Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 99 4.2PB ] Pomocy uporczywe przerywanie  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-12-18, 14:48   

To jest objaw wytartego potencjometru.
Ktoś kto autem jeździ cały czas w określonych granicach, następuje wycieranie się języczka potencjometru.
W moim byłym A4 była podobna sytuacja do 2000obr/min auto nie jechało i praktycznie nie reagowało na naciśnięcie pedału gazu.
Po rozebraniu i wyczyszczeniu przepustnicy, a dokładniej mówiąc tarczy i języczków, auto zaczęło pracować.
W Twoim przypadku jest to nienormalne, spadek % otwarcia przepustnicy ewidentnie wskazuje na to, że jest uszkodzony albo pedał albo sama przepustnica.
Pierw czepił bym się potencjometru pedału przyspieszenia.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
czajan23 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Grzesiek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 03 Gru 2016
Posty: 19
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2016-12-18, 19:36   

przepustnica na pewno nie bo mam już drugą założoną i to samo,teraz wymienię potencjometr pedału gazu.....

[ Dodano: 2016-12-26, 13:28 ]
no i dalej kupa,drugi potencjometr gazu i dalej to samo...zero pomysłów a nerw coraz większy...
_________________
Czajan
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-12-26, 15:50   

Adaptacja przepustnicy robiona ? Może sam silnik w przepustnicy ma zadyszkę już.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
kozi135 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ECY
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2 AQH/A8 D2 AQG
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 13 Lip 2015
Posty: 61
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2016-12-28, 11:48   

Kolego a sprawdzałeś może jak sytuacja z listwą wtryskową?
Ja już chyba znalazłem moją bolączkę. Po którejś z kolei wizycie u gazownika [który już ma mnie dość] postanowiłem sprawdzić czy nie leją wtryski. Sytuacja wyglądała tak że przerywał mi na zimnym na PB a ciepły na LPG oraz lubił zgasnąć podczas gdy gwałtownie schodził z wysokich obrotów [tylko na LPG].
Jednak dzisiaj po przepięciu na instalacje, odłączyłem wężyk podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i zaślepiłem go śrubką. Problem gaśnięcia na lpg znikł całkowicie. Pozostało natomiast mniej nasilone nierówne przyspieszanie, ale jeszcze nie wiem czy po wymianie regulatora nie muszę zrobić nowych map lub czy nie leje mi też jakiś wtryskiwacz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.