Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 4.2PB/LPG ] Drżenie samochodu i błąd cylindra  
Autor Wiadomość
Chowix 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 32
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 93
Skąd: Śląsk - Lędziny
Wysłany: 2014-05-31, 18:32   [D2 94 4.2PB/LPG ] Drżenie samochodu i błąd cylindra

Witam,

Otóż mam błąd cylindra 4 oraz inne błędy
16688 P0304 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu A lub B / miganie
16684 P0300 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder B
01183 Lampka ostrzegawcza konwertera katalitycznego – K72
16538 P0154 O2 obwód czujnika – nie wykryto aktywności (bank 2 czujnik 1)v A

Chciałbym się Was zapytać jak i co zrobić z tym fantem ? Słyszałem o jakimś module jak się za to zabrać prosiłbym o jakieś bardziej szczegółowe rozwiązanie :)

Pozdrawiam


DODANO:

po zamianie modułów wtyczkami pokazuje cylinder 3 czyli kupuje jeden moduł zapłonowy i jest spoko ?


DODANO:


aha i jak rozpoznać który moduł jest zepsuty i czy te oba moduły są takie same ? tz wystarczy że spisze kod z jednego z modułów znajde na allegro i zakupie tak ? pytam bo nie moge rozkręcić tego 2 modułu co jest od spodu - nie widze nr modułu..
_________________
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-05-31, 19:17   

tak takie same
 
 
Chowix 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 32
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 93
Skąd: Śląsk - Lędziny
Wysłany: 2014-06-01, 14:53   

Pomogło wymiana tego modułu :)
_________________
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-01, 21:16   

to ok
tylko wiesz że tam była fabrycznie taka pasta emisyjna :)
 
 
Chowix 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 32
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 93
Skąd: Śląsk - Lędziny
Wysłany: 2014-06-01, 21:20   

Nieee dasz więcej info ?
_________________
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-01, 22:02   

pod modułem powinna być taka pasta ;)
nie było nic?
 
 
Chowix 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 4hp24 CML
Zasilanie: PB
Imię: Dawid
Jeżdzę: Audi A8 D2 299KM ABZ
Wiek: 32
Dołączył: 11 Wrz 2013
Posty: 93
Skąd: Śląsk - Lędziny
Wysłany: 2014-06-01, 22:03   

a skąd taką pastę wziąć rozumiem, że to coś jak pasta termo przewodząca ciepło jak w procesorach a żeby się chłodziła czy jak ?
_________________
Audi a8 d2 95r
4.2 ABZ PB + LPG 299KM / 4hp24 CML
_________
Audi a4 b5 -> Audi a8 d2 -> Audi a8 d2 :)
 
 
Krzysztof31 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: dsg
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 40
Dołączył: 13 Maj 2014
Posty: 26
Skąd: lublin
Wysłany: 2014-06-01, 23:01   

Tam żadnej pasty nie ma. Jest przykręcona i tyle a pod spodem jest płytka aluminiowa i ona oddaje całe ciepło tzw. Radiator
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1284
Skąd: Lublin
Wysłany: 2014-06-01, 23:43   

U mnie była pasta, nie wiem czy fabryczna, czy ktoś sam ją nałożył, ale była.
Chowix, zwykła pasta termoprzewodząca wystarczy ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-06-02, 06:27   

no i nie dziwne że wam te moduły potem padają ;)
Ostatnio zmieniony przez pepi 2014-06-04, 08:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-06-02, 07:33   

Pasta termoprzewodząca powinna być.

Tak jak pepi pisze, nic dziwnego, ze później szybko moduły padają.

Styk miedzy modułem a blachą nie jest OK. Często zostaje tam mała szczelina.
Powoduje to powstanie poduszki powietrznej i braku przewodności cieplnej.
Moduł się grzeje, mocniej niż powinien i wcześniej pada.

Jeżeli pada nam moduł w trasie i chcemy go wymienić to zamiast pasty termoprzewodzącej
użyć smaru miedzianego. Dosyć dobrze przewodzi ciepło, awaryjnie wystarczy.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Fermon 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 24
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-06-17, 09:52   

Witam mam podobne objawy plus zwiększone spalanie. A błędy na Vagu takie:
VCDS-Lite Version: Release 1.0
Sunday, 01 June 2014, 18:59:11:0
Control Module Part Number: 4D0 907 557 J
Component and/or Version: 4,2L V8/4V MOTR AT D01
Software Coding: 04263
Work Shop Code: WSC 00000
15 Faults Found:
18010 - Power Supply Terminal 30: Voltage too Low
P1602 - 35-10 - - - Intermittent
17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 - 35-10 - - - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
12-10 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
14-10 - Adaptation Limit (Add) Exceeded - Intermittent
16505 - Throttle Position Sensor (G69): Implausible Signal
P0121 - 35-10 - - - Intermittent
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-10 - - - Intermittent
16690 - Cylinder 6: Misfire Detected
P0306 - 35-10 - - - Intermittent
16689 - Cylinder 5: Misfire Detected
P0305 - 35-10 - - - Intermittent
16687 - Cylinder 3: Misfire Detected
P0303 - 35-10 - - - Intermittent
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - Intermittent
16692 - Cylinder 8: Misfire Detected
P0308 - 35-10 - - - Intermittent
16691 - Cylinder 7: Misfire Detected
P0307 - 35-10 - - - Intermittent
17740 - Knock-Control: Cylinder 8: Regulation Limit Exceeded
P1332 - 35-10 - - - Intermittent
01088 - Mixture Control Adaptation 2
13-10 - Adaptation Limit (Mul) Not Reached - Intermittent
czy ktoś może coś więcej na ten temat powiedzieć?
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-06-17, 10:13   

Fermon, to co u Ciebie widnieje to jakaś masakra związana ze złym zasilaniem (na 70%).

Jakie masz napięcie na aku jak pracuje silnik? Wziąć miernik i zmierzyć.
Później zobaczyć co się dzieje z ładowaniem na 2 tyś i 4 tyś obr.


Jeżeli małe napięcia to aku do bani, już do wymiany, jeżeli aku sprawny to altek do sprawdzernia (w pierwszej kolejności).

Napięcie powinno mieścić się w okolicach 13,9 V (włączona dmuchawa i światła).
Jeżeli będzie trochę mniej to już objawy "zatoru" w przewodach. Do czyszczenia styki.

Jak dużo mniej to niestyki i (lub) altek.

Dopiero później można skasowac błędy i zobaczyć które wrócą.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Fermon 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 24
Dołączył: 17 Cze 2014
Posty: 3
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-06-17, 10:37   

12.3 Volta wziełem inne aku to samo czyli co alternator i dopiero wtedy szukac dalej przyczyn?
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-06-17, 10:51   

12.3 V - stanowczo za mało

wyciągnąć altka, regulator do wymiany prawdopodobnie, chodzi o szczotki.

Zanim zaczniesz demontaż to sprawdzić ile V wychodzi z altka (śruba z tyłu altka).
Jak będzie koło 14V to znaczy, że do czyszczenia styki pod prawą podłużnicą.
Zresztą na pewno tam jest do kitu (jak nie było robione) i wyczyścić dobrze.

Jak to nie pomoże to naprawa lub wymiana na inny.

Jak nie będzie dobrego zasilania to nigdy nie będzie OK z autkiem.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.