Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Skrzynia uszkodzona, tryb awaryjny  
Autor Wiadomość
Lookerman 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 23
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2012-07-25, 22:48   

Wyjaśnijcie mi jakie jest poziązanie pomiedzy serownikiem hydraulicznym a elektrozaworami?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-25, 23:52   

A nie chodzi o to samo czyli palete elektrozaworów?? To sie daje do czyszczenia. Moją wyczyścili i na 95%działa nadal bo te 5% to sa jakies czsem przeciągnięcia czy szarpniecia ale to zanika z czasem. Zasyfiona była baardzo.
 
 
Lookerman 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 23
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2012-07-30, 16:15   

koledzy wyczyścilem w Józefowie sterownik hydrauliczny z elektrozaworami i wlozyłem do auta. Nowy filtr, olej i uszczelka miski olejowej. I co? To samo nadal. Wrzucam Drive i jest uderzenie. na R jest ok. podczas jazdy przy zmianie biegów też czuć szarpnięcia. ja już nie wiem. Może coś mają poduszki skrzyni wspólnego. Może ten wlożony nowy kosz jest do bani. Nie wiem, podobnie jak mechanik, który mówi, że ręce mu opadaja. A co ja mam powiedzieć?

[ Dodano: 2012-07-30, 16:32 ]
koledzy a może wina nie leży w skrzyni, może to wina przegubów na wale?jak myślicie?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-30, 18:49   

Ja myślę że ten mechanik to pierdoła saska a nie mechanik-po co on sie bierze za cos na czym sie nie zna? Spróbuj popatrzeć na kanale na przeniesienie napędu jak ktoś od gory bedzie wrzucał bieg-może cos bedzie widać,słychać. A potem to sugeruje do porządnego serwisu ASB dać skrzynie na diagnostykę. To jest na tyle skomplikowany element że duzo rzeczy może sie tam uszkodzic i szwankować.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-07-30, 21:20   

Sprawdź poduszki skrzyni , czy nie są wywalone , sprawdź czy to może wina wału , a nie skrzyni .
Trochę chęci i można to samemu sprawdzić na kanale . ;-)
Tak jak pisze Apophis, weź kolegę , znajomego , może kogoś z rodziny , wejdź pod auto i niech tamta osoba zmienia przełożenia .
Zobaczysz czy to wali skrzynia (przemieszcza się) , czy to może Wał ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Lookerman 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 23
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2012-07-31, 08:22   

A olej? Może zły olej? Najgorzej działo sie właśnie po pierwszej wymianie oleju. Potem był remont i po remoncie jak wiecie te szarpania.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-31, 09:32   

A jaki miałes zalewany olej?? Na forum znajdziesz jakie do jakich modeli są potrzebne,ja mam jak dobrze pamiętam ATF III
 
 
Lookerman 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 23
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2012-07-31, 19:12   

Panowie kupiłem używaną skrzynię z angola wraz z konwerterem. Skrzynia jest pewna. Konwerter jest u mnie bo stwierdziłem, że skoro moj jest po regeneracji to po co mają wymieniać. Chyba, że regeneracja to był blef, bo mechanik strasznie chciał żebym go zostawił. Dorzuciłem też jedna poduche na wszelki wypadek bo dostalem ze skrzynią.
Mechanik zasugerował, że będę musiał dopłacic za wymianę mimo że juz 3500 zapłaciłem a skrzynia szarpie i że bedę musiał coś sobie z tą uszkodzona zrobić, którą przecież podobno sami naprawiali.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-07-31, 19:49   

Jak naprawiali skoro szarpie i nie działa jak nalezy?? Ja bym takiego partacza to uderzył...
:evil:
 
 
Lookerman 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 23
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2012-08-02, 22:04   

skrzynia wymieniona na nową. Konwerter też. I dalej szarpie. Masakra. Teraz każą komputer skrzyni wymienic. Choc już kupili i wymienili za 400 zł wiosną. kij ich wie co oni tam zrobili. Nie wiem już nic. Pomóżcie!!!!!
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2012-08-02, 22:53   

A sprawdzałes reszte napedu??
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2012-08-02, 23:46   

Lookerman napisał/a:
Nie wiem już nic. Pomóżcie!!!!!

