Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 98 LPG] Hamulce - działanie  
Autor Wiadomość
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2013-10-08, 02:36   

kmicic-lt napisał/a:
Nie no tarcze mam gładkie i powiem szczerze, że zaczynam być niezadowolony z klocków TRW bo zaczynaja mi piszczec podczas hamowania - przy samej koncówce. Myślałem, że ten zestaw, ktory mam bedzie ok - a tu zonk, czuje sie jakbym jelczem lub starem hamował. Spróbuje, jeszcze raz odpowietrzyć hamulce i zobacze czy to pomoze, bo powoli zaczynam rece rozkładać.



No to na prawdę dziwna sprawa, kilku forumowiczów brało od nas zestaw Zimmermann stadnard + TRW i narzekań nie było. Może coś nie tak z montażem ? Albo przypiekłeś klocki na początku i jakiś spiek się zrobił, który piszczy ?
 
 
kmicic-lt 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy
Wiek: 43
Dołączył: 25 Paź 2011
Posty: 386
Skąd: 3-miasto/Oslo
Wysłany: 2013-10-08, 08:50   

Lewian napisał/a:
No to na prawdę dziwna sprawa, kilku forumowiczów brało od nas zestaw Zimmermann stadnard + TRW i narzekań nie było. Może coś nie tak z montażem ? Albo przypiekłeś klocki na początku i jakiś spiek się zrobił, który piszczy ?


No dziwna ta sprawa - tez tak myslalem, że ten zestawik bedzie ok - przed kupnem poczytałem troszke i dlatego na niego sie zdecydowałem. Przez pierwsze 400 km, hamowałem dosc delikatnie, ażeby tam sie wszystko poukładało. Wiec po tym moim rzekomym dotarciu, postanowiłem go z około 200 km/h shamować pare razy do zera. Troszke posmierdzialy hamulce i było przez chwilke ok, następnego dnia piszczenie wróciło.
Ktoś mi w sklepie mówił, że te TRW zaczeło sie psuć - ale czy to prawda to nie wiem.
Z montażem wszystko OK, wszystko oczyszczone, prowadnice nasmarowane, wiec montaz jest prawidłowy.

[ Dodano: 2013-10-08, 08:52 ]
Czemu miałby powstać jakiś spiek? Czyli mam rozebrać jeszcze raz zacisk i zerknac na klocki? Aż mi sie niechce do tego zabierać :-(
 
 
Lewian 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Andrzej
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 60
Dołączył: 12 Mar 2012
Posty: 204
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2013-10-08, 10:47   

Z tym pogarszaniem się to tylko bzdurne tłumaczenie się niedoświadczonych pracowników w sklepach.

Spiek może powstać jak za szybko przegrzejesz klocki, zanim się dobrze utwardzą i żywica rozejdzie się równomiernie po mieszance. Ale skoro 400 km przejechałeś delikatnie no to raczej nie możliwe by się tak stało.

Ale może rzeczywiście rozbierz to raz jeszcze i zobacz jak wygląda powierzchnia klocka, może akurat pech chciał, że gdzieś trafił się opiłek i nie chce wyleźć...
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-10, 00:18   

kmicic-lt napisał/a:
Ktoś mi w sklepie mówił, że te TRW zaczeło sie psuć - ale czy to prawda to nie wiem.

Nie słyszałem o tym. Jeżdżę na TRW od dawna (we wszystkich swoich ósemkach) i ja nie mam z nimi problemów. Na wiosnę na przód założyłem nowe tarcze ATE i klocki TRW a na koniec lata taki sam zestaw wrzuciłem na tył i nic się nie dzieje i nic nie piszczy.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-21, 21:56   

JA mam u siebie założone na przud i tył EBC ULTIMAX a do tego klocki YELLOW STUFF hamują nieżle,nie piszczą ale rewelacji nie ma
Ogólnie uważam że hamulce w naszych autkach nie są ich mocną stroną
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-22, 10:47   

