Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] TIP - szarpanie skrzyni  
Autor Wiadomość
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-01-11, 18:50   

Hmm. Dziś próbowałem coś z tym zrobić. Żadnego pykania nie słyszałem (może na kanale bym coś usłyszał). Ale zaobserwowałem ze jak zjeżdżam z górki (z parkingu C.H. Plaza) na 1 biegu to natychmiastowo wskakuje w trym awaryjny. Jak obroty są wyższe to nie, tylko jak spadną do wartości biegu jałowego to zaczyna się problem. Chyba bez "fachowca" mi się nie obejdzie, ale boję się, bo z doświadczenia wiem ze "fachowo" to tylko kasę biorą. Jak ktoś ma pomysły to chętnie posłucham. Pozdrawiam.
 
 
Para 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Hiszpania
Wysłany: 2011-01-11, 20:31   

ja bym sprobowal podlaczyc vaga i zobaczyl jakie bledy wyskocza to nie jest drogie do 50 zl
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-01-13, 16:34   

VAG pokazuje błąd 17115, Zawsze ten sam. Pisałem już prędzej. Odczytałem go ale nie wiem czym może być spowodowany. ASB to dla mnie jest jeszcze magia, o ile z resztą fury jakoś sobie radzę to skrzynia, dla mnie, jest niewiadomą.
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-01-13, 17:38   

17115 - - - - - 42DB 1. Bieg – błędny stosunek
Myślę, że może to być związane ze sprzęgłem hydrokinetycznym ale głowy se obciąć nie dam. Może jeszcze ktoś się jeszcze wypowie kto przerabiał problemy ze skrzynią.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
paulo79 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy
Wiek: 44
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 575
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-01-13, 19:11   

najprawdopodobniej wina kosza. Skrzynia na stol
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2011-01-16, 09:20   

A może ktoś dysponuje zdjęciem jak wygląda ta płyta sterująca z elektrozaworami, to jest jako jedna cała cześć czy składa się z kilku?? Bo czytam tu o zamienianiu miejscami elektrozaworów, a u mnie kilka szwankuje i ponoć muszę wymienić płytę.
 
 
Para 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Hiszpania
Wysłany: 2011-01-16, 18:47   

w plycie sa tez kanaly przez ktore przeplywa olej . W mojej a8 byla peknieta obudowa i byl problem z cisnieniem nie spujnosc podobne objawy jak u ciebie
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-01-23, 23:56   

Panowie. Zauważyłem kolejny problem w moim "automacie". Mocno szarpie na zakrętach, szczególnie czuć to na rądzie. Nie przy zmianie biegu ,tylko przy lekkim dodaniu gazu. Są to szarpnięcia o bardzo dużej częstotliwości i występują tylko w zakrętach.
Druga sprawa to kiedy delikatnie przyspieszam na niskich obrotach (1500-2000) samochód przyspiesza skokami, czuć to i widać na obrotomierzu. Mocniejsze dodanie gazu-problem znika. Obawiam się ze skrzynia mi się kończy, a miałem w planach zakup fajnych kół na lato. Do tej pory sam sobie radziłem z tą furą , ale automatyczna skrzynia to dla mnie wynalazek, jeszcze.
Dziś jeszcze sprawdziłem poziom i po odkręceniu nakrętki, natychmiast wyciekał olej, a to chyba dobrze?
 
 
Para 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Hiszpania
Wysłany: 2011-01-24, 14:38   

a przy wiekszej predkosci czuc bujanie a na obrotomierzu skazowka faluje jadac nie duza stala predkoscia np 50km na trojce ?
?
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-24, 18:32   

Kolego zobacz jak masz zużyte opony ( i czy masz ta wszystkich kołach takie same opony . )
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-01-24, 19:55   

Para napisał/a:
a przy wiekszej predkosci czuc bujanie a na obrotomierzu skazowka faluje jadac nie duza stala predkoscia np 50km na trojce ?
?

Przy stałej prędkości nie ma bujania, wszystko jest jak powinno. Problem pojawia się przy przyspieszaniu i to takim normalnym. Mocniej depnę i jest OK.

