Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Którą skrzynie wybrać TIP vs manual  
Autor Wiadomość
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2017-10-16, 23:22   

pepi napisał/a:
moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute

Tu co nieco wyjaśnia ten film:
https://www.youtube.com/watch?v=rw5Hp7DSqyA
CINEK napisał/a:
późniejsze serie o ile dobrze kojarzę, są również pozbawione manuali jak w przypadku D3

dlatego porównywałem modele produkowane w tym samym czasie (E38 1994-2001)
_________________

 
 
Dymian 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: VW
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Mar 2011
Posty: 161
Skąd: Lubelskie
Wysłany: 2017-10-16, 23:40   

CINEK napisał/a:
..
https://www.youtube.com/watch?v=G4Dvrc6LPkU


poświęciłeś się i do niemiec na szybszy rejsik się wybrałeś? <okok>

VAGowner napisał/a:
Tu co nieco wyjaśnia ten film:
https://www.youtube.com/watch?v=rw5Hp7DSqyA


zmowa żarówkowa- za to masz tu link do świecącej od 1895r non stop żarówce:

http://www.wykop.pl/ramka...ve-stream-24-7/

nawet ma swoje doroczne święto <muzyka>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-17, 10:21   

Dymian napisał/a:
poświęciłeś się i do niemiec na szybszy rejsik się wybrałeś?


niee no .... na szczęście już powoli zaczynamy mieć podobne drogi wokół większych miast, jak to jest w DE, tak więc można testy bez problemu porobić. Ten akurat był robiony na S14 <hihi>

Dymian napisał/a:
VAGowner napisał/a: Tu co nieco wyjaśnia ten film:

https://www.youtube.com/watch?v=rw5Hp7DSqyA

zmowa żarówkowa- za to masz tu link do świecącej od 1895r non stop żarówce:

http://www.wykop.pl/ramka...ve-stream-24-7/

nawet ma swoje doroczne święto


Panowie nie o tym temat ;)
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Adamo 
Użytkownik



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: automatyczna
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 24
Skąd: pabianice
Wysłany: 2017-10-17, 11:02   

pepi napisał/a:
panowie ale to wszystko to o dupę potłuc :]
Bo nasze auta każde pewnie inaczej jedzie pomijam fakt jak ktoś się przesiadł z mniejszego auta o wielkim silniku 2,0 <boisie>
Bo wtedy dla niego to jest bardzo wyrywne .
Dla mnie jest nie zrozumiałe jak na trasie takie 4,2 dwa ma problemy z wyprzedzaniem ale to tylko chyba motocykli .
Ja tam tylko lewy pas i zazwyczaj wyprzedzam .
A co do fordów jest takie przysłowie nie każda morda pasuje do forda i tego się trzymajmy bo głupie teksty o psuciu się
moim zdaniem nie na miejscu .
Jak to mówią w reklamie przewaga dzięki technice to po co oszukiwali ? i moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute .

Ja nie obrażam nikogo, ze głupie wypowiedzi wypisuje i nie oceniam nikogo w jakim samochodzie siedzi. Cytowałem właściciela forda.Proszę abyś także tego nie robił. Zgadzam się że jadąc po trasie lewy pas jest dla nas dogodniejszy i jestem zwolennikiem automatu. Na marginesie większość z nas zaczynała od aut o mniejszej pojemności.
_________________

 
 
jairzinho7 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronick
Zasilanie: PB
Imię: Emil
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-10-17, 12:39   

pepi napisał/a:
panowie ale to wszystko to o dupę potłuc :]
Bo nasze auta każde pewnie inaczej jedzie pomijam fakt jak ktoś się przesiadł z mniejszego auta o wielkim silniku 2,0 <boisie>
Bo wtedy dla niego to jest bardzo wyrywne .
Dla mnie jest nie zrozumiałe jak na trasie takie 4,2 dwa ma problemy z wyprzedzaniem ale to tylko chyba motocykli .
Ja tam tylko lewy pas i zazwyczaj wyprzedzam .
A co do fordów jest takie przysłowie nie każda morda pasuje do forda i tego się trzymajmy bo głupie teksty o psuciu się
moim zdaniem nie na miejscu .
Jak to mówią w reklamie przewaga dzięki technice to po co oszukiwali ? i moim zdaniem auta po 2000 roku są celowo popsute .


