Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 99 LPG ] Tempomat- problemów ciąg dalszy  
Autor Wiadomość
wojtf23 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 77
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-03, 20:32   [S8 D2 99 LPG ] Tempomat- problemów ciąg dalszy

Witam kolegow ponownie. caly czas siedze przy tempomacie i nic mam tylko to

koledzy vaguje moja ese ale nic po prostu nic. wchodze w engine - 1 potem w w blok pomiarow - 8 a potem 006 albo 066 i nie ma tam nic o cruise control mam tylko to (ale chyba 066 to jest cruise control) :
i nic wiecej. oczywiscie jak naciskam pedalu to sie zmienia tylko pytanie jak to jest w automacie????

Tutaj jest jak naciskam pedal hamulca i przycisk

a co z reszta ???? gdzie reszta jedynek?????? i jesli sie nie myle odpadaja kolejne dwa :
- beczpiecznik
- czujnik stopu przy pedale
- i manetka

[ Dodano: 2010-11-05, 18:34 ]
czy nikt nie umie poradzic na moj problem????


Kolego wojft23, na temat swojego tempomatu pisałeś wcześniej już tutaj: http://www.a8team.pl/topics16/2861.htm

W związku z powyższym proszę Cię: nie dubluj tematów i zwróć uwagę na poprawne ich nazywanie czyli z użyciem odpowiednich tagów i zgodnie z regulaminem: http://www.a8team.pl/topics12/2943.htm

Pozdrawiam, FOSS.
_________________
Moja była :(
 
 
wariat00 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ryszard
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: pomorze
Wysłany: 2010-11-05, 19:29   

nie ma tragedji tak uwazam.
mialem tez taki problem .
rozwiazanie polega na rozebraniu manetki przeczyczeniu stykow (byly zasniedzale) zlozenie do kupy i smigal tempo. az milo
sprobuj nic skaplikowanego i napisz jaki efekt
 
 
wojtf23 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 77
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-05, 19:34   

kolego ale jezeli zmieniam manetka set itp. a w vagu mi sie zmieniaja wartosci to chyba wsdzystko jest ok z manetka???? jesli sie mnie myle

dolkadnie to jest tak:
akupilem vaga (viaken rs232) zeby sprawdzic co jest grane. na vagu po wejsciu w ENGINE 1 potem w bloki pomiarowe 08 a potem 066 ukazalo mi sie :

1000 czyli aktywny tempomat

a w drugim okienku 0000

wiec zaczolem sprawdzac:

Pierwsze okienko:
wlaczony pedal hamulca lekko 1010
wlaczony pedal hamulca mocno 1011
(powinna pojawiac sie chyba jeszcze jedynka od sprzegla co prawda nie wiem bo automat nie ma pedalu spregla)

Drugie okienko:
wylaczony tempomat pozycja AUS 0000
wcisniety AUFN 1011
wlaczony tempomat pozycja EIN 0011
wcisniety przycisk FIX 0111

i tyle i nie dziala. Ale po zeskanowaniu ECU wywala mi dwa bledy:

16-Steering Wheel
1426 - controls in steering wheel (E221)
49-10 - No Comunications - Intermittent

17977 Regulacja prędkości - główny wyłącznik
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY

te obydwa bledy po skasowaniu nie pojaiwaja sie az do momentu rozruchu silnika.
_________________
Moja była :(
 
 
wariat00 
Użytkownik


Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: ryszard
Jeżdzę: a8
Dołączył: 21 Mar 2010
Posty: 17
Skąd: pomorze
Wysłany: 2010-11-05, 19:58   

sprawdz sobie jak sie tak upierasz na to vag-owanie podczas jazdy bodajze powyzej 50-60 dokladnie nie pamietam bo dopiero wtedy tempomat sie zalacza . ale proponuje przeczyszczenie stykow
 
 
wojtf23 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 77
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-05, 20:34   

a mogl bys sprawdzic u siebie czy 0 ktore powinno byc sprzeglem jest jhako jedynka czy tez masz zero i sie nie zmienia bo na necie czytalem ze to zero ma byc caly czas jedynka.

