Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Gdzie kupic EBC w sensownych pieniądzach?  
Autor Wiadomość
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-06-03, 07:14   

michal_5000 napisał/a:

Możesz rozwinąć? Sam tego nie będę robił, ale przynajmniej zwrócę uwagę "wykonawcy". Chodzi o to, ze cylinderki potrafią się zapiekać? Są do tego jakieś zestawy naprawcze?


Są tacy mechanicy którym nie chce się w trakcie wymiany klocków zająć zaciskami... :wpale:
Kupujesz do swoich zacisków nowe reperaturki gumowe. Zaciski trzeba dobrze wyczyścić, wymyć whurta płynem, wymienić gumki, do tłoczków i cylinderków założyć nowy smar ATE, później całość złożyć i masz spokój.
 
 
michal_5000 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 43
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-03, 09:51   

sebos17 napisał/a:
Są tacy mechanicy którym nie chce się w trakcie wymiany klocków zająć zaciskami... :wpale:
Kupujesz do swoich zacisków nowe reperaturki gumowe. Zaciski trzeba dobrze wyczyścić, wymyć whurta płynem, wymienić gumki, do tłoczków i cylinderków założyć nowy smar ATE, później całość złożyć i masz spokój.

Dzięki za info. Robić mi to będzie znajomy, który zasadniczo rzeźbi w BMW (w tym moim ;-) ) - więc na szczęście olewactwa się nie obawiam.

Gdzie można kupić te gumki?
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-06-03, 11:04   

michal_5000 napisał/a:
Zestaw 8-klockowy ze zdjęcia jest chyba identyczny jak u Ciebie, a 4-klockowy - to taki jak u mnie. Diagramy z ETKI by to potwierdzały, o ile można im wierzyć.

Masz z przodu Brembo na 4-ech klockach??...
o ile dobrze pamiętam to ja w swojej eSie miałem Brembo ale na 2 dużych klockach :roll:
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
michal_5000 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 43
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-06-03, 12:03   

@FOSS - miałem na myśli 4 klocki już łącznie (2 strony). Z całego mojego rozpoznania wynika, że mam tarcze 345mm + zaciski Brembo po 2 klocki na stronę właśnie (kod hamulców 1ZL a nie 1LX).
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-06-07, 20:06   

michal_5000 a nie wiesz może czy zmieszczą się w tych zaciskach felgi 17'' ? Do S8 dostałem felgi oryginalne A8 17'' z praktycznie nowymi zimowymi oponami Pirelli i żal było by pozbywać się tego zestawu...
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-06-07, 21:07   

Do S8 17" to minimum jakie wejdzie do S8.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-06-07, 21:27   

daro72 napisał/a:
Do S8 17" to minimum jakie wejdzie do S8.


Ale mówisz o zaciskach brembo czy o zwykłych?
 
 
daro72 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 954
Skąd: mazowieckie
Wysłany: 2011-06-07, 21:36   

Do tarcz 360 mm. Więc nie wiem jakie to zaciski. Z tego co wielu z posiadaczy S8 pisało to właśnie takie minimum i felga od zacisku mija się o milimetry. Może jest jakiś model felg 16" by wszedł ale tego już nie wiem.
_________________
Dążenie do doskonałości.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2011-06-07, 21:53   

daro72 napisał/a:
Do tarcz 360 mm. Więc nie wiem jakie to zaciski. Z tego co wielu z posiadaczy S8 pisało to właśnie takie minimum i felga od zacisku mija się o milimetry. Może jest jakiś model felg 16" by wszedł ale tego już nie wiem.

Jeżeli mowa o S8 D2 FL i zaciskach Brembo to o felgach 16" można zapomnieć...
felgi 17" wejdą ale tylko nieliczne modele w zależności od kształtu ich ramion i ET - osobiście swoją eSę kupiłem właśnie na felgach 17" (model pięcioramienny ABT) ale jak przyjrzałem się temu dokładnie to okazało się że pomiędzy felgą a zaciskiem zmieści się co najwyzej żyletka... felgi nie miały ciężarków wyważających bo te zostały zerwane właśnie przez zacisk :-?

