Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 97 4.2PB/LPG ] Tryb awaryjny skrzyni  
Autor Wiadomość
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-02-24, 18:41   

było na pastę i on tez założył na pastę
bo nie rozbierał wydechu i mówił ze uszczelka by się podwinęła przy manewrowaniu miska
 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-24, 19:00   

To tak jak pisał Ernest, rzucaj karton pod auto i obserwuj. U mnie też na kartonie wyszło, gdzie był wyciek. Najpierw leciało właśnie korkiem, potem na łączeniu miski. Po wymianie oringu na korku i uszczelnieniu na pastę nareszcie sucho
 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-02-25, 14:24   

kryminalna zagadka znikania oleju w mojej skrzyni rozwiązana

z korka faktycznie zrobiła się mala plamka tak ze oring i tak do wymiany ale nie była to niewiadomo jaka ilość a na pewno nie 100ml dziennie

auto wraca na warsztat, miskę złożyli na pastę ale nieszczelnie a zagadka polegała na tym że wyciek był nad rurą wydechowa i tylko w momencie jak skrzynia była nagrzana i pracowała kapało na rurę i od razu wyparowywało
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-25, 14:47   

Gratulacje rozwiązania zagadki ;) Grunt że sytuacja opanowana.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-02-25, 15:30   

ernesto napisał/a:
Gratulacje rozwiązania zagadki ;) Grunt że sytuacja opanowana.


Dzieki za porady :) <okioki>
 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-02-25, 15:50   

a jeszcze jedno pytanko takie trochę poza tematem
możliwe jest żebym miał lewarek PRND432 a skrzynie np już kiedyś wymienioną na taka PRNDS ?
bo jadać lewarkiem w dół mogę wrzucić D potem 4 i niżej już nie da rady wbić 3 i 2
może być tak że skrzynia została zmieniona bez adaptacji i dlatego tez mi poszarpuje przechodząc z biegu 3 na 4 na automacie ?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-25, 16:28   

dziku88,
D -> 4 wchodzi normalnie
D -> 4 -> 3 i 2 już musisz wciskać guzik blokady.

Wciskasz guzik i nie idzie dalej w dół ?
Może wybierak coś jest nie halo
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
beyer28 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Sie 2013
Posty: 871
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-25, 17:25   

dziku88 napisał/a:
kryminalna zagadka znikania oleju w mojej skrzyni rozwiązana

z korka faktycznie zrobiła się mala plamka tak ze oring i tak do wymiany ale nie była to niewiadomo jaka ilość a na pewno nie 100ml dziennie

auto wraca na warsztat, miskę złożyli na pastę ale nieszczelnie a zagadka polegała na tym że wyciek był nad rurą wydechowa i tylko w momencie jak skrzynia była nagrzana i pracowała kapało na rurę i od razu wyparowywało

Tak jak pisałem, bo u mnie prawie identycznie to wyglądało, korkiem swoją drogą, a miską swoją. Leciało na rozgrzanym, a na zimno było praktycznie niezauważalne. Dobrze, że doszedłeś, bo wiem, jaka to jest ulga ;)
 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-02-25, 18:30   

muszę sprawdzić te 3 i 2 czy z guzikiem wejdzie ale teraz jestem w pracy
ale miałem a6 w tipie i nie miałem blokady na te biegi
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-25, 22:16   

dziku88, u mnie blokada jest ;) a podejrzewam mamy skrzynki te same ;)
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-02-26, 23:14   

no i powiem tak D wchodzi 4 wchodzi i się podświetla, a 3 i 2 mogę tylko na siłę naciągnąć ale ani na nie zostają na swoim miejscu tylko samo wraca na 4 ani nie podświetlają się na wyświetlaczu jakaś dziwna sprawa cos mi tu smierdzi że dlatego tez tak poszarpuje mi a dziwne tez ze na zimnym oleju nie poszarpuje dopiero po 2 - 3 km zaczyna takie hece
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-26, 23:32   

dziku88, Może wybierak jest uszkodzony i uniemożliwia zblokowania skrzyni w pozycji 3 i 2. Ale schodzić do tych pozycji schodzi, tak?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-02-27, 15:36   

na 3 schodzi ale odbija na 4 a na dwójkę to już trzeba sporo siły włożyć żeby naciągnąć ale tez wraca na 4 i przy tych manewrach ani 3 ani 2 się na zegarach nie podświetla
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-27, 20:28   

Coś mi się wydaje że trzeba będzie rozebrać. Ale jak zblokujesz skrzynie na 4 to 4 się wyświetla na liczniku? A reszta nie?
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
dziku88 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 03 Gru 2013
Posty: 41
Skąd: nowa sol
Wysłany: 2014-02-28, 09:19   

tak jak wrzucę 4 to się podświetla a jak naciągam na 3 i 2 to nic się nie podświetla :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.