines dalej...

panton napisał/a:
im sprawniej od 100 czy 200 leci tym daje więcej radości...
greg26 napisał/a:
to oczywiste.Tylko powiedz mi gdzie legalnie w PL możemy tak jeździć? Mnie o Vmax w D4 chodziło o to,że to żaden wyczyn w tym seryjnym aucie.

Tor Poznań, zamknięte lotniska...

Karizmo napisał/a:
Audi A8, mi tam 3.0 TDI w zupełności wystarcza, dupowozy jest, przyzwoity i ładnie wygląda

Twoja D4 jest ładna to fakt ale dla jednego wystarczy 3.0TDI a dla innego nie i idzie w 4.2TDI + program.... a jeszcze innemu jest za mało i idzie w S-ke dlatego świat jest piękny i ciekawy ;)

ps: idziemy w OT
 
 
Dżordż 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 56
Dołączył: 21 Cze 2018
Posty: 117
Skąd: Kraków
Wysłany: 2020-01-24, 17:19   

2x A8- to samo zawieszenie, opony, hamulce itp, tylko jeden ma moc 300 a drugi 600.
Nie mówimy o utracie prawka bo to można utracić jadąc trabantem, włączanie do ruchu i wyprzedzanie z silnikiem 300 też jest bezproblemowe.
Pytanie do panton-; które z tych aut jest bardziej "nieprzewidywalne" czy mniej bezpieczne. Bo dla mnie to mocniejsze, gdyż nawet przy dużej prędkości po dodaniu gazu może zerwać przyczepność z podłożem i wtedy o poślizg łatwiej.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-01-24, 18:08   

Dżordż napisał/a:
2x A8- to samo zawieszenie, opony, hamulce itp, tylko jeden ma moc 300 a drugi 600.

szkoda czasu na dyskusje
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-01-25, 00:56   

Unseen napisał/a:
Serio?

Serio.
Unseen napisał/a:
Na mokrej nawierzchni czy sliskiej (snieg)?

Jak dla mnie mokra=śliska
Unseen napisał/a:
Oczywiscie nie jezdzilam szybciej niz zdrowy rozsadek podpowiada, bo nie chcialabym pofrunac po zboczu albo w przepasc.

jadąc wolno każde auto jest przewidywalne.W słabych autach jak dasz gaz w podłogę przed zakrętem raczej nic złego się nie stanie bo prędkość nie wzrośnie bardzo,w mocnych tak jak piszesz możesz wylecieć.Próbowałaś kiedyś?Bo ja tak.
luki3000 napisał/a:
Chyba, że mówimy o jakimś świrowaniu, że wchodzisz w zakręty na granicy przyczepności albo droga, pogoda nie odpowiednia, jakieś dziury, a ciśniesz ile fabryka dała po zakrętach.

właśnie o to mi chodziło.
panton napisał/a:
Do tego by stracić prawko nie jest potrzebne 500HP...

tak,ale w szybkich autach o to łatwiej
[quote="panton"]Oglądając Polskie Drogi widzę jak rozbijają się auta kompaktowe, których moc nie przekracza 100-140HP.
temat rzeka
panton napisał/a:
greg26 napisał/a:
Miałem D2,mam D3,S8 D4,auto kompaktowe,użytkuję również suwy i wiem co piszę.

sory ale ten argument mnie nie przekonał

szkoda,bo dla mnie liczy się praktyka,nie teoria i jeśli czegoś spróbowałem to uważam,że mogę się na ten temat wypowiadać.Wiesz to tak jak z ludźmi co nigdy nie jeździli A8 i mówią,że to troszkę większe auto od passata... Też tak uważasz?
panton napisał/a:
wystarczy zwykłe włączenie się do ruchu (wjazd na autostradę/expresów-kę czy drogę z pierwszeństwem) czy zmiana pasa

to jest właśnie komfort o którym pisałem
panton napisał/a:
warto dodać, że mocniejsze auta mają sprawniejszy układ hamulcowy a chyba droga hamowania wpływa na bezpieczeństwo

i szybciej się rozpędzają:
https://www.youtube.com/watch?v=UZj6T5f9Quo
pozostawię to bez komentarza,a może napiszę - super hamulce nie pomogły i dupa
panton napisał/a:
Tor Poznań, zamknięte lotniska..

