Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL] Stan napinaczy według VAGa  
Autor Wiadomość
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2020-01-06, 10:58   

Napinacz działa dalej bez problemów auto może stać i dwa tygodnie i jest cisza przy odpalaniu, przebieg znikomy bo będzie pewnie trochę ponad 2 tyś. km od regeneracji.
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-01-11, 09:03   

Ile razy trzeba zakręcić wałem po wymianie nastawników ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-11, 12:27   

jak jesteś pewny co robiłeś to nic a jak nie to minimum 1-2 obroty
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-01-11, 20:58   

pepi napisał/a:
jak jesteś pewny co robiłeś to nic a jak nie to minimum 1-2 obroty

pytam z ciekawości , nigdy nie robiłem tego w v8 a czytałem że typek w rs6 c5 wymieniał i strzeliło zaworki
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-11, 21:04   

no kowali jest pełno :P
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2020-01-12, 10:32   

Chodziło chyba bardziej o czas (30 minut) po zamontowaniu wałków, żeby się regulatory ułożyły. Obrócić wałem ze 2 razy na pewno nie zaszkodzi.
 
 
Adam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB
Imię: adam
Jeżdzę: RS6 C7 STAGE 3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 25
Dołączył: 31 Lip 2018
Posty: 212
Skąd: Białystok
Wysłany: 2020-01-12, 17:06   

i wycisnąć olej z popychaczy ?
 
 
Prezes-Artek 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 36
Dołączył: 02 Kwi 2017
Posty: 154
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2020-01-16, 18:47   

Tak
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-16, 21:37   

nie olej tylko powietrze panowie <boisie>
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2020-01-17, 20:57   

Pany jak wyjmujecie popychacze?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-17, 21:19   

magnesikiem
 
 
adrian949
[Usunięty]

Wysłany: 2020-01-17, 21:23   

Wychodzą tak lekko? Ja dziś tak na głowicy starej robiłem
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2020-01-17, 21:52   

zazwyczaj taki
 
 
peter5on 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 11 Wrz 2016
Posty: 139
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-01-18, 10:47   

A co się stanie jak się tego nie wyciśnie?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2020-01-18, 12:08   

adrian949 napisał/a:
Wychodzą tak lekko? Ja dziś tak na głowicy starej robiłem

pepi napisał/a:
zazwyczaj taki

Niestety mam inne doświadczenia.
Czasem wychodzą gładko ale czasami potrafią siedzieć na beton.
Zdarzało mi się wyciągać je metodami siłowymi. Zdarzało się też, że konieczny był demontaż całych dźwigienek i wyjmowanie popychaczy już poza silnikiem.
I miałem też takie przypadki gdzie popychacza nie udało się zdemontować i wymienialiśmy dźwigienki.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.