Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 00 LPG ] Wyciek na łączeniu wał-dyferencjał tył  
Autor Wiadomość
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin

Wysłany: 2013-04-16, 12:07   

tomi5 napisał/a:
No to ja chyba jakis ślepy jestem, od wczoraj szukałem tego i nic, a dzisiaj jak na talerzu masakra

P.S. mam po Polsku :)

Właśnie zobaczyłem, że do Twojego rocznika praktycznie wszystkie procedury są przetłumaczone na polski.. Do mojego niestety bardzo ubogo z tym, więc od kilku lat z automatu miałem ustawiony angielski ;)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-04-16, 13:34   

Chłopaki skąd wziąć ta ETKę?
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin

Wysłany: 2013-04-16, 13:57   

Z Internetu :D Ja używam wersji 7.3 Plus 2012, ale widzę, że jest już nowsza, szukaj w google pod hasłem "Etka 7.4 Plus 2013" ;-)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-04-16, 15:27   

gtfan napisał/a:
tomi5 napisał/a:
No to ja chyba jakis ślepy jestem, od wczoraj szukałem tego i nic, a dzisiaj jak na talerzu masakra

P.S. mam po Polsku :)

Właśnie zobaczyłem, że do Twojego rocznika praktycznie wszystkie procedury są przetłumaczone na polski.. Do mojego niestety bardzo ubogo z tym, więc od kilku lat z automatu miałem ustawiony angielski ;)


Czyli chcąc zobaczyć cos w starszym roczniku, wystarczy zmienić język na angielski i już pokaże się więcej procedur??
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin

Wysłany: 2013-04-16, 17:55   

tomi5 napisał/a:

Czyli chcąc zobaczyć cos w starszym roczniku, wystarczy zmienić język na angielski i już pokaże się więcej procedur??

Nom, tak to wygląda dla A8 1995r.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
justinos1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A8 D2FL
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 04 Gru 2011
Posty: 131
Skąd: Chojnów
Wysłany: 2013-04-16, 20:25   

Panowie, a ppo tej wymianie uszczelniacza jaki olej mamy zalać do dyfra? 75w90? Pytam, bo mój się trochę poci, ale narazie nie mam zbytnio czasu żeby to zrobić i poprostu skontroluję stan i doleję oleju, narazie musi wystarczyć...
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin

Wysłany: 2013-04-16, 21:13   

Tak, 75W90 ;-)
_________________
Four rings to rule them all
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2013-04-23, 12:09   

A czy wymiery uszczelniacza wału są takie same do S8 i A8.

Przy okazji mógłby mi ktoś podać jeszcze nr części:

Uszczelniacz wału przód
uszczelniacz na łaczeniu skrzynia silnik

S8 2000r
WAUZZZ4DZ1N002924
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Pszendza 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: A8/S8
Wiek: 41
Dołączył: 04 Lip 2010
Posty: 167
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2013-05-12, 21:42   

w jaki sposób zalewa sie olej do tylnego dyferencjału (między skrzynią a wałem) w 4hp24 CML. nie ma takiego korka z boku tak jak na większości zdjęć które znalazłem.
_________________
A8- nie dla idiotów !!
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin

Wysłany: 2013-05-13, 08:03   

W 4HP oddzielnie zalewa się tylko dyferencjał przedniej osi, w środkowym jest ten sam olej co w reszcie skrzyni.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.