sory,ale nie przekonał mnie ten argument
Dżordż napisał/a:
Nie mówimy o utracie prawka bo to można utracić jadąc trabantem

no nie do końca,bo wersja P50 miała Vmax 90km/h :-)
Dżordż napisał/a:
Pytanie do panton-; które z tych aut jest bardziej "nieprzewidywalne" czy mniej bezpieczne. Bo dla mnie to mocniejsze, gdyż nawet przy dużej prędkości po dodaniu gazu może zerwać przyczepność z podłożem i wtedy o poślizg łatwiej.

THE END.
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-01-25, 08:48   

greg26 napisał/a:
panton napisał/a:
greg26 napisał/a:
Miałem D2,mam D3,S8 D4,auto kompaktowe,użytkuję również suwy i wiem co piszę.
sory ale ten argument mnie nie przekonał
szkoda,bo dla mnie liczy się praktyka,nie teoria i jeśli czegoś spróbowałem to uważam,że mogę się na ten temat wypowiadać.

praktyka jest taka, że w żadnym z tych aut nie miałeś i nie masz 600HP ale wiesz najlepiej z "praktyki"

greg26 napisał/a:
panton napisał/a:
warto dodać, że mocniejsze auta mają sprawniejszy układ hamulcowy a chyba droga hamowania wpływa na bezpieczeństwo
i szybciej się rozpędzają:
https://www.youtube.com/watch?v=UZj6T5f9Quo
pozostawię to bez komentarza,a może napiszę - super hamulce nie pomogły i dupa

klasyczny błąd kierowcy - zapaliła się zielona strzałka a facet przez pomyłkę wziął to za zielone i odruchowo ruszył
bardziej przykładu z du*y nie mogłeś przywołać

greg26 napisał/a:
Dżordż napisał/a:
Nie mówimy o utracie prawka bo to można utracić jadąc trabantem
no nie do końca,bo wersja P50 miała Vmax 90km/h :-)

i wsiadając po alkoholu przy pierwszej kontroli tracisz prawko

Cała dyskusja sprowadza się do dwóch aspektów
- czy jest mi potrzebne 250...300...500 czy 600HP a to jest kwestia gustu o którym się nie dyskutuje
- czy auto mocniejsze jest bardziej niebezpieczne i tutaj wszystko zależy od ilości przysłowiowego oleju w głowie kierowcy bo jeżeli idiota dorwie się do auta i będzie jak to określiłeś "świrował" to nie potrzebuje mocnego auta by zrobić sobie krzywdę...więc to nie auto jest winne, że się zatrzymało na słupie tylko kierowca
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 9 razy
Wiek: 34
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 385
Skąd: GA
Wysłany: 2020-01-25, 09:56   

panton napisał/a:
greg26 napisał/a:
Dżordż napisał/a:
Nie mówimy o utracie prawka bo to można utracić jadąc trabantem
no nie do końca,bo wersja P50 miała Vmax 90km/h :-)

i wsiadając po alkoholu przy pierwszej kontroli tracisz prawko

alkohol nie jest tematem rozmowy,rozmawiamy o autach
panton napisał/a:
greg26 napisał/a:
panton napisał/a:
greg26 napisał/a:
Miałem D2,mam D3,S8 D4,auto kompaktowe,użytkuję również suwy i wiem co piszę.
sory ale ten argument mnie nie przekonał
szkoda,bo dla mnie liczy się praktyka,nie teoria i jeśli czegoś spróbowałem to uważam,że mogę się na ten temat wypowiadać.

praktyka jest taka, że w żadnym z tych aut nie miałeś i nie masz 600HP ale wiesz najlepiej z "praktyki"