[ Dodano: 2011-01-24, 20:00 ]
mdamian napisał/a:
Kolego zobacz jak masz zużyte opony ( i czy masz ta wszystkich kołach takie same opony . )

Opony faktycnie nei są w najlepszym stanie, ale chciałem tę zimę jeszcze objezdzić (max 4mm) ale wszystkie są identyczne, co do rozmiaru, producenta i zużycia.
Z takich przyziemnych spraw wszystko sprawdziłem, chyba ze coś zapomniałem, dlatego proszę o dalsze sugestie i z góry dziękuję za zainteresowanie.
Pozdrawiam.
 
 
Para 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Sebastian
Jeżdzę: A8 D?
Dołączył: 21 Wrz 2010
Posty: 82
Skąd: Hiszpania
Wysłany: 2011-01-24, 20:55   

plyta z zaworami to jedna calosc mozna ja samemu wyjac po zdjeciu miski olejowej odrazu ja masz jak na talerz .calosc najlepiej dac do sprawdzenia gdzies gdzie naprawiaja skrzynie w ten sposob bedzie taniej niz jechac autem do mechanika a tam ci powiedza ze skrzynie trzeba wjac i rozebrac i na dziendobry 4 klocki :idea:
 
 
Gabriel 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy
Wiek: 42
Dołączył: 14 Paź 2010
Posty: 565
Skąd: śląskie/Rybnik
Wysłany: 2011-01-25, 20:09   

No i stało się. Skrzynia zaniemogła.
Wrzucam na "D" ,dodaję gazu, obrotomierz wchodzi na 2200 obr/min a auto nie jedzie. Sprawdzam, jest na "D" znowu dodaję gazu, nagle huknęło, szarpnęło autem i skrzynia w trybie awaryjnym. I tak za każdym razem. Wsteczny działa ale też dziwnie szarpie przy wrzuceniu. Myślę "czujnik położenia wałka rozrządu" objawy miałem podobne jak mi kable z niego wytargało. Polutowałem go i kupiłem nowy. Myślę trzeba go wymienić na ten nowy, bo to to samo co ostatnio. Wymieniłem i "pupa" :-/ dalej to samo. Do "szpeca" od skrzyń, myślę coś podpowie. Odczytał błędy :
17087-czujnik pod pedałem hamulca - tak powiedział, podobno sporadycznie.
17114-błędne przełożenie biegu-tak powiedział i dodał: uszkodzenie mechaniczne, skrzynia na stół i do remontu.
I wspomniał coś o błędzie czujnika spalania stukowego, ale podobno to nie ma związku ze skrzynią.
Panowie teraz to myślę czy nie kupić skrzyni i nie wymienić, z tym bym dał rade, bo nie wierze "szpecom" z tego co wiem to i tak wysyłają to gdzieś a tylko biorą kasę (prowizję).
Ah żałuję że nie mam pojęcia o tych skrzyniach, ale przechodzi mi myśl że i tak jest do remontu to dlaczego by się nie poduczyć coś i nie zrobić jej sekcji zwłok :-D Wkońcu i tak kupa kasy w "pupie" to niech jakiś pożytek intelektualny będzie.
A tak swoją drogą to to najbardziej awaryjne auto jakie miałem, a skusiłem się na nie, bo słyszałem że audi to porządne auta :-P

[ Dodano: 2011-01-25, 20:11 ]
Tak sobie myślę i piszę a zapomniałem ze muszę powiedzieć żonie ile taki remont skrzyni kosztuje, a to chyba najtrudniejsza rzecz, bo ona w Ciąży i zbiera na remont pokoiku dla dziecka- już po mnie i moim aucie :-P
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2011-01-25, 20:12   

A wierzysz w to co kupisz ??
Jak tak to kup , muszą zgadzać się nr na skrzyni .
Takie jak twoje , takiej musisz szukać :-(

[ Dodano: 2011-01-25, 20:12 ]
ale ja wolał bym dać do zrobienia .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
and808 
Moje A8



Pomógł: 19 razy
Dołączył: 06 Sty 2010
Posty: 427
Skąd: PL
Wysłany: 2011-01-25, 20:12   

... no coz, mysle, ze najpierw bylo warto zasiegnac opinii o sprzedawcy, a nie o marce samochodu.

w kazdym razie, bardzo zaluje, ze tak sie stalo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.