Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB/LPG ] Błąd 17114  
Autor Wiadomość
szper 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8, D2
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2014-03-08, 23:02   [D2 01 4.2PB/LPG ] Błąd 17114

Witam. Problem podobny jak u większości. Przy rozpędzaniu i próbie zmiany biegu na wyższy skrzynia weszła w tryb awaryjny. Po podłączeniu VAGa błąd 17114. Wsteczny wchodzi normalnie natomiast po przełączeniu na D nic się nie dzieje dopiero po przygazowaniu szarpnięcie i tryb awaryjny i auto jedzie w miarę normalnie tylko że na jednym biegu. Po przekopaniu forum diagnoza nasuwa się sama- uszkodzony kosz forwardu ale nasuwa mi się pytanie. Czy jeśli rozsypie się kosz to auto pojedzie w ogóle do przodu? Poziom oleju sprawdzony.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-03-09, 11:34   

A przebieg jaki masz? ;)
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
szper 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8, D2
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2014-03-09, 11:53   

290000
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2014-03-09, 19:18   

no jakos tam pojedzie, ja jak się okazało póżniej na rozsypanym koszu przejechałem z 5 km do domu i dopiero wtedy było kaput, tak więc skrzynia na stół kolego
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
szper 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8, D2
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2014-03-09, 21:21   

Tylko że w czasie awarii auto było w trasie i zrobiło w trybie awaryjnym w sumie około 60 km na jednym biegu i poza tym że jedzie na jednym biegu nie ma żadnych innych objawów typu szarpnięcia czy coś podobnego. Dlatego zastanawia mnie czy w tym przypadku będzie wina rozsypanego kosza chociaż i tak skrzynia będzie pewnie wyciągnięta.
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-03-10, 09:48   

Poziom i jakość oleju sprawdzony ,skontroluj jeszcze wszystkie połączenia elek. przy skrzyni jak to nic nie da to niestety ale tak skrzynia do przeglądu może elektrozawory ? A może remont już potrzebny ,moja siadła przy przebiegu 240 tyś .
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
szper 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8, D2
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 4
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2014-03-10, 13:21   

Poziom sprawdzony i jest ok. Olej który troszkę wyleciał przy sprawdzeniu poziomu wydawał się w dobrym stanie. Jeszcze miska będzie ściągnięta i płyta sterownicza żeby sprawdzić czy nie pociągnęło jakiegoś syfu.
Jeszcze jedno pytanie. Czy jeśli jest spalona któraś cewka lub uszkodzony któryś z czujników to VAG nie pokaże błędu?
 
 
tutenhamon 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy
Wiek: 54
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 1135
Skąd: Choszczno
Wysłany: 2014-03-10, 14:25   

Nie powiem ci bo moja stara skrzynia nie chciała się komunikować nie wiem czemu czy za stary model czy już świrowała ? <niewiem> A na nowej nie sprawdzałem ,auto nie podpinane już 2-gi rok bo nie ma potrzeby- ODPUKAĆ -. może któryś z kolegów się wypowie w kwestii wykrycia , uszkodzenia elektrozaworów .Myślę że sam fakt wejścia skrzyni w tryb awarii kwalifikuje auto do przewiezienia pojazdu na lawecie do odpowiedniego warsztatu ASB.
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-03-10, 16:45   

gdyby siedziała któraś cewka to vag by pokazał
tak jak u mnie muszę sprawdzić połączenia elektryczne bo już drugi raz po umyciu auta skrzynka weszła mi w tryb awaryjny i pokazywała 01435 chyba bo dobrze nie pamiętam
ale związane to z tym ze cewka 3 zwarcie do masy lub przerwa
spróbuj tak jak ja to zrobiłem odłączyć aku na całą noc u mnie pomaga
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-03-10, 17:48   

dziku88, Zobacz lepiej czy nie stoi Ci woda w podszybiu lub nie leje się w kompy. Bo skoro po myciu takie cyrki się dzieją to pewnie robi się gdzieś zwarcie
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-03-11, 16:01   

no muszę przeglądnąć właśnie w wolnej chwili wszystkie połączenia
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-02-20, 16:53   

odkopie temat
auto niedawno nabyte ale totalnie skrzynia nie sprawiala problemow czy to trasa, czy miasto czy mroz -20

