Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu



Poprzedni temat «» Następny temat
[D4 11 4.2TDI ] Alternatywa dla zacisków 2-tłoczkowych  
Autor Wiadomość
KrzysiekR 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D4
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 21 Wrz 2013
Posty: 62
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-09-20, 09:32   [D4 11 4.2TDI ] Alternatywa dla zacisków 2-tłoczkowych

Witam

Nie mogę już wytrzymać z tymi hamulcami w D4. Są słabe i po jakimś czasie zaczynają bić na kierownicy. Mam 380mm przód dwutłoczkowe.
Nie wiecie czy jest możliwość wymiany zacisków, tarcz i oczywiście klocków hamulcowych przednich na inne np. z RS6 RS7 R8 itp. nie ceramikę.
Słyszałem, że też by pasowały od AMG tylko trzeba rozwiercać.
Przerabiał ktoś już problem tych hamulców w A8 może ktoś ma hamulce od S8 D4 do sprzedaży? Jaka cena? Interesuje mnie przód.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: PC
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2159
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2017-09-20, 09:43   

Prędzej czy później ten problem dotknie każdego użytownika 4.2 TDI z D4 - zestaw od S8 wydaje się rozsądnym rozwiązaniem , pozostaje kwestia znalezienia zestawu lub chociaż zacisków z adapterami . Możliwości tak naprawdę jest dużo .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@o2.pl
mail: michalwruszak@gmail.com
gg: 49307205
tel: 508-12-10-44
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 325
Skąd: GA
Wysłany: 2017-09-25, 12:39   

Ja w swojej S8 D4 mam seryjne hamulce bez ceramiki i z czystym sumieniem mogę polecić.Sprawują się bardzo dobrze,nie ma żadnego bicia a hamowanie z większych prędkości jest płynne i nie stanowi żadnego problemu.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
panton 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 27 razy
Wiek: 41
Dołączył: 15 Kwi 2012
Posty: 1065
Skąd: Łódź
Ostrzeżeń:
 3/3/5
Wysłany: 2017-09-25, 15:50   

greg26, u siebie masz zacisk sześciotłoczkowy z duża tarczą i klockiem - to na pewno dobrze hamuje :)
w zwykłej A8 masz zacisk dwutłoczkowy i podobnie jak w D3 to bardzo słabe rozwiązanie
 
 
greg26 
Moje A8


Rocznik: 1993
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Martin
Jeżdzę: VW
Pomógł: 8 razy
Wiek: 29
Dołączył: 11 Lut 2010
Posty: 325
Skąd: GA
Wysłany: 2017-09-26, 20:25   

panton napisał/a:
w zwykłej A8 masz zacisk dwutłoczkowy i podobnie jak w D3 to bardzo słabe rozwiązanie

zanim kupiłem eskę oglądałem w PL 3 sztuki D4 4.2tdi i faktycznie porównując je do eski to hamowały prawie tak samo jak w D3 czyli przeciętnie.Nie miałem nigdy styczności z ceramiką,ale koszt zakupu nowych tarcz z klockami nie napawa optymizmem.
 
 
Lolo2 
Moje A8


Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Robert
Jeżdzę: A8L D4
Dołączył: 24 Sie 2017
Posty: 72
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-09-27, 12:49   

Niby ta ceramika ma wytrzymac 240 000km, ale slyszalem ze wystarczy kamyczek i po ceramice, szczegolnie trzeba uwazac na nasze polskie zaklejanie asfaltu smola i kamyczkami.

Jak mi krzykneli za komet ceramiki do wymiany 20 000euro to nie moglem ze smiechu.

