Ogłoszenie 
forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Regeneracja
turbosprężarki
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
S8 czy  
Autor Wiadomość
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2807
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-14, 08:56   S8 czy

Dylemat...

https://allegro.pl/ogloszenie/audi-s8-520km-2013-ceramika-bang-zarejestrowany-pl-8202005200

https://allegro.pl/ogloszenie/mercedes-cls-63amg-ii-8179200297

:)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Kumak666 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 11 Mar 2017
Posty: 20
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2019-06-14, 15:15   

Brałbym CLS, S8 przy AMG jest bezpłciowe według mnie :P
 
 
PABLO200 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: A8,Q7
Pomógł: 6 razy
Wiek: 40
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 643
Skąd: Śląski
Wysłany: 2019-06-14, 23:21   

Każdy plus i minus .... Ale Quattro w zimie kosmos
_________________
ODIS ONLINE
technoplanet@wp.pl
+48605203589
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 201 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4487
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-06-14, 23:30   

RS7
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 39 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2807
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-06-14, 23:57   

dice111 napisał/a:
RS7


sprzedawca w ASO mówił żeby A7 olac bo przez cięzką klapę i jej sterowanie z tyłu
rozkład mas nie jest korzystny (poważnie) ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-07-25, 23:36   

Rs7 jest cięższa średnio 150 kg od S8, silnik ten sam, skrzynia ta sama, moc ta sama. CLS w AMG tylko i wyłącznie polift z 4matic. Tył napęd z 500KM< nadaje się jedynie na weekendowe krótkie przeloty. S8 to najlepsza limuzyna z aktualnie dostępnych, prowadzi się dużo lepiej niż Panamera czy też S63 222, po lekkich modach robi 10.7s na 1/4 i 2.9s 0-100 / 6.5s 100-200. Niska masa do tego zajebiste hamulce ( TYLKO i WYŁĄCZNIE ceramiczne, inne nie istnieją ). Nie kupiłbym innej ;)
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 201 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 4487
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-07-26, 13:56   

Hgo jak Rka sie sprawuje ?
_________________
Sex, drugs and ROTFL & LOL...
 
 
panton. 
Użytkownik


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8D2
Wiek: 42
Dołączył: 10 Lip 2019
Posty: 3
Skąd: EL
Wysłany: 2019-07-27, 15:26   

Hgo napisał/a:
Rs7 jest cięższa średnio 150 kg od S8,

masa jest bardzo dużą zaletą S8... kolejne plusy to komfort, wykonanie i jakość materiałów, przestrzeń...
Hgo napisał/a:
silnik ten sam, skrzynia ta sama, moc ta sama

silniki nie są takie same - występuje dużo różnic w konstrukcji
https://www.youtube.com/watch?v=ra7zTXv1DfU
Silnik z S7/S8 (520) a RS7 to inny świat.

Brać S8 bo to fajny sprzęt do latania. <okok>
 
 
Hgo 
Moje A8


Rocznik: 2016
Silnik cm3: 5200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Teodor
Jeżdzę: R8 plus
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2011
Posty: 167
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2019-08-05, 00:51   

Mylisz się- silnik z S7 i S6 to inny świat niżeli RS6 / RS7 i S8. Turbo, rozwiązania chłodzenia, skrzynia ZF8 jest w 3 w/w i..... S8 jest z nich najszybsza. S7/S8 to jeżeli się nie mylę zupełne inna 2-sprzęgłowa skrzynia, która umiera powyżej 650 KM. Mam info z pierwszej ręki przetestowane w boju i stały kontakt do kolegów z Moskwy robiących najgrubsze projekty- wiem co piszę :)

Podjazd do S8 ma jedynie E63s AMG najnowszy model, oraz M5 również najnowsza. Wizualnie z zewnątrz mi osobiście S8 najbardziej podchodzi szczególnie z Daytoną, oraz dobrym felunkiem połączonym z ceramicznym setem ;) Wnętrzem zdecydowanie Mercedes dominuje nad konkurencją jest po prostu fenomenalny. BMW jak to BMW... osobiście nie przepadam.

Podsumowując zapewne Merc będzie lepszy ale jest co najmniej 2x droższy. Taki starszy CLS z wnętrzem przedliftowym to według mnie słaba jakość, słaby design, oraz RWD... Zimą to auto stoi i nie nadaje się do jazdy. Jako weekendowe auto też lipa bo ani to szybkie, ani wygodne. Uwielbiam AMG, ale niestety tytułowy model podjazdu do S8 nie ma.

Jeżeli chodzi o comfort to fotele w S8 ze wszystkich w/w aut są najwygodniejsze z całą odpowiedzialnością to piszę gdyż wszystkimi autami zrobiłem dużo km. Minusy S8 to zdecydowanie... .... hmm ... półosie podobno pękają i przekładnia potrafi strzelić jak się z 900 KM zapoda. Silnik 4.0 TFSI ma kilka bolączek i trzeba o nie zaraz po zakupie zadbać i zainwestować kilkanaście tyś aby mieć cacy furę. W mojej na 100 km licznik w VCDS pokazuje 2-4 wypadnięcia zapłonu ( dużo mniej niż zdrowa seria ). Sprawdźcie w swoich S8 nawet w serii bez modów jak się klarują te cyfry gdyż są istotne. Tryb START- STOP z miejsca do wyprogramowania, tryb pracy 4-cyl też ( rozwala piec ) i nie oszczędza zupełnie kasy na paliwie gdyż ostro eksploatuje hydrauliczne poduszki silnika, które potrafią rozlać się po 40 tyś km a komplet kosztuje jeżeli mnie pamięć nie myli 6 koła i wymiana sporo gdyż trzeba motor opuszczać przy wymianie.

No i najważniejsze- wydech 20 tyś, soft 2 tyś ( u MĄDREGO tunera- to najważniejsze, nie każdy potrafi nawet z tych topowych ogarnąć to dobrze i co najważniejsze przyszłościowo bezawaryjnie- większe cyfry na hamowni nie są dobrym wyznacznikiem ) macie wówczas 670-680 KM i pod 1000 nm. Auto wówczas jest w stanie podać 2.9s 0-100 i 6.7-7s 100-200 - jak ktoś się orientuje są to mega cyfry jak na jeżdżący salon.
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


regeneracja turbosprężarki opony samochodowe
Testy opon hamulce
OC/AC

| Felgi Audi - AluShop.pl | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |