Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 96 4.2PB/LPG ] Drgania na wolnych obrotach  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-09-30, 00:10   

Temat magluje dalej.
Teraz pytanie, czy jeśli motor będzie dziabnięty na rozrządzie to mogą powstawać takie objawy? Powiedzmy o zęba ?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
wilku 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Adam
Jeżdzę: Szukam S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lip 2014
Posty: 96
Skąd: Leszno/Oslo
Wysłany: 2014-09-30, 06:30   

Jest to możliwe, wiem bo mialem tak kiedyś
_________________
Byłe ze stajni audi
A6 C5 2.4 w Quattro
A6 C5 2.5 TDI w Ośce
A6 C5 2.5 TDI w Quattro
S4 C4 2.2 Turbo 300+ w Quattro
A8 D2 2.5 TDI w Quattro
Teraz
Szukam A/S8 4.2 ????jak coś to pisać pw
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-09-30, 06:59   

zdecydowanie tak
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-09-30, 08:11   

Przestawiony rozrzad da slabszy odczyt na pomiarze kompresji wzgledem drugiej glowicy
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-09-30, 20:02   

Dziś po długim okresie dłubania, grzebania, brudzenia się. Adaptacji ECU na benzynie 2 godziny jazdy w różnych warunkach zatankowałem gaz i próba.
Silnik cyka pięknie. Biegi do góry zmienia rewelacyjnie i wtedy kiedy ja tego chce a nie kiedy on sobie uwidzi i przeciągnie. Niby mała nieszczelność a jakiego syfu potrafi narobić. Motor się uspokoił ma czasami drgawki podczas zrzucania ale podejrzewam zawieszenie tylnego dyfra.
Czas testowania rozpoczęty, zobaczymy czy nic nie powróci. Z wielkim podziękowaniem dla kolegów klikam POMÓGŁ ;) 3majcie kciuki ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-09-30, 20:19   

Co to była za nieszczelnść ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-09-30, 20:38   

Zapewne chodziło o tę na tej gumie przy przepustnicy?
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2014-09-30, 21:27   

No właśnie nie jestem pewny - bo niby to nie pomogło, więc ciekaw jestem czy była jeszcze jakaś nieszczelność.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-09-30, 22:55   

kmicic-lt napisał/a:
Co to była za nieszczelnść ?

Wszelkie pęknięcia zlikwidowałem, co się okazało była podwinięta guma łącząca przy przepustnicy, w takim miejscu że nawet nie dało się wymacać palcem czy idealnie siedzi na miejscu. Nachodziła ciężko więc posmarowałem ją delikatnie płynem do garów i ładnie siadła w swoje miejsce. Cały cyrk robiło lewe powietrze:
- drgawki na wolnych obrotach ( brak )
- przeciąganie podczas zmiany z 3-4 4-5 ( brak )
- po osiągnięciu danej prędkości i odjęcie nogi z gazu, opóźniona reakcji na załączenie wyższego biegu ( brak )
- szarpanie podczas zapinania 3-4 ( brak )
- oporne wspomagania, po rozgrzaniu ciężko kręciło się kierownicą trzeba było się siłować ( brak )

I wydawało się że niby wszystko jest szczelne a jednak nie było.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-01, 07:29   

ernesto napisał/a:
- oporne wspomagania, po rozgrzaniu ciężko kręciło się kierownicą trzeba było się siłować ( brak )
-?????????????????????????????????
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-10-01, 08:44   

pepi, chodzi o to że jak silnik się zagrzał obroty rzędu 600 na D i na postoju kręciłem kierą to obroty spadały znacząco, ale wystarczyło że dałem mu deczko gazu na poziom około 1000 obr/min czy wyrzuciłem na N chodziło leciutko. Wydaje mi się że nie normowały się na tyle by utrzymać odpowiednie obroty by uciągnąć pompę a ona sama w sobie stawia opór. Teraz na D po zagrzaniu silnika i kręceniu na postoju obroty stoją w miejscu. Nie wiem czy to logiczne ale tak mi się wydaje.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
djmdp 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: 5-gang Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 28 Lis 2016
Posty: 30
Skąd: Wro
Wysłany: 2017-08-28, 15:18   

Hej Ernesto, o której gumie piszesz? Mógłbyś zrobić fotkę jej i oznaczyć gdzie mniej więcej? Mam idealnie te same objawy co Ty, ustawiłem rozrząd na blokady, jest idealnie, ma kopa jak talala, przepływka 223g/s, a drgania nie ustały.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.