Autor |
Wiadomość |
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-24, 18:41
|
|
|
było na pastę i on tez założył na pastę
bo nie rozbierał wydechu i mówił ze uszczelka by się podwinęła przy manewrowaniu miska |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-24, 19:00
|
|
|
To tak jak pisał Ernest, rzucaj karton pod auto i obserwuj. U mnie też na kartonie wyszło, gdzie był wyciek. Najpierw leciało właśnie korkiem, potem na łączeniu miski. Po wymianie oringu na korku i uszczelnieniu na pastę nareszcie sucho |
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-25, 14:24
|
|
|
kryminalna zagadka znikania oleju w mojej skrzyni rozwiązana
z korka faktycznie zrobiła się mala plamka tak ze oring i tak do wymiany ale nie była to niewiadomo jaka ilość a na pewno nie 100ml dziennie
auto wraca na warsztat, miskę złożyli na pastę ale nieszczelnie a zagadka polegała na tym że wyciek był nad rurą wydechowa i tylko w momencie jak skrzynia była nagrzana i pracowała kapało na rurę i od razu wyparowywało |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-25, 14:47
|
|
|
Gratulacje rozwiązania zagadki Grunt że sytuacja opanowana. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-25, 15:30
|
|
|
ernesto napisał/a: | Gratulacje rozwiązania zagadki Grunt że sytuacja opanowana. |
Dzieki za porady <okioki> |
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-25, 15:50
|
|
|
a jeszcze jedno pytanko takie trochę poza tematem
możliwe jest żebym miał lewarek PRND432 a skrzynie np już kiedyś wymienioną na taka PRNDS ?
bo jadać lewarkiem w dół mogę wrzucić D potem 4 i niżej już nie da rady wbić 3 i 2
może być tak że skrzynia została zmieniona bez adaptacji i dlatego tez mi poszarpuje przechodząc z biegu 3 na 4 na automacie ? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-25, 16:28
|
|
|
dziku88,
D -> 4 wchodzi normalnie
D -> 4 -> 3 i 2 już musisz wciskać guzik blokady.
Wciskasz guzik i nie idzie dalej w dół ?
Może wybierak coś jest nie halo |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-02-25, 17:25
|
|
|
dziku88 napisał/a: | kryminalna zagadka znikania oleju w mojej skrzyni rozwiązana
z korka faktycznie zrobiła się mala plamka tak ze oring i tak do wymiany ale nie była to niewiadomo jaka ilość a na pewno nie 100ml dziennie
auto wraca na warsztat, miskę złożyli na pastę ale nieszczelnie a zagadka polegała na tym że wyciek był nad rurą wydechowa i tylko w momencie jak skrzynia była nagrzana i pracowała kapało na rurę i od razu wyparowywało |
Tak jak pisałem, bo u mnie prawie identycznie to wyglądało, korkiem swoją drogą, a miską swoją. Leciało na rozgrzanym, a na zimno było praktycznie niezauważalne. Dobrze, że doszedłeś, bo wiem, jaka to jest ulga |
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-25, 18:30
|
|
|
muszę sprawdzić te 3 i 2 czy z guzikiem wejdzie ale teraz jestem w pracy
ale miałem a6 w tipie i nie miałem blokady na te biegi |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-25, 22:16
|
|
|
dziku88, u mnie blokada jest a podejrzewam mamy skrzynki te same |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-26, 23:14
|
|
|
no i powiem tak D wchodzi 4 wchodzi i się podświetla, a 3 i 2 mogę tylko na siłę naciągnąć ale ani na nie zostają na swoim miejscu tylko samo wraca na 4 ani nie podświetlają się na wyświetlaczu jakaś dziwna sprawa cos mi tu smierdzi że dlatego tez tak poszarpuje mi a dziwne tez ze na zimnym oleju nie poszarpuje dopiero po 2 - 3 km zaczyna takie hece |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-26, 23:32
|
|
|
dziku88, Może wybierak jest uszkodzony i uniemożliwia zblokowania skrzyni w pozycji 3 i 2. Ale schodzić do tych pozycji schodzi, tak? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-27, 15:36
|
|
|
na 3 schodzi ale odbija na 4 a na dwójkę to już trzeba sporo siły włożyć żeby naciągnąć ale tez wraca na 4 i przy tych manewrach ani 3 ani 2 się na zegarach nie podświetla |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2014-02-27, 20:28
|
|
|
Coś mi się wydaje że trzeba będzie rozebrać. Ale jak zblokujesz skrzynie na 4 to 4 się wyświetla na liczniku? A reszta nie? |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dziku88
Użytkownik
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013 Posty: 41 Skąd: nowa sol
|
Wysłany: 2014-02-28, 09:19
|
|
|
tak jak wrzucę 4 to się podświetla a jak naciągam na 3 i 2 to nic się nie podświetla |
|
|
|
|
|