Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 4.2MPI ] Kluczyk - wymiana baterii  
Autor Wiadomość
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-28, 21:25   

Witam,

Mam taki case. Dostałem od kolegi kluczyk Audi (nie wiem jaki model), w każdym razie jest to kluczyk od nowego Audi, rozkład przycisków taki sam. Kluczyk jest nowy i pewnie zakodowany ale co najważniejsze, bardzo mi się podoba i chiałbym go dopasowac do A8 :) <chura>

Dorobienie grota to nie powinien być kłopot (próbowałem przełożyć ze starego do nowego, stary grot za długi, podobnie płytka z kluczyka, nie podejdzie), a teraz pytanie jak/gdzie/za ile i co trzeba zrobiź aby kluczyk zakodować na A8?

Z góry dzięki za pomoc!
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-29, 11:39   

Myślę, że jeśli masz kyless to by się dało. Ja mam dwa różne kluczyki i oba działają.

Zwykłe zaprogramowanie kluczyka do immo i może by działało odpalanie z przycisku. A jak nie to musiałbyś grot czysty skombinować i dorobić pod swój aby działał w stacyjce.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-30, 11:09   

Grot to nie problem jak wspomniałem bo ta impreza to 40-50zl. Chodzi mi o koszt kodowania samego kluczyka / immobilizera. Gdzie / za ile to zrobic? Mam keyless. Czy ktos na forum kodowal kluczyk? :)
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-30, 11:37   

jak masz kabel to 5 minut cie kosztuje czasu <fujarka>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-30, 12:13   

Jak Wa-wa to pisz do FOSS'a, nie znam cen ale na pewno Ci to ogarnie :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-30, 12:26   

A mozna kodowac rozne typy kluczykow? Tam w srodku moga byc rozne transpondery... nie jest tak ze sa inne dla roznych modeli? :)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-30, 13:01   

Nie mam pojęcia ale ja mam dwa inne kluczyki(bardzo podobne) :)

Mają różne numery części:
4E0 837 220 M
4E0 837 220 D
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
st@rost 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: 4.2 MPI A8 D3; A4 B9 TFSI 330
Wiek: 41
Dołączył: 11 Sty 2014
Posty: 185
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-12-30, 13:08   

Dostalem taki jak ponizej, grot wymienie bez problemu, kwestia plytki w srodku i kodowania.

36f14ded3bda1af756c564efb6ee76b7_1000_1000_0_1.jpg
Plik ściągnięto 30 raz(y) 33,77 KB

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2015-12-30, 13:49   

zobacz jaki ma numer w rowku na grot i może ktoś się orientuje czy da się to zakodować.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dracus6662 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3 QUATTRO TIPTRONIC
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 1802
Skąd: VENLO/WROCŁAW
Wysłany: 2015-12-30, 14:50   

grot wymieniasz odkrecasz srubke na 99% w niekrtórych sa zamiast srubek bolczyki do wypchania ale tu jest srubka i grot przełożysz co płytki zapomnij jest zupełnie inna ... nie załozysz jej do tego scyzora jest kwadratowa a raczej prostokątna a do scietego scyzora jest ciejsza i dłuższa ale to najmniejszy klopot

teraz pytanie od czego masz scyzor bo one maja kilka czestotliwosci jezeli twoj ma te sama to :

wyciagasz grot przekładasz

przekladasz pchłe w nowym bodajze trzeba podkleic delikatnie juz nie pamietam

kodujesz klucz vagiem bo to d3 inaczej sie nieda

wybierasz klucz i numer klucza zreszta jest to opisane na forum ;)

tak to wyglada tylko ze plytka jest z dwoma mikrostykami ale to nie ma znaczenia bo jest taka sama




a teraz od czego masz klucz?

tutaj dam ci opcje:



A8 d3 ma czestotliwosc :

Pasmo: 433Mhz
Rok produkcji: 2002 - 2010

Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015

Pasmo: 315 Mhz
Rok produkcji: 2002-2010


A7 ma czestotliwość :

Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015


Q7 ma czestotliwosc:

Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015

Pasmo: 433 Mhz
Rok produkcji: 2009-2014


A6 ma czestotliwosc:

Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015


A5 ma czestotliwość:

Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015


A4 ma czestotliwość

Pasmo: 868 Mhz
Rok produkcji: 2007-2015


tak więc do rzeczy potrzebujesz klucza który ma taka sama czestotliwość co twój czyli 433Mzh


pasuja klucze z nastepujacych aut:

audi Q7 -433Mzh Model: 4F0837220AF 2009-2014

audi A4 -433Mzh Model: 8E0837220Q 2004-2009

inne maja 434 315 868 mzh i nie pasuja

no poza porshe cayanne 2007-2010 ale on ma jeszcze brzydszy kluczyk niz a8 nasze


pamietaj ze klucz z usa ma 315 mzh i nie zagada

akcje z kluczami robiłem jeszcze w a4 <hihi>

tutaj jak mam kesse to nie potrzebuje wogóle go wyciagac i nie ma znaczenia czy ładniejszy czy gorszy...

zmiana bylaby piekna na klucz z d4 ale to tylko dla werji usa d3 i im zazdroszcze bo kluczyk z usa d4 pasuje do usa d3 <okok>
_________________
Tiptronik wymiana oleju Audi :)
[URL=https://a6klub.pl/car-audio-c5/zmiana-z-symphony-ii-na-navigation-plus-problem-z-kierownica-t88801.htmlZmiana z Symphony II na NAVIGATION PLUS A6 C5.[/URL] :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.