Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat, skorzystaj z dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.
forum audi a8 Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR Sklep online samochodowych SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis WRC. Części samochodowe led OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
MOTONET
Części online
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis Pompy paliwa
Zawory EGR
Sklep LED
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D3 08 ] WAUZZZ4E18N015061 - Warszawa  
Autor Wiadomość
pawlos1971 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A6 C6 Kombi
Wiek: 46
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 41
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-29, 20:24   [S8 D3 08 ] WAUZZZ4E18N015061 - Warszawa

Witam

czy ktoś mógłby sprawdzić historie S8 po VIN WAUZZZ4E18N015061. Auto od 5 lat w Polsce podobno miał w Niemczech jakąś kolizje. Pytanie czy to było cos poważnego co dyskwalifikuje ten egzemplarz czy może warte zainteresowania.

Ktoś coś :>
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 153 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 3361
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-12-29, 21:53   

https://www.otomoto.pl/of...html#d92bcbac3f

Nikt na forum VINu Ci za darmo nie sprawdzi. Co najwyżej rozkoduje wyposażenie.
_________________
Perfect when all you need is just you, your car, and your sound system
 
 
pawlos1971 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A6 C6 Kombi
Wiek: 46
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 41
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-29, 22:26   

Tak to dokładnie to S8. Ok myślałem, ze może ktoś ma możliwość, ale nie ma problemu...
Sprawdzę sam <okok>
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
krzychu22.p1i 
LORD



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: Rowerem
Pomógł: 125 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3578
Skąd: PL
Wysłany: 2016-12-31, 11:33   

pawlos1971, jeśli chodzi o sam model S8 D3 to podrzucę tak informacyjnie:
http://www.a8team.pl/s8-d...8d3-vt21075.htm
http://www.a8team.pl/s8-d...adu-vt21789.htm
http://www.a8team.pl/-s8-d3-czy-warto-vt12970.htm
_________________
I want you bad, bad, bad, bad, bad. Bad, really, really bad :-D

"Im wolniej jedziesz, tym dłużej cię widzą... "
 
 
pawlos1971 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A6 C6 Kombi
Wiek: 46
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 41
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-31, 14:13   

krzychu22.p1i napisał/a:
pawlos1971, jeśli chodzi o sam model S8 D3 to podrzucę tak informacyjnie:


Tak wiem czytałem już te posty i naprawdę długo się zastanawiam nad zakupem S8. No ale co mam zrobić po prostu podoba mi się ten wóz a co do usterek to przecież jest sporo tych aut na rynku i to nie tylko polskim i jakoś jeżdżą. Tak sobie myslę, że chyba podejmę ryzyko i jak znajde odpowiedni egzemplarz to po prostu go kupię.
 
 
Chris 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 15 Sie 2016
Posty: 296
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-12-31, 14:41   

pawlos1971 napisał/a:
jakoś jeżdżą


No właśnie, "jakoś" to jest słowo klucz.
Jeżdżą naprawione metodą druciarską u pana Henia albo w ogóle z usterkami w nadziei, że potencjalny klient się nie skapnie.

Dla przykładu, ja na jeździe próbnej ze strony zawieszenia nie słyszałem niczego podejrzanego ( a specjalnie jechałem po różnym terenie), ale po 100km jak zaczęło coś tłuc to wytrzymać nie szło... Przypadek? Nie wiem, nie zastanawiam się nad tym.
A diagnoza? ...uszkodzona przekładnia kierownicza i prawie 2 tysie do tyłu.
A jak sobie policzę, ile jeszcze rzeczy do zrobienia, to uzbiera się spora sumka.

Radzę wkalkulować takie wydatki w cenę zakupu, a nie rzucać się na któryś egzemplarz w nadziei, że "jakoś to będzie".
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
pawlos1971 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A6 C6 Kombi
Wiek: 46
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 41
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-31, 14:54   

Nigdy nie kupuje aut na "chybił trafił" i z myślą, że "jakoś to będzie". Zawsze sprawdzam w ASO danej marki i kupuje tylko od prywatnych właścicieli, którzy używali auto przez kilka lat. Z daleka omijam komisy i handlarzy, jak do tej pory nigdy nie trafiłem na szrota, każdym autem jeździłem po kilka lat i po odsprzedaży jeździły nadal u nowych nabywców. I mam nadzieje, że zakup S8 również nie spowoduje u mnie zawału serca po kilku dniach jazdy <chura> .
 
 
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3 RS6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-12-31, 14:55   

ciekaw jestem czy tam nadal siedzi ceramika?
 
 
pawlos1971 
Użytkownik


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A6 C6 Kombi
Wiek: 46
Dołączył: 01 Paź 2016
Posty: 41
Skąd: Kielce
Wysłany: 2016-12-31, 15:05   

