Autor |
Wiadomość |
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 53 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2023-10-16, 19:36
|
|
|
Pamiętasz jakie nastawniki włożyłeś? |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 260 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2023-10-16, 20:31
|
|
|
Tu masz zrzut z faktury z dokładnymi numerami
obraz_2023-10-16_202113018.png
|
|
Plik ściągnięto 19 raz(y) 81,4 KB |
|
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 53 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2023-10-16, 23:45
|
|
|
Ale to oryginały VAG?? I rok tylko wytrzymały? Czyżby to P znaczyło "plastelina" zamiast E - mEtalowe? |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 4 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 260 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2023-10-17, 21:15
|
|
|
Tak oryginały wsadzone. Klepać zaczął po około 7tyś km. Niestety rok czasu minął od zakupu bo auto pół zimy przestało z rozebranym przodem z powodu walki z lampami a problem pojawił się wiosną. Wqrwić się można. Już pies .... te nastawniki. Większy problem to to, ile roboty i czasu kosztuje dobranie się do nich. Pompa oleju sprawdzona, bije książkowo i na zimno i na ciepło. Pozostaje mi zrzucać górę... |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2023-10-22, 08:10
|
|
|
bo te z aso to też chinole |
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 53 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2023-10-22, 17:00
|
|
|
Wsłuchiwałem się ostatnio w te moje napinacze i stwierdzam, że nie są jakoś bardzo głośne, a w dodatku cichną niemal natychmiast.
Skoro "ori" to już nie ori, to może lepiej wymienić łańcuchy i same ślizgi? Są jakieś pewne ślizgi? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2023-10-22, 18:43
|
|
|
w tych czasach to nie ma nic pewnego ja u siebie kupiłem jakieś najtańsze i mają się dobrze |
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 53 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2023-10-23, 00:17
|
|
|
Rynce opadajom...
Dobrze, biorę się za kolekcjonowanie fantów, a nastawniki zostają.
A jaką pompę wspomagania? Dać do regeneracji czy może jakiś Polcar? |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5074 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2023-10-23, 14:13
|
|
|
rodzynek napisał/a: | A jaką pompę wspomagania? Dać do regeneracji czy może jakiś Polcar? |
Dać swoja do regeneracji, albo kupić regenerowany ZF, chociaż do D3 chyba na AT są jeszcze nowe leżaki (nie ma na razie jak sprawdzić bo kolejna inwentaryzacja do 27.10.2023 (17:00)), tylko wiadomo, że regeneracja wyjdzie sporo taniej. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
rodzynek
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Sie 2019 Posty: 53 Skąd: SJZ
|
Wysłany: 2023-10-24, 01:21
|
|
|
Dzięki |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2023-10-24, 21:33
|
|
|
ja u siebie miałem chyba polcar lub coś z chin i działała |
|
|
|
|
smolam
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: RS6
Dołączył: 23 Kwi 2024 Posty: 1 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2024-04-23, 10:53
|
|
|
Witam wszystkich w klubowiczów.
Założyłem konto by zadać pytanie w tym wątku bo widzę tu sporo cennej wiedzy.
Zabrałem się za serwis napinaczy. Nie planowałem ich wymiany bo nie było z nimi żadnych problemów, żadnych błędów czy nierównej pracy silnika.
Postanowiłem, że wymienię ślizgi i łańcuchy. Z jednej strony, tj. na banku 1 wszytko poszło sprawnie. Wałki idealnie na znakach, łańcuch napięty.
Natomiast mam mały problem z bankiem 2. Procedura identyczna, punkt po punkcie wg ELSA. Efekt taki, że nawet po 2 dniach od złożenia, łańcuch jest nadal luźny a wałek ssący nie jest idealnie na znaku. Oczywiście mogę ręcznie ustawić wałek na znaku napinając łańcuch poprzez delikatne przekręcenie samego wałka. Ustawiłem tak wszystko i zostawiłem na kolejny dzień.
Niestety, jak próbuję poruszać (oczywiście delikatnie) wałkiem wydechowym to wszytko się rozjeżdża - ewidentny brak napięcia łańcucha.
I teraz pytanie, co poszło nie tak? Czy ta sytuacja się unormuje np. po odpaleniu gdy dostanie ciśnienie oleju? Boję się o kolizje.
Czy rozbierać wszytko raz jeszcze i wymieniać napinacz? Tylko co się mogło z nim stać?
Miał ktoś kiedyś podobny przypadek?
Z góry dziękuję za pomoc. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2024-04-23, 13:55
|
|
|
nie stresuj sie tak jest dojdzie olej to się ... |
|
|
|
|
bartez83
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2012 Posty: 243 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2024-04-23, 21:38
|
|
|
Tylko przed odpaleniem zakręć pare razy samym
rozrusznikiem.Odepnij wtyczkę od czujnika położenia wału. |
|
|
|
|
|
|
|
|