Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Wskazania FIS a spalanie gazu  
Autor Wiadomość
Marcin123 
Moje A8


Silnik cm3: 3700
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: marcin
Jeżdzę: d2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Paź 2009
Posty: 92
Skąd: radomsko
Wysłany: 2010-09-22, 19:38   

ja tez mowilem swojemu gazownikowi zeby nie nastawial mi na minimalne spalanie tylko aby jak najzdrowiej dla silnika,dobrze od czasu do czasu przejechac 100 czy 200 km na benzynie.pozdrawiam
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-09-22, 22:02   

jak instalacja jest ok to nie ma takiej potrzeby
co znaczy ok?
Ok - to nie tylko czy podzespoły dają radę do mocy ale nade wszystko dostrojenie albo najlepiej komputer lpg z możliwością samoadaptacji. Kwestia zapewnienia odpowiedniego dogrzania reduktora tak by nie był podpięty pod jakiś wężyk przelewowy zbiorniczka czy np podgrzewanie kolektora (bo i tak potrafią podłączyć spece)
Ekonomiczne ustawienia? Nie ma takich ! Jeśli zubożymy na LPG to będzie wzrastać temperatura i głowicę możemy za jakiś czas oglądać na stole warsztatowym wiec żadna to oszczędność. Na LPG ma być tak, żeby silnik się nie zmiarkował, że karmiony jest czymś innym ;-) Jak instalacja LPG jest na komputerze który nie czyta z OBD to należy sprawdzić ciśnienie reduktora i prze-regulować co jakiś czas albo po każdej wymianie filtrów
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2010-09-23, 01:19   

colln napisał/a:
(...) Ekonomiczne ustawienia? Nie ma takich !

No cóż... z rozmów z wieloma gazownikami twierdzę że jednak są takie ustawienia...
niektórzy gazownicy (czyt. druciarze) uważają że każdy kto przyjeżdża założyć LPG oczekuje właśnie takich ustawień...
takie ustawienia powszechne i wręcz priorytetowe bywają u dużej rzeszy kierowców taksówek (co nie znaczy że u wszystkich) :-P

colln napisał/a:
Jeśli zubożymy na LPG to będzie wzrastać temperatura i głowicę możemy za jakiś czas oglądać na stole warsztatowym wiec żadna to oszczędność.

Ja to wiem, Ty to wiesz... i wie to wiele innych osób ale znajdziesz wielu takich którzy tego nie wiedzą a jak nawet im ktoś powie to i tak tego nie zaakceptują... a potem krążą takie historie jakoby gaz był szkodliwy dla silników :lol:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
auditor 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: manual 4x4
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 26 Maj 2014
Posty: 13
Skąd: Toruń
Wysłany: 2015-04-08, 21:25   

czytam i czytam panowie o tym spalaniu. i u mnie mianowicie jest odwrotna sytuacja i nie wiem jak ją rozwiązać.
jak kupiłem była w samej bp założyłem nowy gaz, i było ok. spalani ok 2 lirów wyżej do pokazanego na FISie. miałem od jakiegoś momentu błąd sondy :/ ( chyba pokazywała 1 sondę) fakt nawet nie wiem czy to o prawą chodzi czy o lewą... <niewiem> Ale błąd zniknął po wypięciu i wpięciu kostek. :D ale od jakiegoś czasu spalani na FISie od resetu idzie na maxa do góry na początku na postoju leciało do 51.9 <jezu> i tak stanęło, po każdym resecie jest około 35L/100 <jezu> dodam ze to leci jak sekundnik aż z niedowierzaniem sie na to patrzy , przerażony pojeździłem trochę i pojechałem zatankować ze łzami w oczach ;( po przejechaniu 100 km zatankowałem 15,3 litra do fula <hura> . teraz moje pytanie czemu FIS mnie tak robi w bambuko. cz to może być wina sondy ? ale czemu już błędu nie ma?? ma nie mam vaga. mam kable do gazu, nie ma żadnych byków jak na silniku jak i na gazie. Jedyne z czym miałem problem ostatnio to po założeniu aluminiowych ramek na zegary coś sprawiło ze przekodowałem licznik(przypadkowo), ale oprawiłem to na kod 00163 i tak jak by wróciło do normy, po paru dniach zaczęło się dziać z tym spalaniem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.