poniewaz szykuje mi sie montaz gazu pojechalem na myjke troche umyc silnik, ciepla woda, 1-2 minutki i bylo juz czysto, nie lalem specjalnei po elektryce itd, zreszta nie w pierwszym samochodzie to robilem

z myjki wrocilem normalnie, potem auto stalo dzien, i na 2 dni po zlapal mroz, przejechalem 100m i bzyk - tryb awaryjny - 17114, gasze auto, odpalam i caly czas po chwili to samo

zaczalem przegladac kostki, psiukalem preparatem kostki pod maska aby je troche oczyscic,

teraz juz dobrych kilka dni po myjce jest juz co raz lepiej, auto juz tylko sporadycznie wpada w awarie, dzis np rano jechalem do roboty, miasto puste, od swiatel do swiatel praktycznie but w podlodze i nic sie nie dzialo kompletnie

wczesniej zauwazylem tez ze przy redukcji bylo szarpniecie i wtedy za chwile zapalal sie tryb

poki co jezdze obserwuje, na dniach zmienie filtr i olej

myslicie ze poki co mechanike moge wykluczyc ? auto normalnie zapitala az milo tylko czasem ma slabsza chwile
 
 
jarogmur 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic 6HP
Zasilanie: ON
Imię: Jarek
Jeżdzę: D3
Dołączył: 16 Lut 2015
Posty: 68
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-02-20, 18:35   

pioteros napisał/a:
odkopie temat
auto niedawno nabyte ale totalnie skrzynia nie sprawiala problemow czy to trasa, czy miasto czy mroz -20

poniewaz szykuje mi sie montaz gazu pojechalem na myjke troche umyc silnik, ciepla woda, 1-2 minutki i bylo juz czysto, nie lalem specjalnei po elektryce itd, zreszta nie w pierwszym samochodzie to robilem

z myjki wrocilem normalnie, potem auto stalo dzien, i na 2 dni po zlapal mroz, przejechalem 100m i bzyk - tryb awaryjny - 17114, gasze auto, odpalam i caly czas po chwili to samo

zaczalem przegladac kostki, psiukalem preparatem kostki pod maska aby je troche oczyscic,

teraz juz dobrych kilka dni po myjce jest juz co raz lepiej, auto juz tylko sporadycznie wpada w awarie, dzis np rano jechalem do roboty, miasto puste, od swiatel do swiatel praktycznie but w podlodze i nic sie nie dzialo kompletnie

wczesniej zauwazylem tez ze przy redukcji bylo szarpniecie i wtedy za chwile zapalal sie tryb

poki co jezdze obserwuje, na dniach zmienie filtr i olej

myslicie ze poki co mechanike moge wykluczyc ? auto normalnie zapitala az milo tylko czasem ma slabsza chwile


według mnie zalana elektryka na podszybiu od strony pasażera. Miałem podobnie. Teraz oszczędniej leję wodę podczas mycia i problem się nie powtórzy. Jak u Ciebie wszystko wyschnie do końca to skrzynia wróci do normalnej pracy.
W moim przypadku nic nie szarpało jedynie wchodziła w tryb awaryjny i mogłem wbić jedynie 3 do przodu. Wsteczny nie działał.
_________________
Pozdrawiam Jaro
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-02-20, 21:47   

u mnie wsteczny cacy, biegi tez zmieniala pomimo trybu awaryjnego, szarpniecie zawsze bylo jedno chwile przed wejsciem w tryb awaryjny


teraz wrocilem z miasta, miod malina wszystko smiga

pobawilem sie troche vagiem, blad sondy 16515 z tego co pmietam, poruszalem wtyczka to nei wrocil
a co ciekawe, po odpieciu kostki sondy od pasazera wywalilo nie blad sondy, a przeplywki, naturalnie tryb awaryjny skrzyni zabanglal, a dodatkowo na skrzyni pojawil sie blad niskie napiecie ECU czy cos w ten desen
 
 
pioteros 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 4.2 ABZ
Wiek: 35
Dołączył: 21 Sie 2015
Posty: 106
Skąd: Siedlce
Wysłany: 2016-02-23, 23:11   

od kilku dni spokoj, widocznie wszystko wyschlo i wrocilo do normy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.