Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Skrzynia biegów nie daje oznak życia  
Autor Wiadomość
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-02, 14:27   

OK, wole sie upewnic :)
Czyli konweter dokrecony.
Pozostaje poziom oleju. dolałes? Sprawdzałes?
Podłaczenia elektryczne? Sprawdzone?
Linka wybieraka zalozona?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-10, 11:46   

Ok
Znaleziona usterka zniszczone uszczelniacze na wałku (ten wałek łączący koszyk z konwerterem posiada dwa zdaje się z tworzywa uszczelniacze są niestety uszkodzone)
Teraz pytanie czy mogę je zastąpić o ringami czy szukać takich gdzieś <niewiem>
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-11, 00:00   

za cholere nie moge załapać o czym mówisz. Jaki wałek łaczacy koszyk z konweterem?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-11, 18:27   

Spieszę z wyjaśnieniem :)
Z kosza (pierwszy element skrzyni zaraz za pompą oleju ) wychodzi wałek
Wałek ten następnie przechodzi przez środek wałka pompy (wystaje on bowiem po złożeniu to najmniejszy wałek wystający ze skrzyni po zdjęciu konwertera)
Uszczelnienia o których teraz rozprawiam są na tym wałku na wysokości pompy (dwa pierścienie z jakiegoś tworzywa)
U mnie są porwane mechanicznie albo przy rozbieraniu :( albo na tyle wyeksploatowane :)
Zdjęcie ów wałka i uszczelnień :)
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-23, 02:21   

Silnik i skrzynia na swoim miejscu jednak problemów wciąż masa... <niewiem>
Mianowicie aktualnie wsteczny działa prawidłowo i tylko... :D
Na d jest ewidentne wysprzęglenie jak należy i samochód jedzie do przodu powoli po dodaniu gazu i wejściu na obroty czasem czuć delikatne drgania czasem nie a samochód stoi... <niewiem>
Po dodaniu większej ilości gazu jest strzał i skrzynia wchodzi w tryb awaryjny...
Błąd "nieprawidłowe przełożenie" samochód jedzie z trudem przy obr ok 2000 (mniemam że na 3 biegu) ;(
Na tipie szaleje zmienia biegi szarpiąc przy tym... ;(
Generalnie tylko wsteczny działa prawidłowo (a jechać do tyłu ciężko 200km ) :)
Teraz pytanie sterowanie czy mechanika?? :/
Dodam że kosz był sprawny jak go zakładałem.... <amasz>
A i jak się stanie pod górkę samochód na d stoi pięknie nie stacza się a po dodaniu gazu stacza się.... ;(
Jakieś pomysły ?? <onie>
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-23, 16:52   

Jak kopnie to wchodzi w tryb awaryjny i mozna jechac?
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-23, 17:37   

Tak ale bardzo powoli startuje... (niczym podróż z mamusią )
W trybie awaryjnym po 3 wrzuca 4 bieg i jest lepiej...
Bez trybu awaryjnego rusza ładnie po dodaniu gazu są tylko wibracje i nie chce jechać....
Powoli jak się go wkręci na 900obr startuje po wyżej 900obr drgania i ledwo co ciągnie..
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2014-11-23, 20:29   

no to jednak jest uszkodzona mechanicznie.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-23, 21:11   

Ok ale drogą eliminacji można wykluczyć konwerter bo wsteczny śmiga...
więc albo płyta sterująca albo???
Dodam że z górki sam nie zjeżdża czyli jak by coś co reguluje drugim stopniem sprzęgła
Albo regulator ciśnienia...
W czymś się ze mną zgodzisz????
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
Dudkens 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Dominik
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 29 Cze 2013
Posty: 33
Skąd: California
Wysłany: 2014-11-24, 18:06   

Czy w skrzyni masz odpowiednią ilość oleju po tych remontach, bo obstawiam, że na 99,9% NIE! I nie śpiesz się jak piszesz posty, bo nic nie można zrozumieć. Temat na dobrą sprawę mógłby być o połowę krótszy. Też miałem jaja typu tryby awaryjne, strzały i inne cyrki i rozwiązał to najprostszy zabieg z olejem i filtrem.
_________________
Ręka majstra więcej znaczy, niż narzędzia u partaczy ;)
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-25, 21:08   

Stan oleju ok
Na dniach jak powrócę z delegacji rozbiorę miskę i zobaczę co tam ujrzę
Generalnie jak nie przekroczy się tysiąca obrotów to da się powoli jechać ale pod jakąkolwiek górkę itp nie da rady...
Kolego ten pośpiech to moje domysły (na domysłach i dyskusji opiera się znalezienie przyczyny)
Chyba że ktoś nie chce się naumieć tylko oddać do mechaniora niech zrobi :)
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-30, 00:11   

Nowy olej oraz filtr i nic...
Rozebrana i wyczyszczona sterówka (zawory i regulatory sprawdzone)
Nie znalazłem żadnych niezgodności
Błąd ten sam co zawsze (złe przełożenie)
Wsteczny działa prawidłowo jednak teraz do przodu nawet nie pełza
Gdy podniosę jedno koło nawet nie drgnie
W trybie serwisowym również do przodu nie chce nawet obrócić kołem
Czy ktoś posiada jakiś dobry schemat tej skrzyni ja opieram się o papiery od podobnej skrzyni ale poza sterowaniem nie mam żadnych informacji nawet składowych
Wygląda jak by nie sterowała sprzęgłem C lub D jednak nie mam jak tego sprawić
Odczyty vaga w normie prócz TC stall speed na wstecznym w granicach 600rpm na D około 60 rpm...
Proszę o pomoc bo ja już nie mam pomysłów....
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-30, 15:17   

Wymieniłes olej w trupie,ten sam błąd popełniłem. Skończyło się i tak remontem.
 
 
A.kocinski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adrian
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 81
Skąd: Radom
Wysłany: 2014-11-30, 16:02   

A powiesz co u ciebie się posypało??
_________________
Chętnie pomogę :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-30, 16:31   

U mnie wszystko prawie poza mechatroniką. Ale moja jechała na 3 biegach do przodu. Ledwie ale jechała.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.