Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 3.7MPI/LPG ] padnięte zawieszenie lewy przód  
Autor Wiadomość
jacek66 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 57
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 32
Skąd: tomaszów maz
Wysłany: 2017-10-21, 13:16   [D3 03 3.7MPI/LPG ] padnięte zawieszenie lewy przód

Witam koledzy mam taki problem że auto po nocy padło na lewe przednie koło po od czytaniu błędu
>001768
lewy czujnik poziomowania pojazdu - napięcie zasilania
może jakieś podpowiedzi jak to ogarnąć bo jeździć się raczej nie da w którym miejscu się znajduję ten czujnik i moduł sterowania j197
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-10-21, 19:51   

Przy każdym kole masz : http://www.a8team.pl/d3-0...a-vt6936,15.htm
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
jacek66 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 57
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 32
Skąd: tomaszów maz
Wysłany: 2017-10-21, 22:43   

ok dzięki za podpowiedź ale jeszcze czy to jest czujnik lewy przód czy tył bo po błędzie jest że tylko lewy i nie było symbolu G 78/76?
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-10-22, 06:32   

One są zamienne - zamień stronami i zobacz czy jest różnica .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
jacek66 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 57
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 32
Skąd: tomaszów maz
Wysłany: 2017-10-22, 09:21   

Jutro zobaczę jakby coś było jeszcze nie tak to będę dalej pytał
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-10-22, 12:02   

Po pierwsze diagnozować czy to jest problem z czujnikiem czy z samym amortyzatorem.
Jeżeli problem z samym czujnikiem to praktycznie zawsze jest informacja o który czujnik chodzi - tak jest oczywiście w programach VCDS czy ODIS bo jakieś inne urządzenia potrafią różne rzeczy pokazywać.

Jak pada po nocy to najczęściej jest to kwestia nieszczelności w układzie, często właśnie amortyzatora.
Uszkodzony czujnik lub jego wiązka elektryczna daje problemy głównie w trakcie jazdy a nie postoju bo to właśnie głównie podczas jazdy istotny jest ciągły i prawidłowy sygnał z tego czujnika.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
jacek66 

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronick
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jacek
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 57
Dołączył: 01 Paź 2017
Posty: 32
Skąd: tomaszów maz
Wysłany: 2017-10-22, 15:28   

A w jakiś sposób mógłbym zdiagnozować tą poduchę na słuch czy gdzieś nie ucieka powietrze czy może kupić taki spray jak moją gazowniki z pianą a ren błąd był sczytany v acanem firmy wiaken czy coś w tym stylu
Co do tego czujnika to z tydzień temu jak jechałem to zaobserwowałem jak by mi lampa lewa opadła i za chwile się podniosła i później wywalało błąd na fisie poziomowanie ksenonów wraz z żółtą lampką na liczniku poziomowanie samochodu

[ Dodano: 2017-10-23, 00:27 ]
przepraszam za moją pisownie we wcześniejszym poście ale pisałem z telefonu i mi parę liter gdzieś umknęło ale już poprawiam

[ Dodano: 2017-10-30, 21:02 ]
Witajcie wszyscy klubowicze z racji tego że nikt nie mógł mi pomóc na mój problem z zawieszeniem i błędem sczytanym vagiem problem rozwiązałem sam i chciałem się podzielić swoimi uwagami może nie jak co niektórzy wiem to wiem dla siebie ale do rzeczy jak na początku tego postu padło mi zawieszenie lewy przód wag pokazywał lewy czujnik poziomowania pojazdu napięcie zasilania owszem był to czujnik lewy tylko że tylnego koła ta usterka powodowała brak napięcia na sterowanie przekaźnikiem kompresora (kompresor nie załączał się) co było powodem że padł przodem ale dlaczego lewa strona bardziej nie wiem po wymianie czujnika i wykasowaniu błędów i adaptacji ksenonów wszystko wróciło do normy jak powinno być i jeszcze jedna uwaga koledzy czujniki przód tył lewa prawa strona to jest to samo tylko przód z tyłem różni się długością dźwigni która jest mocowana do wahacza ale to bez problemu można zamienić
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje mang

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.