Bardzo dobrze powiedziane! <brawo> Polać temu Panu!
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-10-17, 16:49   

CINEK napisał/a:
moim zdaniem zrzucenie dwóch biegów w dół z 5 na 3 odbywa się tu tak samo a nawet może i szybciej niż można zrobić to w manualnie ;) ( widocznie w 1:20 min) https://www.youtube.com/watch?v=G4Dvrc6LPkU

I tu dochodzimy do sedna - biegi ręcznie trzeba umieć zmieniać to raz, a dwa, TIP czasem przy wyprzedzaniu musi zrzucić nie dwa, a trzy biegi (Bugalon dobrze opisał jak przełożenia są źle skonstruowane), zrób sobie podobny test, ale jak nie będziesz miał te prawie 3k obrotów, ale pojedziesz wolno na D, na zapiętym 5 biegu i będziesz miał te 1,2-1,5k, włącz kickdown i obserwuj, te czasy między ASB a manualem widać.
_________________
Black Cars Matters
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-10-17, 22:15   

moja skrzynia automatyczna działała inaczej nie wiem czy była popsuta czy tak ma być .
Jeśli się człowiek przemieszczał powoli i ospale to pierwsze wciśniecie gazu było takie ospałe
było czuć dość sporą zwłokę .
Ale potem budziła się już do życia i działała dość fajnie .
Tylko ze automat jest powiązany z silnikiem i jak coś tam jest nie tak to się to przekłada na pracę skrzyni .
I może tu jest pies pogrzebany .
Co do filmu dość fajnie się auto odpycha tylko na manualu jest inaczej mniej obrotów i prędkość przybywa .
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-17, 22:38   

dice111 napisał/a:
zrób sobie podobny test, ale jak nie będziesz miał te prawie 3k obrotów, ale pojedziesz wolno na D, na zapiętym 5 biegu i będziesz miał te 1,2-1,5k, włącz kickdown i obserwuj, te czasy między ASB a manualem widać.


A jutro zobacze z ciekawosci jak bedzie jadac wg powyzszego ;) nagram i dam do oceny :)

Przydalo by sie tez porownanie kogos z manualem jak szybko odbywa sie zmiana biegow z 5 na 3 lub 2 i jak wzrasta wtedy predkosc ....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-18, 09:08   

no i proszę filmik z dziś jak szybko asb zrzuca biegi z 5 na 2 i przyspiesza od 1200-1500obr

https://www.youtube.com/watch?v=1ll6rxzY0fc
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-18, 09:14   

CINEK napisał/a:
no i proszę filmik z dziś jak szybko asb zrzuca biegi z 5 na 2 i przyspiesza od 1200-1500obr

Film niedostępny - pewnie były jakieś treści obraźliwe <faktycznie>

_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-18, 10:30   

co za debilstwo <onie> zablokowali przez piosenkę, która w radiu leciała <faktycznie>




egal, po pracy nagram raz jeszcze <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Michal_ST 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32
Dołączył: 13 Wrz 2016
Posty: 417
Skąd: Sosnowica/Lublin
Wysłany: 2017-10-18, 10:59   

Nagrałem coś tam lecz nie wiem czy to będzie miało porównanie. :]
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-18, 19:05   

Dobraaaa. Udało sie nagrać film w ciszy ;) co do Forda to wyprzedzalem go z prawej <cicho>

http://www.a8team.pl/d2-a...,180.htm#305898

Fakt jest to roznica miedzy 1200-1500 a 3000obr ale mimo to szybkosc zmiany biegow i przyspieszenie moim zdaniem nienagane....

Kto sie odwazy tak w manualu nagrac? Wiem ze obie rece zajete <faktycznie> ale....moze komus sie uda <faktycznie>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
Ostatnio zmieniony przez CINEK 2017-10-21, 18:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lechu 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy
Wiek: 38
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 666
Skąd: wielkopolska
Wysłany: 2017-10-18, 19:30   

Dopisz, że test robiłeś na PB ;)

Jedno zauważyłem i u mnie i u ojca.
Nie wyprzedzasz cały czas kickdownem. Przy wleczeniu się np. za tirem, gdy nie zamierzasz skakać z brotami na 6 tys (kickdown), tylko w sposób spokojny go cchesz wyprzedzić. . Moim zdaniem tu te skrzynie maja problem, gdy nie wciaskacz gazu do oporu, bo nie potrzebujesz, to one się długo zastanawiają co z tym fantem zrobić, albo se zrzuci albo nie i będzie ciągnął na tym zapiętym biegu.
W manualu redukcja na jaki bieg TY chcesz jest szybsza ;)

Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej .
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-10-18, 19:57   

Cytat:
Dopisz, że test robiłeś na PB


Tu akurat roznicy nie ma, bo na pb jak i lpg chodzi mi auto identycznie..ba czasami mam wrazenie ze na lpg lepiej <bezradny>

Lechu napisał/a:
Jest jedno ALE , na PB skrzynia chodzi lepiej .


Tak jesli masz lipne lpg ktore Ci szwankuje. U mnie jw. nie ma zadnej roznicy. Noooo mooooze jak sie lpg konczy to wtedy nie chce ciagnac do 6k obrotow i przy 4k przelacza n pb.

Cytat:
Moim zdaniem tu te skrzynie maja problem, gdy nie wciaskacz gazu do oporu, bo nie potrzebujesz, to one się długo zastanawiają co z tym fantem zrobić, albo se zrzuci albo nie i będzie ciągnął na tym zapiętym biegu.


Zobacz sobie wczesniejszy moj film, gdzie u mnie asb sie ani chwili nie zastatania ;) wcisne gaz mkcniej bez kicka i od razu zrzuca 1 bieg w dol ....
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.