Autor |
Wiadomość |
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-22, 18:30
|
|
|
danishow napisał/a: | Oczywiście, że jak dociąg zwalony to nic nie da regulacja ...jeżeli natomiast nie styka na czujniku to może pomóc ...miszczu |
Miszczu... a na którym czujniku?
Gwoli wyjaśnienia...
Silnik dociąganie zamka w D3 jest załączany wtedy kiedy zamek w klapie zamknie się na uchu w progu bagażnika.
Jeżeli przy dolnym uchu pęknie taka mała sprężynka to po otwarciu klapy ucho nie powraca do swojej górnej pozycji. Wynikiem tej usterki jest właśnie to, że aby zamknąć klapę to trzeba nią mocno pierdzielnąć w dół.
Samo podniesienie dolnego ucha to nie jest naprawa usterki.
Owszem, podnosząc wysoko doprowadzimy do sytuacji, że zamek w klapie będzie je chwytał ale sam system dociągania wciąż pozostanie niesprawny.
Sam fakt, że po zamknięciu klapy słyszymy silnik dociągania nie świadczy o tym, że mechanizm dociągania jest sprawny.
Zanim podniesiemy ucho do góry należy najpierw sprawdzić czy po zamknięciu zamka ucho rzeczywiście porusza się do dołu i czy po otwarciu zamka ucho powraca do pozycji górnej.
Zaczynanie naprawy od podnoszenia ucha do góry na śrubach to typowy błąd kogoś kto nie poznał konstrukcji i zasady działania tego mechanizmu
A kolega zadowolony bo może zamknąć klapę ale usterki jak podejrzewam wcale nie usunął |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-01-22, 20:05
|
|
|
FOSS napisał/a: | A kolega zadowolony bo może zamknąć klapę ale usterki jak podejrzewam wcale nie usunął | Zacznijmy od tego, że nikt z nas nie wie czy sam dociąg działa i co było/jest usterką |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-01-23, 07:27
|
|
|
Czulem na tym uchu lekki luz tzn tak jakby kekko bylo nie dokrecone. Jesli da sie to jakos naprawix to oczywisciw po sesji chętnie do tego przysiade jesli pomożecie
Co do klaksonów jesli jest taka możliwość to bardzo chętnie to ogarnę tak samo bo wstyd trąbic naprawde... |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-01-23, 09:25
|
|
|
odpaliłem po 4 dniach stania na mrozie odpalił ze strzała |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2017-01-23, 09:33
|
|
|
Michall2107 napisał/a: | Czulem na tym uchu lekki luz tzn tak jakby kekko bylo nie dokrecone. Jesli da sie to jakos naprawix to oczywisciw po sesji chętnie do tego przysiade jesli pomożecie |
Jak znajdziesz kilka minut na proste czynności przy samochodzie to zadzwoń do mnie - 6.0.0.6.6.1.6.6.0
Diagnostyka jest prosta - 2 minuty rozmowy, kilka testowych ruchów i będzie wiadomo co z tym dociąganiem się dzieje.
A samo ucho w progu bagażnika ma mieć taki delikatny luz bo ono ma być ruchome - śrubami na stałe jest mocowana tylko jego obudowa. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Michall2107
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 D3, w211 2.2
Dołączył: 19 Lis 2016 Posty: 109 Skąd: Podlasie
|
Wysłany: 2017-01-24, 21:13
|
|
|
Dzieki Damian. W nastepnym tygodniu bede Ciebie dręczyl ;D |
_________________ "Wszystko mogę w Tym, który mnie umacnia "Flp |
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-01-25, 18:36
|
|
|
Sprawdzanie szczelności, planowanie głowic
Nowe uszczelki pod głowice
Nowe uszczelniacze zaworowe
Sprawdzone prowadnice i popychacze hydrauliczne
Nowe uszczelki kolektora ssącego
Nowe uszczelki kolektora wydechowego
Nowe uszczelki pokrywy zaworów
Nowe śruby głowic
Nowe śruby kolektorów wydechowych
Olej+filtr
Świeży płyn chłodniczy
Nowe podciśnienia (przewody, zawory)
Większość gumowych przewodów wymieniona przy silniku
Oringi gdzieś w układzie chłodzenia plus jakieś duperelki;)
aa jeszcze nowe simmeringi wałków rozrządu i wału
i jeszcze wyczyszczone odmy |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-01-25, 18:46
|
|
|
Jarek1988, gruuubo . Zamówiłem dwa nowe zaciski TRW na tył, lewy się poddał i nie mam zamiaru czekać aż prawy zdechnie ...także w najbliższym czasie wymiana. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2017-01-25, 18:50
|
|
|
Grubo bo Ósemka ma przynajmniej kolejne 20 lat jeździć
[ Dodano: 2017-01-28, 16:59 ]
Za....e... Popękałem sobie kierunkowskaz - myłem samochód, poślizgnąłem się i ręką rozwaliłem prawy kierunek na 3 części. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-28, 18:43
|
|
|
dobrze że ty cały, a tylko 100 nie twoja, na allegro mają bardo dobre zamienniki |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 521 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-01-28, 20:05
|
|
|
pb41ns napisał/a: | na allegro mają bardo dobre zamienniki |
Raczej oryginały w pudełku Magneti Marelli. Jak jeszcze kiedyś Bosch miał je w ofercie to dla nich też Marelli robiło.
Zrobiłem sobie alternatywę dla niedostępnego 4D0998121
https://images82.fotosik.pl/323/474a98acebbab866.jpg |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2017-01-28, 20:08
|
|
|
a to chyba do reflektora tak?? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 521 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-01-28, 20:59
|
|
|
pb41ns napisał/a: | a to chyba do reflektora tak?? |
Nie inaczej |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 521 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2017-01-28, 22:00
|
|
|
Wg moich informacji wycofane z oficjalnej dystrybucji producenta początkiem 2016r. Natomiast faktycznie leżą w PL, z tym że z tymi stanami w polskiej centrali to różnie bywa o czym niestety się przekonałem Co do samej ceny, połowa kwoty do golfa czwórki z zamiennika, ale i tak dużo za dużo |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|