Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 06 ] Nie domyka klapy bagażnika  
Autor Wiadomość
Marcin Gigant 
Użytkownik



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 FL Quattro/ASB
Dołączył: 23 Mar 2017
Posty: 25
Skąd: Lancashire UK
Wysłany: 2017-04-01, 21:34   

Podniecam się jak cholera czymś co zrobiłem logistycznie sam we własnym zakresie, człowiek nie jest wieczny trzeba się cieszyć małymi rzeczami :>
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-04-02, 09:29   

dzieki , fajnie ze pomoglo .

Dice111 ma tez troche racji ze w Autach tej klasy cenowej koledzy z tego dzialu mogli troche bardziej sie przylozyc.

Ale widzicie ze polak potrafi i niektore rozwiazania na tym forom jak np naprawa Kessy to jest rewelacja.
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-04-02, 09:41   

To nie jedyny bubelek w A8 ;) mamy taki dział :P

jak dostanę okładziny i nakleje to napiszę jaki efekt :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-04-02, 09:48   

Karol zrob pare zdjec po przyklejeniu okladziny.

Jestem bardzo ciekaw jak wyjdzie bo zapowiada sie na bardziej profesjonalne rozwiazanie
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-04-02, 10:08   

No u mnie wydaje mi się,że innego rozwiązania nie ma. Metalowy pierścień wkoło oryginalnej okładziny odbija się już na tej zębatce bo okładzina jest niemal równa z tym kołnierzem. Sama okładzina mocno zeszklona jakby polerowana czyli domyślam się że przypalona. Zrobię foto jak nakleje i nagram efekt :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
KarolW 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-04-12, 13:26   

Czy spotkał się ktoś z problemy otwierania się klapy w momencie odpalania rozrusznika/
Od kilku dni klapa otwiera się sama jak rozrusznik zaczyna kręcić, nie dzieje się to za każdym razem.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-04-12, 13:40   

KarolW napisał/a:
Czy spotkał się ktoś z problemy otwierania się klapy w momencie odpalania rozrusznika/
Od kilku dni klapa otwiera się sama jak rozrusznik zaczyna kręcić, nie dzieje się to za każdym razem.

Takie usterki jeszcze nie widziałem :)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-04-12, 14:52   

Podejrzewam ze ktorys z klawiszy przy wibracjach wysyla sygnal

Czyli sprawdzilbym klawisz na drzwiach kierowcy lub zewnetrzny na klapie.

sprawdz jaka sile musisz przylozyc do przycisku zeby zadzialal.

Jesli od delikatnego dotkniecia juz jedzie do gory to bedzie wiadomo ktory.

W czasie jazdy sie nie otworzy bo ma blokade na CAN-BUS'ie
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
KarolW 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-04-12, 22:21   

mmalinas napisał/a:
Podejrzewam ze ktorys z klawiszy przy wibracjach wysyla sygnal

Czyli sprawdzilbym klawisz na drzwiach kierowcy lub zewnetrzny na klapie.

sprawdz jaka sile musisz przylozyc do przycisku zeby zadzialal.

Jesli od delikatnego dotkniecia juz jedzie do gory to bedzie wiadomo ktory.

W czasie jazdy sie nie otworzy bo ma blokade na CAN-BUS'ie


Na klapie klawisz bardzo ciężko chodzi-nawet nie wiem czy nie za ciężko.
Na drzwiach działa tak samo jak pozostałe od klapki wlewu czy poduszki. Który sterownik odpowiada za otwieranie klapy?
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-04-14, 12:36   

KarolW napisał/a:
mmalinas napisał/a:
Podejrzewam ze ktorys z klawiszy przy wibracjach wysyla sygnal

Czyli sprawdzilbym klawisz na drzwiach kierowcy lub zewnetrzny na klapie.

sprawdz jaka sile musisz przylozyc do przycisku zeby zadzialal.

Jesli od delikatnego dotkniecia juz jedzie do gory to bedzie wiadomo ktory.

W czasie jazdy sie nie otworzy bo ma blokade na CAN-BUS'ie


Na klapie klawisz bardzo ciężko chodzi-nawet nie wiem czy nie za ciężko.
Na drzwiach działa tak samo jak pozostałe od klapki wlewu czy poduszki. Który sterownik odpowiada za otwieranie klapy?