Przemek21 napisał/a:
Ogólnie uważam że hamulce w naszych autkach nie są ich mocną stroną

Z tym niestety muszę się zgodzić.... o ile do normalnej, dostojnej, miejskiej jazdy jest OK o tyle w stosunku do mocy silnika i kierowcy lubiącego prostować prawą nogę są raczej słabe :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-11-22, 20:46   

Ja właśnie jestem na etapie poprawienia hamulców kupiłem zwykłe zwrotnice od a8 i kombinuje z adapterami żeby założyć tarcze 360mm i do tego 8 tłoczkowe zaciski zobaczymy co z tego wyjdzie :mrgreen:
Jak się uda to wstawię foty a moje zwrotnice z tarczami i zaciskami brembo będą do kupienia
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-11-25, 00:15   

Przemek21 napisał/a:
Ja właśnie jestem na etapie poprawienia hamulców kupiłem zwykłe zwrotnice od a8 i kombinuje z adapterami żeby założyć tarcze 360mm i do tego 8 tłoczkowe zaciski zobaczymy co z tego wyjdzie :mrgreen:
Jak się uda to wstawię foty a moje zwrotnice z tarczami i zaciskami brembo będą do kupienia

Apropos poprawiania hamulców......
do S8 D2 można założyć heble od A8 D3..... tarcza właśnie 360mm..... żeby było łatwiej trzeba właśnie zmienić zwrotnice na te od A8 D2 bo mocowanie zacisków jest inne.
Efektem są lepsze. wydajniejsze hamulce i pozostanie przy oryginałach Audi ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-25, 15:16   

FOSS, DO S8 D2 a czyli do A8 D2 też da sie łatwo zrobić swap z D3?
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-12-29, 12:43   

U mnie w S8 '98 orginalnie z przodu był śmietnik Lucas.
Kto z inżynierów w Audi odważył się to zamontować powinien zawisnąć na drzewie.
Na zimno jako tako ,na ciepło tego nawet hamowaniem nie można było nazwać. Konstrukcja tak wymyślna ze niemożliwe by poprawnie działała.
Rozeznałem temat i zmontowałem sobie zestaw od D3 360mm.
Zwrotnice mam stalowe, tarcze ori D3 360 mm, zaciski 2 tłoczkowe pływające aluminiowe ATE (w przeciwieństwie do Brembo przy tej średnicy tarczy spokojnie zakładam zimowe 17 felgi),Cala przeróbka to wykonanie dystansów pomiędzy tarcze a piastę oraz zakup dłuższych śrub.
Zestaw jeździ niecały rok a potrafi przykleić do szyby czołowej.
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-03, 02:56   

No właśnie dotarły do mnie nowe heble i na dniach je zamontuje <hura>
jak by co to mój stary komplet ( roczny)mogę sprzedać

thumb.html.jpg
Plik ściągnięto 3481 raz(y) 74,83 KB

iiiii.jpg
hamulce
Plik ściągnięto 3474 raz(y) 71,02 KB

hhhhh.jpg
hamulce
Plik ściągnięto 3490 raz(y) 78,12 KB

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-01-03, 12:12   

Zacisk 8 tłoczków? <jezu>
_________________
 
 
Przemek21 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 d2
Wiek: 43
Dołączył: 25 Mar 2012
Posty: 250
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-04, 01:15   

Przerabiał ktoś tylnie hamulce s8 d2 bo nie mam pomysłu co by tu wstawić , a oryginalne tarcze są tak małe że nikną w 20'' kołach ;(
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-04, 08:09   

Kolego ile dałeś za ten zestaw? Kolega Mucholejkolator zakładał większe tarcze na tył bodajże 300mm od S4 B6, na forum są gdzieś fotki.
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 41
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-01-04, 09:47   

Ja załozylem tyl właśnie od S4.
Do dorobienia byl dystans pod zacisk oddalajacy go o jakies 17mm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.