Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Jak zdemontować panel sterowania MMI (zalanie)  
Autor Wiadomość
nils 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: W12
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: nils
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 40
Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 57
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-22, 19:40   

PDF'ów nie mam, ale sprawa jest prosta i była już opisana powyżej:
1. wyjmujesz wkład popielniczki,
2. pokazuje Ci się na dnie śrubka, którą odkręcasz i wyciągasz cały element związany z popielniczką i zapalniczką,
3. po wyjęciu ukażą Ci się w głębi dwie kolejne śruby - odkręcasz je i sprawnym silnym ruchem, ale bez szarpania odciągasz w górę z zatrzasków cały element drewniany (odejdzie wraz z panelem MMI). Odchodzi dość łatwo i nie ma w tym wielkiej filozofii.
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-07-24, 09:44   

dokładnie tak :)
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
arwid 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Arwid
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lip 2011
Posty: 3
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2011-09-24, 19:50   

Wymątowałem ten cały panel sterujący mmi i wyjąłem płytkę. Widać że było czymś zalane bo cała płytka jest zaśniedziała itd. Próbowałem wyczyścić ale i tak nie działa. I mam takie pytanie. Czy ta płytka pasuję też z audi d3 4.0 disla, bo akurat mam taką z uszkodzonego auta. Wygląda tak samo jak z 4.2 benzyny tylko posiada inne numerowanie. W mojej jest 6301/4020 21HP i 1465.686-273 BS (jest taka sama jak na wyżej przedstawionej fotografii) a w tej od disla 6301/4010 01CP 1430 742-273 BS.

Z góry wszystki dzięki bardzo za odpowiedź.
pozdrawiam Arwid
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2011-09-24, 21:07   

pamiętaj że dobierając elementy/podzespoły należy kierować się numerem S/W i H/W, to one są istotne.
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-09-27, 12:43   

arwid napisał/a:
Czy ta płytka pasuję też z audi d3 4.0 disla, bo akurat mam taką z uszkodzonego auta.

Ja niestety też wymieniałem ten panel (kilka miesięcy temu była mega ulewa a ja zostawiłem uchylony szyber) i z tego co ja pamiętam to należy jednak dobrać ten panel dokladnie po numerach (dopytywałem o to kolegów w ASO).
Zamontowanie od zupełnie innego auta (wersja, rocznik) może niestety skutkować różnymi problemami z pracą MMI czyli prawie z całym autem bo wiekszością rzeczy sterujemy właśnie poprzez MMI... mówię tutaj głównie o znikających lub nieaktywnych albo inaczej działających elementach "Menu".

Jeśli będziesz kupował przez Allegro to mimo tego że posiada ich spory wybór to nie polecam sprzedawcy z Radomia BT-CARS - sprzedający jest bardzo nieprzyjemny, oszukuje, wciska towar uszkodzony, ukrywa wady, robi problemy z gwarancją i wystawieniem faktury a kiedy dobrze przebierasz w tym co ma podbija cenę sprzedaży pomimo wystawionego towaru w Allegro :wpale:
Ja wprawdzie panel kupiłem właśnie od niego ale niczego więcej na pewno od niego już nie kupię... cieszę się, że pojechałem do niego osobiście (nie kupiłem w ciemno przez Allegro) bo chociaż z całego tego chłamu wybrałem to co chciałem ale jak napisałem powyżej nie obyło się bez problemów, przepychanki słownej i innych mało przyjemnych scen :evil:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-02-24, 11:39   

Rozłożyłem panel, ponieważ mam zalane przyciski czymś klejącym i część z nich ledwo chodzi, ale napotkałem na problem przy końcu pracy.

Dotarłem do przycisków, ale są zablokowane w obudowie blaszkami, czy ktoś może mi podpowiedzieć jak zdemontować te blaszki nie uszkadzając ich, tak żeby później fajnie działały. Czy lepiej tego nie robić tylko zamoczyć w wodzie to co mam?

Podobny problem mam z przyciskami klimatronika, ale tam chyba są zablokowane na stałe.

przyciski.jpg
Plik ściągnięto 8700 raz(y) 106,71 KB

 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-02-24, 11:46   

Ja bym nie ruszał. Wygną się nieodpowiednio i potem nie będzie styku lub będzie stykać cały czas. Dobrze wysusz po tym zabiegu, możesz jeszcze użyć środka do połączeń elektrycznych. Zamocz niech się pomoczy w ciepłej wodzie. Niech odpuści to co jest zaklejone.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2014-02-26, 07:16   

Kolego pisalem juz o tym.Ciepla woda z mydlem i nic nie trzeba "odginac".Zaomsz to na chwile i ponaciskaj po kilka razy kazdym przyciskiem i to wszystko .ma dzialac <hura>
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
unknownuser 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Unknown
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 27 Sty 2014
Posty: 127
Skąd: pomorskie
Wysłany: 2014-02-27, 00:56   

Zawsze lepiej jest rozebrać i sprawdzić. U mnie po myciu przykładowo jeden przycisk panelu klimatyzacji się zacinał i przy tej okazji odkryłem jak się te przyciski zdejmuje, wystarczy je wypchnąć w stronę kabiny, delikatnie, bez większej siły wychodzą i u mnie się okazało, że jedna z dwóch sprężynek nie była na swoim miejscu, więc wyczyściłem, ułożyłem sprężynki na nowo i zamknąłem. Z MMI przycisków już nie wyjmowałem, bo skręciłem wszystko wcześniej, ale podejrzewam, że podobnie się je wyciąga jak z panelu klimatyzacji.
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-06-18, 20:44   

Odgrzeję temat, przymierzam się do zmiany przycisku START/STOP ,ktoś może podesłać PDF-y jak to krok po kroku zrobić.

Z góry dziekuję
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5076
Skąd: Těšin
Wysłany: 2016-06-18, 22:04   



Reszta dotycząca samego MMI w PDFie

http://www27.zippyshare.com/v/ByB0J3TO/file.html
_________________
Black Cars Matters
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-06-18, 22:42   

dice111 napisał/a:
Obrazek

Reszta dotycząca samego MMI w PDFie

http://www27.zippyshare.com/v/ByB0J3TO/file.html


Dzięki wielkie !!!!!
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-18, 23:23   

jordan233 napisał/a:
Odgrzeję temat, przymierzam się do zmiany przycisku START/STOP ,ktoś może podesłać PDF-y jak to krok po kroku zrobić.

Z góry dziekuję


kupiłeś ten po drugim lifcie?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2016-06-18, 23:45   

maciu napisał/a:
jordan233 napisał/a:
Odgrzeję temat, przymierzam się do zmiany przycisku START/STOP ,ktoś może podesłać PDF-y jak to krok po kroku zrobić.

Z góry dziekuję


kupiłeś ten po drugim lifcie?


Kupiłem z czytnikiem linii papilarnych 2008
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-19, 09:19   

z tymi czytnikami to podobno jest sporo zachodu żeby to działało

chyba ze wczesniej juz miales i zmieniasz tylko stajl ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.