Tylko jak?... pojechać ekipą silnorękich??...

Możesz albo walczyć z nimi albo pojechać do kogoś innego na diagnostykę i weryfikację poprzednich napraw.
Jeżeli okaże się że jest źle i wiadomo co zrobić aby było dobrze to możesz z samą ekspoertyzą jechać do tych "swoich" i dalej się z nimi szarpać albo dać do roboty temu nowemu...
jak "nowy" zrobi i będzie dobrze to brać na wszystko papiery i z tym wszystkim do tych "swoich" i szarpać się z nimi o kasę :evil:
tylko czy posiadasz jakiekolwiek papiery na wykonaną już przez nich robotę czy wszystko masz "na gębę" :roll:


Jak nie masz pół polski do Warszawy to przyjedź do MID-PARTS... jak na razie robią dobrą robotę więc polecam... stąd chociaż wyjedziesz sprawnym autem.
Jak będziesz chciał do nich jechać to pisz do mnie na PW lub dzwoń to pomogę bo mam do nich "rzut beretem".
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Lookerman 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 23
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2012-08-12, 21:55   

Koledzy auto odebrałem. mam w nim stara skrzynie po remoncie. Podjechałem do znajomego mechanika i... okazuje się, że ma min 1,5 cm luzu na ataku tuż przed mostem a podobno powinno być 2 mm. To chyba przyczyna szarpania... mieliściew takie doświadczenia? Co jeszcze moglo zostać nadwyrężone podczas takiego szarpania? Acha jeszcze jedno- cieknie mi olej ze skrzyni przy prawej połosi

[ Dodano: 2012-08-21, 23:40 ]
Jaki kolor powinien mieć olej wlewany do skrzyni? Zielony czy czerwony?

Samochód ma problem ze zmiana biegów... dodatkowo jak gwaltownie zahamuje a potem dodam gaz to problem sie pogłębia. Ostatnio nie wskakiwało mi R jak mialem lekko tyłem pod górke ustawiony.

Ostatnio wymieniłem most i peknietą odme. Nadal to samo. Zaczynam mysleć, że to jednak wina oleju... podpowiedzcie proszę koledzy!!!
 
 
branit 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8
Dołączył: 13 Paź 2012
Posty: 1
Skąd: Jastrzębie
Wysłany: 2012-10-13, 15:03   

Lookerman napisał/a:
Koledzy auto odebrałem. mam w nim stara skrzynie po remoncie. Podjechałem do znajomego mechanika i... okazuje się, że ma min 1,5 cm luzu na ataku tuż przed mostem a podobno powinno być 2 mm. To chyba przyczyna szarpania... mieliściew takie doświadczenia? Co jeszcze moglo zostać nadwyrężone podczas takiego szarpania? Acha jeszcze jedno- cieknie mi olej ze skrzyni przy prawej połosi


Jak najbardziej duży luz może być przyczyną szarpania. Jak chcesz możesz zrobić test, czy pod mocną górę jak jedziesz też Ci szarpie? Czy może trochę mniej? Możesz też (hardcorowo) spróbować rozpędzać samochód z naciśniętym lekko hamulcem - tylko nie przesadzaj. Szarpanie również powinno być mniejsze.
 
 
Lookerman 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 38
Dołączył: 19 Lip 2012
Posty: 23
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 2012-10-15, 23:13   

Wracam do tematu...auto sprawdzone calutkie...podstawiony nawet przełącznik wielofunkcyjny... cala instalacja sprawdzona... przeczyszczone elektrozawory... wg mechanika jeszcze trzeba podstawić komputer silnika bo może podawać błędny sygnał lub wiązke wymienić całą
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.