Myślę, że koledze chodziło o elektryczną stronę a nie mechaniczną. Bo może klikać i dawać opór itp ale czy jak go delikatnie dotkniesz czy też zadziała bez klikania?
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
Marcin2013 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy
Wiek: 47
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 1368
Skąd: SOsnowiec
Wysłany: 2017-04-15, 12:49   

mmalinas napisał/a:
Magnetkupplung - sprzeglo magnetyczne

[ Dodano: 2017-03-27, 14:32 ]
Koledzy z USA zamiast tarcia papierem stosuja paste

Problem w tym ze funkcja zabezpieczenia przeciwprzeciazeniowego jest wowczas
rowna 0 i ewentualnie mozna spalic silnik.


https://www.youtube.com/watch?v=-G-OedMyf8o


Sprzęgło nie mam nic do tego za wyłączenie zasilania klapy np. jak zamarznie lub będzie jakaś przeszkoda odpowiada krańcówka taka obrotowa przykręcona do obudowy, jeśli po załączeniu silnika krańcówka nie ma odczytu ruchu następuje od razu wyłączenie zasilania, sprzęgło jest TYLKO potrzebne do tego żeby klapę można było ręcznie otwierać lub zamykać (rozłącza napęd) co za tym idzie można stosować środki które zwiększą tarcie na max. <okok>
 
 
hasek 

Rocznik: 2012
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8L D4
Wiek: 41
Dołączył: 14 Paź 2016
Posty: 30
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2017-04-26, 00:31   

Marcin2013 napisał/a:
Ja wczoraj rozebrałem, matowiłem papierem i niestety nic nie dało, zawiasy chodzą luźno (sprawdzane po wyjęciu podnośników gazowych) klapa standardowo ma problem się poderwać w pierwszej fazie, dodam że mam silnik w obudowie alu:


U mnie również drapnie papierem nie dało efektu, po 2, 3 próbach podniesienia klapy powierzchnie sprzęgła były znów gładkie i wypolerowane od wzajemego pocierania. Wg mnie ewidentnie za słaby jest elektromagnes.
Zdziwiony jestem, że u Ciebie występuje problem w alu silniku, o którym wszyscy piszą, że jest rozwiązaniem odwiecznych problemów z dźwiganiem klapy.

Zastanawiam się jaki u niektórych luz występuje na osi sprzęgła, że udało wam się tam izolację wcisnąć. U mnie jest luzu na mikrony, że ledwo włos by wszedł.

Od weekendu silnik wyciągałem, rozkrecałem i kombinowałem kilkanaście razy. Szlifowanie nie dało efektu, na drugi ogień poszła kalafonia. Rozpuściłem ją w nitro i przesmarowałem sprzęgło, jak wyschło powstała ładna powłoka, lecz po 2 próbach udanego otwarcia sprzęgło skleiło się na stałe 😀

Zmyłem wszystko i dziś znów testy kalafoni, tym razem wersja w proszku. Pokruszyłem trochę i wtarłem w powierzchnie sprzęgła, sporo pyłu się osadziło i jak na razie działa. Naście prób otwarcia zakończone sukcesem 💪 Zastanawiam się na jak długo to starczy, bo kontrolnie rozebrałem i widać jak się wyciera pył. Jeśli podziała nawet miesiąc to będę zadowolony, operacja w miarę szybka do wykonania, więc się powtórzy. Ewentualnie spróbuję z pastą lutowniczą jak koledzy z USA, to w sumie też kalafonia tylko w konsystencji żelu.
_________________

 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-04-26, 05:42   

Pocieranie papierem nie da efektu gdy powierzchnia jest za cienka i zaczyna się logować z krawędzią aluminiową.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
mmalinas 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik GNU
Zasilanie: PB
Imię: Michal
Jeżdzę: A8 4E 4.2 V8 quattro
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 144
Skąd: Ostrzeszow
Wysłany: 2017-04-27, 22:57   

Marcin podales tylko polowe prawdy.

Krancowka jak ja nazwales to potenziometr pozycji i tu masz racje to on odpowiedzialny jest za wykrycie przeciazenia ale elementem wykonawczym jest sprzeglo wiec kiedy potencjometr wykryje zaklinowana np reke to przy zblokowanej klapie ( i sprzegle) nie jest w stanie jej zwolnic
Wiec funkcja sprzegla musi byc zachowana
_________________
pozdrawiam

Michal
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-04-28, 09:19   

mmalinas napisał/a:
Marcin podales tylko polowe prawdy.

Krancowka jak ja nazwales to potenziometr pozycji i tu masz racje to on odpowiedzialny jest za wykrycie przeciazenia ale elementem wykonawczym jest sprzeglo wiec kiedy potencjometr wykryje zaklinowana np reke to przy zblokowanej klapie ( i sprzegle) nie jest w stanie jej zwolnic
Wiec funkcja sprzegla musi byc zachowana


kolego... jak krańcówka może być odpowiedzialna za wykrycie przeciążenia...
to z definicji nie jest możliwe
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.