Ja narazie na swoje chamulce jakos nie nazekam, jakos nie odczuwam aby to zle chamowalo, mozliwe ze mam malo doswiadczenia w tym...
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
JIMM
[Usunięty]

Wysłany: 2017-11-11, 14:42   

KOMPLET TARCZ ORAZ ZACISKÓW + KLOCKI + OSŁONY CHŁODZĄCE + WSZYSTKIE ŚRUBY
AUDI S8 / A8 4H D4 2010-2016


na aledrogo jest cały komplet za 37 tys w wawie.
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 178 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5991
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-11-13, 02:38   

Ceramika tania nie jest, nie ma się co oszukiwać.
Kupowanie używanej jest ryzykowne. Trzeba wiedzieć na co patrzeć bo tarcze jak popękane to mogą nadawać się tylko na śmietnik. Jak już używane to moim zdaniem najlepiej pojechać po to osobiście i sprawdzić wnikliwie na miejscu przez zakupem.

Zamiast ceramiki można oczywiście zamontować coś większego i bardziej wydajnego niż zestaw fabryczny. Do zwykłego A8 zestawy z S8 to dobre rozwiązanie, szczególnie w D4.
Ostatnio mam kilka takich tematów w różnych modelach AUDI czyli zmiana fabrycznych hamulców na inne, lepsze.
Właściwie w każdym przypadku to inne zestawy więc jest ciekawie :)
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
Mariusz-zg 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 75
Skąd: Kraków/Zielona Góra
Wysłany: 2019-01-01, 20:21   

Ja znalazłem rozwiązanie w przyzwoitej cenie :)
_________________
- Audi A8D4 4.2TDI quattro
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
emdzej 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Max
Jeżdzę: A8 D4
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 446
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 2019-02-12, 20:12   

Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-13, 06:39   

emdzej napisał/a:
Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.

Różnica w tarczy jest minimalna (380 do 400), różni się zacisk zapewne, chociaż ten co ja mam jest mega wielki, ceny tarcz prawie identyczne, więc można się bawić w zmiany, ale czy podczas normalnego użytkowania odczujesz wielką różnicę - wątpię. Chyba, że non stop latasz 200+ i masz ciągłe hamowania do zera ... <faktycznie> . Większość będzie krytykowała hamulce w D4, a mogę się założyć, że i tak ich nie wykorzystują w 100% używając głownie auto do codziennego poruszania. Ja zrobiłem w zeszłym roku prawie 40 tk na tych zestawach w różnych warunkach, połowa pewnie to autostrady i nie odczułem "słabych hamulców". Ale to oczywiście indywidualna kwestia i własne odczucia;)

Moim zdaniem obecne hamulce są Ok. Tył robiłem już 2 razy klocki, a przod nadal ori - i to jest pewnie kluczowe, że tak dobrze trzyma
 
 
PABLO200 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: A8,Q7
Pomógł: 6 razy
Wiek: 39
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 614
Skąd: Śląski
Wysłany: 2019-02-13, 09:50   

Ceramika używana do hazard.
Tylko nowa niestety
_________________
ODIS ONLINE
technoplanet@wp.pl
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Mariusz-zg 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8D4 4.2TDI
Wiek: 35
Dołączył: 23 Mar 2014
Posty: 75
Skąd: Kraków/Zielona Góra
Wysłany: 2019-02-15, 19:40   

emdzej napisał/a:
Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.


Zdjęcia
_________________
- Audi A8D4 4.2TDI quattro
 
 
walus30
[Usunięty]

Wysłany: 2019-02-15, 20:49   

Mariusz-zg napisał/a:
emdzej napisał/a:
Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.


Zdjęcia


z ciekawości ,jaka jest średnica tarcz??
 
 
FOSS 



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 178 razy
Wiek: 43
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5991
Skąd: WPR
Wysłany: 2019-02-17, 15:11   

Mariusz-zg napisał/a:
emdzej napisał/a:
Pochwal się kolego bo jak będę wymieniał tarcze z przodu to będę chciał coś zmienić.


Zdjęcia

6-tłok Brembo z RS6?....
Znam ten zestaw - mam u siebie w D3 - będzie pan zadowolony <hihi>
_________________
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
* FOSS motorsport *
(PL-Warszawa)
-
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang


regeneracja turbosprężarki
Testy opon hamulce
OC/AC


| Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |