Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Jakie wahacze??  
Autor Wiadomość
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2012-01-23, 10:49   

U siebie mam założony komplet RACERów ( tylko górne przednie mam KAGERY - robi je Moog) Dobijam do 40 tysięcy na tym zestawie i musiałem tylko wymienić ostatnio górny przedni a tak to spokój, cisza :) Racer to chińczyk robiony dla Foty.Kolega założył także komplecik Racerów i także ponad 30 tys km i spokój. Wcześniej miałem u siebie Febi i juz po 30tyś zaczeło cos pukać... A wahacze nie mają u mnie lekko (gwintowane zawieszenie )
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
lookier 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 4,2 Quattro
Wiek: 45
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-26, 13:48   

Panowie, potrzebuję pilnej porady, bo będę kupował wahacze. Które i ile wahaczy jest tych samych co w A6, a które są inne. A może wszystkie są inne? Podpowiedzcie też jak wygląda sprawa końcówek i łączników. Ile osób tyle opinii. Zbaraniałem już normalnie...
_________________
Pozdrawiam,
L.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-26, 14:18   

lookier napisał/a:
Które i ile wahaczy jest tych samych co w A6, a które są inne.

dolne wszystkie takie same , górne 2 są inne , nawet końcówki drążka są takie same ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
lookier 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 4,2 Quattro
Wiek: 45
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-26, 18:03   

mdamian napisał/a:
górne 2 są inne


Dwa z czterech, czy górne dwa - przedni i tylny? Jak jest z łącznikami?
_________________
Pozdrawiam,
L.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-26, 20:15   

łącznik pasóje , hmm wiem że 2 były inne niż w A6 C5 ;-) takie duże to może był dolny wahacz ;-)
Jeśli na dole idzie 1 (po stronie ) to był dolny , ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2012-01-26, 21:59   

lookier, tylko przednie górne są inne,poza tym wszystko jest identyczne.
_________________
Sygnatura została usunięta bo była za fajna i wszyscy zazdrościli :D
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2012-01-26, 22:15   

o dzięki tomi26, za sprostowanie , osobiście tego nie wymieniałem , ale kupowałem i koleś powiedział mi że 2 są inne ;-)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
lookier 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 4,2 Quattro
Wiek: 45
Dołączył: 10 Sty 2012
Posty: 27
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-01-26, 22:29   

Super. Dzięki Panowie. Właśnie o to mi chodziło.

[ Dodano: 2012-01-28, 08:18 ]
Ok, wczoraj założyłem cały komplet Febi. Kupowałem w InterCarsie, więc powinny być oryginalne (pewnie też chińskie, ale z tej odpowiedniej fabryki ;-) ). No zobaczymy jak długo wytrzymają w Warszawie. Dam znać jak zaczną się odzywać bo póki co jest zupełna cisza.
_________________
Pozdrawiam,
L.
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2012-03-22, 12:22   

ile może wytrzymać komplet lemfordera, ile zrobiliście km na nich, bo u mnie szykuje się wymiana, teraz mam meyle puka górny wytrzymał 36 tyś km cena tego zestawu 800 zł
 
 
długi 
Użytkownik



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Rafał
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 43
Dołączył: 18 Mar 2012
Posty: 8
Skąd: Lublin
Wysłany: 2012-03-22, 16:38   

Ja mam orginalny lemfonder i przejechane na nim 40 tys , jest OK :mrgreen:
_________________

 
 
A8rider 
Użytkownik


Dołączył: 03 Paź 2011
Posty: 33
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2012-09-20, 11:42   

tomi26 napisał/a:
lookier, tylko przednie górne są inne,poza tym wszystko jest identyczne.


Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2012-09-20, 15:12   

Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi
_________________
Black Cars Matters
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-09-20, 16:45   

A8rider napisał/a:
Witam. Czy tyczy się to także do aut po liftingu? Proszę o odp.


dice111 napisał/a:
Tak. Biorac zestawy zamiennikow (a4/a6/a8/passat/superb etc) roznica jest jak pisal tomi


Nie do końca tak jest, zwróć uwagę że w wersjach poliftowych występowały wahacze np. banany dolne które miały końcówkę sworznia grubą, ja teraz tak mam, a przed liftem wszystko brałem od kolegi co handluje cześciami do A4 :) oprócz tego jednego górnego rzecz jasna.
Tak że przy poliftowych trzeba najpierw sprawdzić rodzaj końcówki sworznia.
temat był poruszany na forum.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2012-09-21, 02:43   

Tak bylo i przed FL jesli chodzilo np. o TDI
_________________
Black Cars Matters
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-09-21, 07:29   

A wiadomo w jakim celu?? Trochę mi to nie po nosie, bo nie mam już dostępu do tanich wahaczy :)
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.