Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[Warszawa] Wymiana rozrządu  
Autor Wiadomość
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-03-24, 00:46   [Warszawa] Wymiana rozrządu

hey
jak juz wczesniej pisalem zostalem szczesliwym posiadaczem a8 z 2000r 4,2
jestem z bemowo lotnisko szukam mechanika do wymiany rozrzadu w miare taniego
szukalem dzis kompletu i znalazlem na aledrogo cene ok 1400zł czy to normalna cena?? czy moze da rady taniej
auto doprowadzic chce do stanu powiedzmy bardzo dobrego, wiec powoli mysle ze poznamy sie na forum i pomozecie, lektury czytam duzo i lubie sam pogrzebac ale przy drobnych rzeczach
po weekendzie czekam na vag nowy comander to powoli cos tam zaczne diagnozowac i ogarniac

narazie jezdze niedzielnie bo nie mam czasu w tygodniu przez prace
poza rozrzadem zapalaja sie i gasna abs i esp w czasie jazdy i wyczuwalne falowanie obrotow na postoju (zostaje czekac na vag)
no i kierownia to za lekko nie chodzi ale rowno
 
 
tomek87g 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 24 Sty 2011
Posty: 279
Skąd: Wpy:)
Wysłany: 2012-03-24, 14:27   

kolego widzę ze szukasz dobrze i tanio,a to nie idzie w parze ;-)
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 46
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2012-03-24, 22:52   

Nie oszczędzaj na rozrządzie. W ubiegłym roku w żony aucie rozrząd mnie kosztował kilka tysiaków. Niby na łańcuchu, producent nie zaleca okresowej wymiany, taki dożywotny, no i właśnie tak było przeskoczenie łańcucha i najtańszą opcją naprawy była wymiana silnika. Parę miesięcy temu wymieniałem w 8-ce rozrząd i mimo że taniej bym graty kupił na Allegro wolałem wszystko kupić i zrobić w renomowanym warsztacie i mieć wszystko na jednej fakturze. Jak by coś się stało to w jednym miejscu reklamuję, a tak jak mechanikowi dasz graty i nie daj Boże zrywa się pasek. Co z tym zrobisz, pójdziesz do mechanika na bank ci powie, że wadliwe części dostarczyłeś, do sprzedawcy części to powie że pewnie niefachowo rozrząd złożony itp.
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-03-24, 23:34   

pisze w miare tani bo wiem jakie sa realia jak pojade do nieznajomego mechaniora to po pierwsze zedrze ze mnie a po drugie nie wiem czy dobrze to zrobi
mieszkam w Wawie ale jestem z Ełku więc jak tu nie ogarne się to zrobie to tam u znajomych wadą jest ze ciezko z czasem ale robocizna to tam tania
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-25, 12:22   

ja wymienie dobrze ale we wrocławiu :)
Aha, normalny czyli dobry rozrzad do tego silnika to sporo ponad 1500zl. Najlepsze jest to ze te dwie male rolki kosztuja wiecej niz te duze :)
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-03-25, 22:26   

no troszke daleko
najlepsze jest to że mam 258tys najechane a byl robiony rozrzad przy 198tys czyli najechane 60tys
ale mam fakture co bylo wymieniane i nie ma paska rozrzadu oraz pompy wody niby byly w dobrym stanie niezle co :)
troche sie zastanawialem czy nie wymienic samego paska ale tak raczej nie powinno sie robic


szeryfisch a ile za robocizne u ciebie??
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-25, 22:55   

u mnie kosztuje 600zl
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-03-25, 23:31   

pisze co mam w fakturze wymiany

wymiana napinacza hydraulicznego paska rozrz.
wymiana rolki plaskiej paska wielorowkowego
wymiana rolki napinacza paska wielorowkowego
wymiana lozyska wiskozy

czego nie wymienil pompy i paska czy cos jeszcze??
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-25, 23:49   

no tam sa jeszcze 2 male rolki, pompa wody. No i pasek. I to wszystko czyli napinacz, 4 rolki, pompa wody, termostat, oraz pasek powinny byc wymienione.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-03-26, 00:09   

hmm kurcze nie powiem ze chetnie bym zaoszczedzil troche kasy i wymienil tylko pompe i pasek i te 2 rolki bo mam innych wydatkow i pewnie jak znam zycie zaoszczedzic bym za duzo niezaoszczedzil a potem by sie odbilo
jutro podjade do warsztatu sie popytam bo zrobic trzeba i to juz bo od 2 dni widze plame z przodu plynu chlodzacego dzis szukalem skad cieknie i dupa nie znalazlem stawiam ze to pompa wody
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2012-03-26, 19:56   

pompa zazwyczaj nie cieknie, natomiast lubi ciec spod chlodnicy oleju. Tam jest taka plastikowa rurka i ona se peka
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-03-26, 23:53   

wlasnie spedzilem godzinke pod autem i nic wrocilem do domu postawilem pod domem po paru godzinach plama wlazlem i dallej sucho

[ Dodano: 2012-03-27, 23:35 ]
dzis zauwazylem ze mokre miedzy misa olejowa a zderzakiem tam cos wydstaje w podobie filtra oleju ale czy to filltr to nie wiem ale po nim z gory powoli cos kapie moze i dobrze mowisz ze z tej rurki jak akurat tam ona sie znajduje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.