Piszesz nie na temat.Mam 520,335,150,120 i mam porównanie jak każde z aut się zachowuje na drodze przy różnych warunkach i do tego się odnoszę! 520 a 600 nie będzie jakimś kosmosem w różnicy.Natomiast moja D3 4.2 335 porównując do S8 520 jest kosmosem,ale być może nie ogarniasz tego,że te auta całkiem inaczej zachowują się po wciśnięciu gazu w podłogę. Jaki problem żebym miał i 700 koni?Dla mnie żaden :-)
panton napisał/a:
klasyczny błąd kierowcy - zapaliła się zielona strzałka a facet przez pomyłkę wziął to za zielone i odruchowo ruszył
bardziej przykładu z du*y nie mogłeś przywołać

... i nie wyhamował autem z super hamulcami.Dla mnie to nie przykład z dupy,ale ewidentnie mamy inne poglądy na wiele kwestii.
panton napisał/a:
- czy auto mocniejsze jest bardziej niebezpieczne i tutaj wszystko zależy od ilości przysłowiowego oleju w głowie kierowcy bo jeżeli idiota dorwie się do auta i będzie jak to określiłeś "świrował" to nie potrzebuje mocnego auta by zrobić sobie krzywdę...więc to nie auto jest winne, że się zatrzymało na słupie tylko kierowca

każde auto daje inne możliwości.Jednego możliwości kończą się na 100 na godzinę,innego na 300.
Szybkie auta kuszą do bardziej niebezpiecznej jazdy,bo dają większe możliwości.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-01-26, 20:31   

123
 
 
luki3000 
Użytkownik


Rocznik: 2013
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: AUTOMAT
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: S8 D4
Wiek: 36
Dołączył: 19 Sty 2020
Posty: 43
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-01-28, 08:20   

Czekaj... tak na chlopski rozum chcesz mi powiedzieć, że zwykla s8 bez plusa zniesie spokojnie te 600-650 km? Bo tak to zrozumialem :) przyznam szczerze, że mój zapał mocno opadł jak poczytałem tu na forum ale odzyskałem nadzieje ;)

Ceramika natomiast to zapewne koszt małego auta ;) nie do zrobienia dla mnie na razie bo lubię też podróżować i to nie jakieś all inclusive za 3 tys do Grecji tylko grubsze wypady.
Żona by mi dała ceramike hehe;)

I tu jest problem bo przy mocy 600+ rozsądek ceramike podpowiada ale może kupić coś ze stali ale z wysokiej półki
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-01, 21:22   

123
 
 
PABLO200 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy
Wiek: 44
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 706
Skąd: Śląski
Wysłany: 2020-02-01, 21:46   

Audi S8 to nie jest samochod do kręcenia na tor....
Zle szukasz
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 123
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Do widzenia
Jeżdzę: Szybko
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 179
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2020-02-02, 02:47   

123
 
 
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy
Wiek: 46
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1008
Skąd: Łódź
Wysłany: 2020-02-02, 11:57   

Hgo napisał/a:
RS6=RS7=S8

bzdura !

Hgo napisał/a:
Zwykła S8 bez plusa to jest TO SAMO co z plusem- różnica softu i być może wirnika turbin ale tutaj zdania są dyskusyjne. Chłodzenie, skrzynia i inne duperele to jest to samo.

kolejna bzdura !

Hgo napisał/a:
Mam w S8 690 KM- chętnie chciałbym więcej.

I aby uzyskać taki wynik ile gratów wymieniłeś? Cały układ wydechowy przelot od MG, turbiny, pompy paliwa też ruszałeś (?) dolot (?) i wypluło Ci niecałe 700HP <hmm>
W S8 Plus samym gotowym boxem łamiesz 700HP
https://www.mtm-online.de...ning/S8D4FL445Q

Heelloo coś tam logika krzyczy chociaż troszeczkę? ;)
Więc przestań wypisywać takie bzdury bo niektórzy to łykają jak pelikan świeże rybki i później przy piwku będą te banialuki namiętnie powielać.

ps: co do mocy i podejścia - pełna zgoda... <okok>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.