Jeżeli pytasz o ten konkretny egzemplarz to tak hamulce ceramiczne. A czy Ty może znasz ten samochód bądź właściciela, czy może oglądałeś go i odpuściłeś zakup z jakiegoś powodu?
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
rav85 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D3 RS6 C6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2015
Posty: 275
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-01-04, 19:35   

hej nie brałem nigdy pod uwagę S8 mimo ze jest fajny, miałem zwykła benzynę 4.2 a jak będę szukał to W12 , dla mnie S8 które nie jest nowe z salonu to za duże ryzyko kupienia miny, do tego ta nieszczęsna ceramika która przy wilgotnej/deszczowej / śnieżnej pogodzie nie hamuje, co z tego ze w lato nie ma sobie równych jak przy gorszych warunkach pogodowych w mieście się nie sprawdza, do tego jest wytrzymałość jest wątpliwa a koszta nowych tarcz nie są male,

znajomy ma S8 z 09 roku i ostatnio nie palił mu na wszystkie cylindry a przebieg był znikomy bo 140+ tys

jak by nie mal dobrze prosperującej firmy to po naprawie tego V10 musiał by cala rodzinę sprzedać na nierząd w Niemczech

pomijam już bolączki wszystkich D3 czyli sterowniki i elektronika która czasami potrafi żyć swoim życiem
 
 
marcin85 
QUATTRO


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi S6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 61
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-01-04, 21:03   

użytkownik and808 który miał takie auto od nowości stwierdził gdzieś ze zimna ceramika hamuje jak normalna stal czyli dobrze a ciepła to wiadomo brzytwa wiec to bajka z tym nie hamowaniem następna sprawa często problemem jest wiązka która się gdzie nie gdzie poprzeciera lub nadtopi inny użytkownik to ćwiczył i po wymianie wiązki auto jak nowe, moim skromnym znaniem kupno w12 jest większą loteria kilka rzeczy na początek i całkiem fajne auto wiadomo klapy czyszczenie kolektora uszczelnienie wycieków i standardowy pakiet startowy
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 135 razy
Wiek: 27
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 5583
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-01-05, 06:24   

rav85 napisał/a:
do tego ta nieszczęsna ceramika która przy wilgotnej/deszczowej / śnieżnej pogodzie nie hamuje, co z tego ze w lato nie ma sobie równych jak przy gorszych warunkach pogodowych w mieście się nie sprawdza, do tego jest wytrzymałość jest wątpliwa a koszta nowych tarcz nie są male,

Fakt w bardzo złych warunkach nie jest z nią najlepiej ale nie powiedział bym, że nie hamuje. Najlepiej działają rozgrzane. A co do wytrzymałości to się nie zgodzę. O ile nie tyka się tego jakiś partacz i nie poobija to na całe życie auta wystarczy(kilka-kilkanaście dobrych lat). No a koszta są niesamowite :)
_________________
Fotosesja mojej pięknej zaraz po sprowadzeniu:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 465
Skąd: PL
Wysłany: 2017-01-06, 23:06   

marcin85 napisał/a:
użytkownik and808 który miał takie auto od nowości stwierdził gdzieś ze zimna ceramika hamuje jak normalna stal czyli dobrze a ciepła to wiadomo brzytwa wiec to bajka z tym nie hamowaniem ...



.. troche skoryguje :-)

przy bardzo niskich temperaturach, czyli tak jak dzis (-19 C) i jesli samochod stoi na zewnatrz przez cala noc (nieogrzewany garaz), wtedy samochod praktycznie nie hamuje. trzeba kilka razy nacisnac stanowczo na hamulec, zeby mozna mowic, ze hamulce hamuja. klopot sie zaczyna jesli jest bardzo sliska nawierzchnia ...
... wtedy jak rozgrzac hamulce ?

no ale to sporadyczne sytuacje. nalezy tezpamietac o tym ze mokre hamulce ceramiczne rowniez sa dalekie od idealu, dlatego w czasie deszzu nalezy pamietac o "osuszaniu" okladzin "co jakis czas". z drugiej strony nie jest to problem, bowiem S8 "wymusza" na kierowcy dynamiczna jazde,a ta z kolei oznacza czeste korzystanie z pdealu hamulca.

nalezy jeszcze wspomniec o przednich klockach hamulcowych do "ceramiki" - o ile pamietam to koszt okolo 2,5 tys PLN. racej nie szukalbym zamiennikow.
 
 
Tetek 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: Audi S8,D3
Dołączył: 03 Lis 2013
Posty: 104
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Wysłany: 2017-01-08, 13:52   

Klocki do ceramiki można kupić za 43 euro Febi. W polsce te same chodzą po około 380 zł. http://www.ebay.de/itm/25...K%3AMEBIDX%3AIT

[ Dodano: 2017-01-08, 13:57 ]
Dodam że już drugi komplet zużywam i nic złego się nie dzieje. Auto zachowuje się tak samo jak na oryginałach.
 
 
marcin85 
QUATTRO


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: Audi S6
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2009
Posty: 61
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-01-08, 19:55   

a to nie są czasem tzw ceramiczne, a chodzi o takie co nie pylą, a nie do tarcz ceramicznych taki chwyt marketingowy
 
 
Audi AG Forum Audi A8

Rocznik: 1994-2009
Silnik cm3: 6.3 L
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: ASO Audi
Jeżdzę: A8 D4 W12
Pomógł: 2290 razy
Dolaczył: 12 Maja 2013
Posty: 5720
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime



hamulce
forum audi a8
OC/AC

| SklepOpon.com - opony i felgi | Kosmetyka pojazdów | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Serwis samochodowy | Nowe wahacze w sklepie MotoCentrum.pl | Nagranie spotów | Nadkola Audi A8 | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek | Usuwanie DPF i AdBlue |