Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Dziwne drgania układu napedowego  
Autor Wiadomość
Fatman94 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 11
Skąd: Bolków
Wysłany: 2017-05-04, 20:55   [D2 00 3.3TDI ] Dziwne drgania układu napedowego

Witam
Mam problem ze swoja A8 D2 3,3 Tdi problemem są drgania podczas jazdy.
Drgania pojawiają się na D jak i na ręcznej zmianie. Jadąc na 1,2,3 drgań nie ma, pojawiają się na 4 i 5.
Jadąc na płaskim na 4 ( około 1600obr)od np. 50km/h jest spokój 60km/h spokój przekraczam równe 70km/h zaczyna drgać dość mocno .Auto przyspiesza normalnie ze wzrostem prędkości drgania maleją i tak jadąc na 4 biegu 120km/h nie czuć już praktycznie drgań, I teraz wrzucam 5 bieg znów obroty około 1800 i zaczyna drgać tak jak przy 70km/h na 4 biegu i ta sama historia rozpędzę się i drgań nie ma.
Teraz inna sytuacja rozpędzam się od 0 z gazem wcisnietym w podłogę w ogóle drgań nie ma.
Jadąc np. na 3biegu drgań w ogóle nie ma w żadnym zakresie obrotów i prędkości.
Na kompie brak błedów skrzynia zmienia dobrze biegi nie szarpie.Dodam jeszcze że drgania wzrastają ze wsrostem góry pod którą podjeżdżam na płaskim są mniejsze niż gdy trzeba podjeżdżać pod górke.
Ma ktoś jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić ??
Za wszelkie sugestie dziekuje.
Wymienione w aucie zostało:
-Wał ale nic nie zmieniło
-Dwie pół osie przednie
-Łożyska przedniego dyfra.
-Poduszki skrzyni biegów i silnika
-Tulejki tylnego dyfra
-Koła zmieniane z innego auta też drgało.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2017-05-04, 21:01   

A może konwerter się kończy, sprawdzałeś, gdzieś ty był opis jak to robić
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-04, 21:17   

mam to samo u siebie,1,2,3 nic się nie dzieje,na 4i5 między 1900 a 2100 obr.,mam delikatne drgania jakbym jechał po tarce.czytałem,że to może byc właśnie konwerter,ale jeżdżę juz tak ponad rok i na razie problem się nie pogłębia.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-05-04, 21:40   

ja tak miałem na kilka tygodniu po kupnie auta. Pomogły dwie rzeczy: najpierw wymiana oleju w asb (i tu już dużo pomogło), a następnie wymiana przepływomierza poprawiła ogólną pracę skrzyni.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 58
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 277
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2017-05-05, 06:00   

Konwerter
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
Fatman94 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 11
Skąd: Bolków
Wysłany: 2017-05-05, 08:40   

Jezeli bylby to konwerter to obroty by nie falowaly?? Drgania jakie ja mam to nie jazda po tarce tylko telepanie autem tak ze az pas pasazera odbija sie od słupka raz jest mocniej raz slabiej zalezy od dnia.Olej w skrzyni raczej ktos przede mna wymienial bo jest czysty lekko żółty . Dodam ze mam jeden bląd od przplywki (zapomnialem wczesniej napisac)puzniej napisze jaki bo nie pamietam.jak dokladnie sprawdzic konwerter ?? Hamulec i gaz do konca? Dodam ze jak robilem silnik to konwerter wygladal jak nowy( oczywiscie tylko z zewnatrz).
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-05-05, 09:11   

polecam poczytać http://www.a8team.pl/d2-a...nej-vt23398.htm

<hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
gacuś 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013
Posty: 201
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-05-05, 12:49   

u mnie poza opisanymi objawami nic innego się nie dzieje,przynajmniej na razie,nie telepie budą,a na postoju jak wcisnę hamulec i pełny but,obroty podnoszą się do ok.1800.
 
 
Fatman94 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 11
Skąd: Bolków
Wysłany: 2017-05-06, 22:56   

Wychodzi na to ze konwertera nie da rady w 100% zdiagnozowac kompem ani w czasie jazdy.Mam wiec pytanie jezeli jade na zapietym lock up'ie to jaki udzial w czasie jazdy ma konwerter?
U mnie poza drganiami nic nie wystepuje nie trekocze nie puka nic.

[ Dodano: 2017-06-17, 20:49 ]
Nie chce zakladac nowego tematu wiec zapytam tu . W zwiazku z tymi drganiami pomyslalem ze kupie uzywana skrzynie z konwerterem i ja mam skrzynie ESX a mam mozliwosc kupic FBH i tu nasuwa sie pytanie czy musze wymieniac tez dyfer?? I czy wszystko ze sterownikiem skrzyni bylo by ok . Czy lepiej szukac skrzyni z.takim samym symbolem??

[ Dodano: 2017-06-17, 20:53 ]
Ostatnio byłem na trzepakach i wyszlo ze mam do wymiany dwa wachacze dolne z przodu te banany czy one moga miec tez wplyw na drgania? Sworznie na nich dobre ale tuleje metalowo gumowe tak jakby stracily twardosc i jest luz.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-06-18, 09:11   

Cytat:
Ostatnio byłem na trzepakach i wyszlo ze mam do wymiany dwa wachacze dolne z przodu te banany czy one moga miec tez wplyw na drgania? Sworznie na nich dobre ale tuleje metalowo gumowe tak jakby stracily twardosc i jest luz.

Tak
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Fatman94 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 29
Dołączył: 04 Maj 2017
Posty: 11
Skąd: Bolków
Wysłany: 2017-06-20, 13:31   

W zwiazku z tymi drganiami pomyslalem ze kupie uzywana skrzynie z konwerterem i ja mam skrzynie ESX a mam mozliwosc kupic FBH i tu nasuwa sie pytanie czy musze wymieniac tez dyfer?? I czy wszystko ze sterownikiem skrzyni bylo by ok ??
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.