Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 03 4.2MPI ] Rozładowuje się akumulator  
Autor Wiadomość
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2013-10-21, 20:33   

u mnie nie rozladowuje sie po 2 dniach,tylko okolo 2 tyg,ale i tak odpala.
cos jest nie tak,bo navi wlancza sie i wylancza przez pare min.po otwarciu auta,i tak samo po zamknieciu.
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1790
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2013-10-27, 07:59   

Kolega miał takie same problemy ze znikaniem prądu , co prawda w a6 3.0 ale identyczne objawy . Wymienił regulator w alternatorze (valeo ) i ma po problemie . Za regulator dał 350zł jak jest boscha to kosztuje połowę mniej .
Ciekawe jak dostępem w naszych żeby to wymienić , czy trzeba wyciągać alternator bo w a6 wyjmowali .
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-10-27, 10:24   

pioter napisał/a:
Kolega miał takie same problemy ze znikaniem prądu , co prawda w a6 3.0 ale identyczne objawy . Wymienił regulator w alternatorze (valeo ) i ma po problemie . Za regulator dał 350zł jak jest boscha to kosztuje połowę mniej .
Ciekawe jak dostępem w naszych żeby to wymienić , czy trzeba wyciągać alternator bo w a6 wyjmowali .

U nas nie tylko trzeba wyciągać ale trzeba też rozbierać.
I u nas nie jest to takie łatwe jak w A6 czy w A8 D2 - w D3 alternator masz chłodzony cieczą (wpięty w układ chłodzący) a sterowany jest elektroniką więc po demontażu trzeba znaleźć jeszcze mądrego który będzie potrafił przetestować go "na stole".
Aaaa, zamiennika brak, a nowy w ASO kosztuje krocie.
Kupno używanego to loteria bo o tym czy jest sprawny dowiesz się dopiero po montażu.
Pozostaje kupno nowego albo szukanie regenerowanych od firm które się tym zajmują ale ciężki temat :-x
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
nikoa4 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Dominik
Jeżdzę: A8 D4 2011 3.0TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Maj 2013
Posty: 245
Skąd: Uk
Wysłany: 2013-10-28, 21:17   

to lepiej nie wiedziec ile za alternator w aso :?:
 
 
krypto35 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: S8 4h
Dołączył: 18 Sie 2013
Posty: 82
Skąd: pomorskie/niemcy
Wysłany: 2013-10-30, 23:18   

Jak pamiętam to od 500-900 Eur.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-11-15, 17:10   

Panowie podepnę się pod temat znikającego prądu tyle że u mnie wygląda to trochę inaczej a mianowicie.Na wyświetlaczu 100% naładowania baterii auto powisiało około 40 minut na podnośniku podczas wymiany opon i po opuszczeniu na ziemię stan baterii 5%.Po odpaleniu auta wystarczy 15-20 minut i naładowanie baterii powraca do 100%. Pierwszy raz tak mi się zrobiło ze trzy miesiące temu i do środy był spokój,wczoraj cały dzień 100% a dzisiaj myłem auto i po myciu znowu 5% dodam że radio było wyłączone i ze aku jest prawie nowy bo z marca 2013r.
Panowie jakieś sugestie a może ktoś miał podobny problem?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-16, 13:12   

Albo nowy aku ma feler albo sterownik fixuje.
 
 
orkaskawina 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3 W12 A6 C5 2.5 TDI
Pomógł: 21 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Lis 2012
Posty: 467
Skąd: Skawina
Wysłany: 2013-11-16, 15:20   

Dokładnie miałem takie same objawy dodatkowo sypał błędami w aku wymiana na nowy pomogła w końcu stary był z 2006 roku po odczytaniu daty jeszcze orginał.
Dodam tylko że pod podpięciu starego aku pod miernik pokazywał 480 ah a nowy 930.
_________________
Odis Ellsa 5.3 baza 2016
http://chomikuj.pl/orkaskawina
VCDS , ODIS-s -e
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-11-16, 18:08   

orkaskawina napisał/a:
Dokładnie miałem takie same objawy dodatkowo sypał błędami w aku wymiana na nowy pomogła w końcu stary był z 2006 roku po odczytaniu daty jeszcze orginał.

Mój aku ma dopiero 9 miesięcy trochę za szybko chyba na wymianę?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-17, 01:09   

123mielony napisał/a:
trochę za szybko chyba na wymianę?

Sprawdź jego parametry u jakiegos elektryka z odpowiednim miernikiem bo może byc trzasnięty i w ramach gwarancji wymienisz.
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-11-17, 08:36   

Apophis napisał/a:
Sprawdź jego parametry u jakiegos elektryka z odpowiednim miernikiem bo może byc trzasnięty

Właśnie wczoraj byłem u magika od prądu i zaproponował mi na początek podładowanie mojego aku.We wtorek mam podjechać do niego i ma mi założyć inny aku. i zobaczymy co się będzie działo.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-18, 00:55   

Ok ale sprawdzenie aku takim testerem to minuta roboty i wyjdzie wszystko na cacy jaki masz aku i jakie parametry. :) Kiedyś w omedze miałem silvera i po rozładowaniu niemal do zera-awaria altka po wymianie altka nadal były problemy że sie kazdy alternator przegrzewał w 3-4minuty. Aku na gwarancje ale wrócił. Sprawdzony testerem wyszedł że owszem ma 85Ah ale 940A a nie 780 jak deklarowane. Był za mocny i dopiero po naładowaniu problem zniknął.
 
 
Tupac 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: kamil
Jeżdzę: Audi D3
Dołączył: 23 Paź 2013
Posty: 63
Skąd: łódź
Wysłany: 2013-11-18, 20:16   

Przerabiałem ostatnio ten problem pomogło odłączenie telefonu w podłokietniku cały czas włączony był i ładował
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-18, 20:20   

Kamil napisał/a:
pomogło dołączenie telefonu

Chyba odłączenie? :)
 
 
123mielony 
Moje A8



Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy
Wiek: 47
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 1828
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2013-11-18, 21:01   

Kamil napisał/a:
Przerabiałem ostatnio ten problem pomogło dołączenie telefonu w podłokietniku cały czas włączony byl i ładował

Kolego ale ten telefon potrafił w 15minut rozładować aku.do 5%?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.