Moim zdaniem minimum to jednak 18" ;-)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Maciex 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciek
Jeżdzę: W12 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 32
Dołączył: 03 Lut 2010
Posty: 137
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-06-08, 00:37   

U mnie na S8 siedzi ori 17cali (standard z A8) wszystko jest ok, a zacisk nawet ma trochę dylatacji.
 
 
michal_5000 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 43
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-13, 23:56   

Witam ponownie :)

S-Acht ma już zmienione hamulce (tylko przód) + oczyszczone co trzeba + zmieniony płyn hamulcowy. Ostatecznie wjechał taki zestawik:
klocki: EBC Yellow Stuff
tarcze: EBC standard (gładkie) - prawdę mówiąc obawiałem się inwestowania w topowe linie Ultramax czy Turbo Groove, bo ze wszystkiego co czytam wynika, że ryzyko pogięcia tarcz w tym aucie jest spore. Może więc następnym razem, jeśli te zdadzą egzamin. Co ciekawe - moje tarcze mają napis "Made in Italy", więc nie zdziwiłbym się, gdyby to jakieś Brembo było rzeczywistym podwykonawcą.

Zamawiałem przez Internet w polskim przedstawicielstwie EBC, za komplet klocków krzyknęli 855 PLN, za tarcze 2 x 360 PLN.
Zdecydowanie na plus obsługa - bardzo responsywna, chętnie służą radą/pomocą.

Co do wrażeń - jest naprawdę DOBRZE :d Może nie wbija go momentalnie w asfalt (ale czy przy tej masie auta to w ogóle możliwe?) - natomiast hamowanie jest na poziomie fabrycznie nowego samochodu o dwa segmenty mniejszego. Mega poczucie pewności, a to jeszcze nie koniec, bo (a) klocki na pewno się jeszcze nie dotarły i (b) można by pomyśleć o zmianie tyłu.
Pisków też jak dotąd nie zaobserwowałem.

Natomiast dziwna rzecz jest taka, że nie zniknęła migająca ikonka klocków (O). Na ile patrzyliśmy, z tyłu jest jeszcze dużo okładziny.
 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-07-14, 10:25   

Made in Italy? ja miałem wszędzie England :D za klocki sporo chyba przepłaciłeś bo ja komplet za przód dałem 700zł :) a po dotarciu tych hebli plus laczki 255/40/19 i zajebiście wbija w asfalt aż ciemno przed oczami się robi! dosłownie :P także wrażenie jeszcze przed Tobą :)
 
 
michal_5000 
Użytkownik


Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: '00 BMW 740i
Wiek: 43
Dołączył: 19 Maj 2011
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-07-14, 13:57   

No to tym lepiej... 8-) A ile orientacyjnie może zająć dotarcie? Póki co od wymiany Audi przejechało (niskich) kilkaset kilometrów, bo nam się chwilowo samochody "rozmnożyły" w domu :)

Co do cen - wiesz, może kursy były inne. Tak jak się orientowałem, to gdzie indziej mieli tylko drożej.
 
 
sebos17 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.8
Skrzynia: 6HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: X5 E53 4.8is
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 09 Sty 2010
Posty: 623
Skąd: Bielsk Podlaski
Wysłany: 2011-07-16, 09:31   

Trochę poczytałem o tych klockach EBC i mam pytanie, dlaczego zakładacie żółte klocki? Czy czerwone nie wystarczą?
_________________

 
 
mazur6662 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 37
Dołączył: 10 Kwi 2010
Posty: 266
Skąd: Nowa Cerkiew
Wysłany: 2011-07-16, 11:17   

żółte są o wiele trwalsze i odporniejsze na wysokie temperatury co przy masie naszych aut wychodzi tylko na plus :) rzadziej wymieniasz te żółte niż czerwone, po rozgrzaniu żółte hamują jeszcze bardziej, aż ciemno się robi przed oczami. i mitem jest że wymagają rozgrzania!

swoje klocki docierałem przez ok 1200km tak dla pewności :) ale potem frajda z hamowania bezcenna :) dorób z tyłu zderzak z rur bo nie jeden wjedzie Ci w dupe :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.