Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??  
Autor Wiadomość
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2016-06-01, 12:37   

Mam wszystko łącznie z wiązką. Jak dla mnie różnica jest spora jeśli chodzi o zwykłe nagłośnienie (Nokia) a Bose oczywiście na korzyść tego drugiego. Lubię jak w samochodzie jest wszystko fabryczne, dla mnie Bose w zupełności wystarczy :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-01, 12:43   

Co kto lubi. ja dodałem subka w bagaznik i mam bose :D
 
 
igor.ostrowski 
Moje A8


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Lut 2016
Posty: 259
Skąd: Łódz
Wysłany: 2016-06-01, 12:52   

Apophis napisał/a:
Co kto lubi. ja dodałem subka w bagaznik i mam bose :D

Pokaż jak to rozwiązałeś <jezyk2>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-01, 12:58   

Dla mnie gra to o wiele lepiej jak seria a dałem radio pioneera z dobrym korektorem i aktywny subik 12cm do bagola podłaczony do radia reszta głosników seria. mp3 usb,aux w cenie 700zł z kablami.

Żadna super rewelacja ale dzwiek jest na moje ucho porównywalny ze starym bose w D2.

Do seryjnego radia tez da się suba podłaczyc by dodawał niskich tonów i bedzie bose :D
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1806
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-06-01, 13:02   

kolektor po regeneracji
nowe zaworki zwrotne pod kolektorem
nowe wszystkie uszczelki pod kolektorem
poprawiony wydech
wypralem sobie wykladzine w bagolu bo wczesniej usmarkalem czyms
i takie tam pierdoly
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-06-01, 16:03   



_________________
Black Cars Matters
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-06-02, 00:14   

Apophis napisał/a:
Żadna super rewelacja ale dzwiek jest na moje ucho porównywalny ze starym bose w D2
Taa, a świstak siedzi bo zawijał <fujarka>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-02, 00:27   

Daniel czy u ciebie czy innych wszędzie nie jest lepiej jak u mnie :D
 
 
stillbadboy 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 25 Cze 2014
Posty: 254
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2016-06-03, 11:34   

a u mnie sklada sie autko, nowy czujnik stopu nowy pozycjoner skrzyni, i powinno dzis wyjechac, a jutro moze rusze z dziura w boczku siedzenia, zdam wam relacje z uzycia produktu 3m leather vinyl repair kit, recenzje ma dobre a zobaczymy w praktyce ;)

[ Dodano: 2016-06-03, 11:35 ]
dice111 napisał/a:
Obrazek

Obrazek


pieeeeeekne ! <brawo>
_________________
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-06-03, 17:31   

W D3 zamontowana drewniana kiera (nie obyło się bez przeróbek przycisków multifunkcji, bo te z drewnianej szlag trafił (tak nawiase mówiąc, choć wyglądają podobnie te z 4-ramiennej i 3 ramiennej jednak się różnią, będę chyba jednak polował na te z alu ramkami)), wpadło BOSE (jeszcze pod Beckerem), listwy pod dekorami w szczotkowane alu, przycisk świateł z pakietu chrom, ekran MMI chrom, panel przycisków jednak zostaje czarny
_________________
Black Cars Matters
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-03, 17:49   

Drewniana kiera grzana?
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-06-03, 22:06   

Nie
_________________
Black Cars Matters
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-06-04, 16:42   

Samodzielnie wymieniłem dmuchawę po regeneracji , dodatkowo zmieniłem dysze spryskiwaczy na mżawkowe , poza tym oczysciłem podszybie i udrożniłem odpływy wody .
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2016-06-04, 22:53   

Ja w końcu znalazłem miejsce dla moich wypolerowanych słoneczek :)

 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-06-05, 20:35   

123mielony napisał/a:
Ja w końcu znalazłem miejsce dla moich wypolerowanych słoneczek : (...)

A po polerce rzuciłeś nań jakiś lakier bezbarwny? A kołpaczków nie będziesz dawać do chromowania? Albo rzucić na nie lakier w kolorze nadwozia. Taki felunek od początku powinien być w D2. Poza tym wygląd pierwsza klasa.

[ Dodano: 2016-06-05, 20:44 ]
A ja wymieniłem łożysko w prawym tylnym kole, a skoro było dojście, to przeczyściłem i przesmarowałem wszystko co się dało. A, i nie wierzcie filmikom z YT jakoby to dało się tak łatwo odkręcać. Mimo psiukania różnymi smarowidłami i odrdzewiaczami śruby są dość mocno dokręcone a dojście jest delikatnie mówiąc niekomfortowe. Do demontażu poszła cała obudowa łożyska koła i dopiero wówczas na prasie można było ładnie wyjąć i założyć zespół łożyska koła. Części zamienne wraz z kompletem śrub i osłon - dzięki uprzejmości kolegi michalwruszak (wielkie dzięki). W zestawie śruba kołnierzowa faktycznie jest z otworem na większy klucz, tak jak koledzy wspominali na forum, być może ze względu na moment dokręcenia 200 Nm.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.