Autor |
Wiadomość |
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2016-06-01, 12:37
|
|
|
Mam wszystko łącznie z wiązką. Jak dla mnie różnica jest spora jeśli chodzi o zwykłe nagłośnienie (Nokia) a Bose oczywiście na korzyść tego drugiego. Lubię jak w samochodzie jest wszystko fabryczne, dla mnie Bose w zupełności wystarczy |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-01, 12:43
|
|
|
Co kto lubi. ja dodałem subka w bagaznik i mam bose |
|
|
|
|
|
|
|
igor.ostrowski
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4
Zasilanie: PB
Imię: Igor
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lut 2016 Posty: 259 Skąd: Łódz
|
Wysłany: 2016-06-01, 12:52
|
|
|
Apophis napisał/a: | Co kto lubi. ja dodałem subka w bagaznik i mam bose |
Pokaż jak to rozwiązałeś |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-01, 12:58
|
|
|
Dla mnie gra to o wiele lepiej jak seria a dałem radio pioneera z dobrym korektorem i aktywny subik 12cm do bagola podłaczony do radia reszta głosników seria. mp3 usb,aux w cenie 700zł z kablami.
Żadna super rewelacja ale dzwiek jest na moje ucho porównywalny ze starym bose w D2.
Do seryjnego radia tez da się suba podłaczyc by dodawał niskich tonów i bedzie bose |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1806 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2016-06-01, 13:02
|
|
|
kolektor po regeneracji
nowe zaworki zwrotne pod kolektorem
nowe wszystkie uszczelki pod kolektorem
poprawiony wydech
wypralem sobie wykladzine w bagolu bo wczesniej usmarkalem czyms
i takie tam pierdoly |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5076 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-06-01, 16:03
|
|
|
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-06-02, 00:14
|
|
|
Apophis napisał/a: | Żadna super rewelacja ale dzwiek jest na moje ucho porównywalny ze starym bose w D2 | Taa, a świstak siedzi bo zawijał |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-02, 00:27
|
|
|
Daniel czy u ciebie czy innych wszędzie nie jest lepiej jak u mnie |
|
|
|
|
|
|
|
stillbadboy
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 25 Cze 2014 Posty: 254 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-06-03, 11:34
|
|
|
a u mnie sklada sie autko, nowy czujnik stopu nowy pozycjoner skrzyni, i powinno dzis wyjechac, a jutro moze rusze z dziura w boczku siedzenia, zdam wam relacje z uzycia produktu 3m leather vinyl repair kit, recenzje ma dobre a zobaczymy w praktyce
[ Dodano: 2016-06-03, 11:35 ]
pieeeeeekne ! |
_________________ "Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5076 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-06-03, 17:31
|
|
|
W D3 zamontowana drewniana kiera (nie obyło się bez przeróbek przycisków multifunkcji, bo te z drewnianej szlag trafił (tak nawiase mówiąc, choć wyglądają podobnie te z 4-ramiennej i 3 ramiennej jednak się różnią, będę chyba jednak polował na te z alu ramkami)), wpadło BOSE (jeszcze pod Beckerem), listwy pod dekorami w szczotkowane alu, przycisk świateł z pakietu chrom, ekran MMI chrom, panel przycisków jednak zostaje czarny |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-06-03, 17:49
|
|
|
Drewniana kiera grzana? |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5076 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2016-06-03, 22:06
|
|
|
Nie |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-06-04, 16:42
|
|
|
Samodzielnie wymieniłem dmuchawę po regeneracji , dodatkowo zmieniłem dysze spryskiwaczy na mżawkowe , poza tym oczysciłem podszybie i udrożniłem odpływy wody . |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2016-06-04, 22:53
|
|
|
Ja w końcu znalazłem miejsce dla moich wypolerowanych słoneczek
|
|
|
|
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2016-06-05, 20:35
|
|
|
123mielony napisał/a: | Ja w końcu znalazłem miejsce dla moich wypolerowanych słoneczek : (...) |
A po polerce rzuciłeś nań jakiś lakier bezbarwny? A kołpaczków nie będziesz dawać do chromowania? Albo rzucić na nie lakier w kolorze nadwozia. Taki felunek od początku powinien być w D2. Poza tym wygląd pierwsza klasa.
[ Dodano: 2016-06-05, 20:44 ]
A ja wymieniłem łożysko w prawym tylnym kole, a skoro było dojście, to przeczyściłem i przesmarowałem wszystko co się dało. A, i nie wierzcie filmikom z YT jakoby to dało się tak łatwo odkręcać. Mimo psiukania różnymi smarowidłami i odrdzewiaczami śruby są dość mocno dokręcone a dojście jest delikatnie mówiąc niekomfortowe. Do demontażu poszła cała obudowa łożyska koła i dopiero wówczas na prasie można było ładnie wyjąć i założyć zespół łożyska koła. Części zamienne wraz z kompletem śrub i osłon - dzięki uprzejmości kolegi michalwruszak (wielkie dzięki). W zestawie śruba kołnierzowa faktycznie jest z otworem na większy klucz, tak jak koledzy wspominali na forum, być może ze względu na moment dokręcenia 200 Nm. |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|