a masz moze gdzies opisane jak sciagnac kierownice i manetke bez zadnego prtoblemu a pozniej rozebranie manetki???? i przeczyszczenie tej manetki???

prosze o odp. z gory dzieki.

jesli sie nie myle wedlug instrukcji obslugi tempomat zalacza sie przy 40 km/h
_________________
Moja była :(
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2010-11-05, 23:45   

wojtf23 napisał/a:
jak sciagnac kierownice


tylko po wyjęciu kluczyka ze stacyjki (bo będzie ka bum) od spodu zazwyczaj standardowo powinny być torxy które trzeba wykręcić
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
wojtf23 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: WOJTEK
Jeżdzę: Passat B5 FL
Wiek: 35
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 77
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2010-11-06, 16:34   

tyle to ja sam wiem :) Czekam na pomoc wariat00 bo mial sprawdzic vagiem swoj tempomat.

A tak przy okazji czy ktos w ogole wie czy tempomat ma przekaznik w naszych Limusinach :D

i jak by mogl ktos sprawdzic odczyty z vaga na temat tempomatu z automatem czy zero od sprzegla mu sie zmienia na 1 albo czy ma caly czas jedynke.

[ Dodano: 2010-11-15, 19:33 ]
Dziala tempomat w koncu :D w koncu jak w koncu :) dzialal caly czas tylko jak zwykle zle sie przeczytalo. mam jedynie problem taki ze jak chce dac wieksza predkosc na przycisku wylacza mi tempomat.

[ Dodano: 2010-11-18, 17:58 ]
Proszę o zamknięcie tematu.
_________________
Moja była :(
 
 
KATAN 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A6 C4, S8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2011-04-07, 22:08   

Dziś wymieniłem czujnik STOP aby wykluczyć jedno, bezpieczniki są OK.

Diagnozując przez VAG-a nie może mi wykryć modułu TEMPO.

Wchodząc w ENGINE i dalej w BLOKI POMIAROWE 08, nie mogę wpisać nic powyżej bloku 25. Co jest grane :?: :!:

Nie moge znaleźć tego : "cruise control" :?:

Walka dalej trwa ale może ktoś coś podpowie początkującemu :?:

A może ktoś użyczy modułu TEMPO na podmianę, aby wyeliminować jego defekt :?:


Jestem ze stolicy (dzielnica URSUS) - jak coś piszcie na PW ;-)

Z góry DZIĘKI :!: :!: :!:
_________________
WITAM I POZDRAWIAM :-)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-04-07, 23:48   

KATAN napisał/a:
(...)Wchodząc w ENGINE i dalej w BLOKI POMIAROWE 08, nie mogę wpisać nic powyżej bloku 25. Co jest grane :?: :!: (...)

Masz kolego niepełną wersję VAG-a.
 
 
KATAN 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A6 C4, S8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2011-04-09, 16:00   

A z kąd można zciągnąć pełną wersję :?: :!:
_________________
WITAM I POZDRAWIAM :-)
 
 
tomi26 
Moje A8


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Automat
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: Vectra C.
Pomógł: 17 razy
Wiek: 40
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 494
Skąd: Mazowieckie
Wysłany: 2011-04-09, 19:28   

podaj mi mail-a.
 
 
olo_gsm 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 2700
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Aleksander
Jeżdzę: A6 C6 2.7TDI
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 55
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2011-04-10, 14:44   

KATAN napisał/a:
A z kąd można zciągnąć pełną wersję :?: :!:


stąd: www.vcds.pl tylko potrzebny jest kabel będący kluczem sprzętowym ;-) Ale za to za 1700 zł (co jest ceną średniej wizyty w sersie) kupujesz legalny program z darmowymi aktualizacjami i pomocą techniczną.
_________________
>>>AUTOELEKTRONIKA<<<
 
 
KATAN 
Użytkownik



Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krystian
Jeżdzę: A6 C4, S8 D2
Wiek: 42
Dołączył: 16 Mar 2011
Posty: 6
Skąd: Mazowsze
Wysłany: 2011-04-10, 16:21   

Dzięki wielkie :-D
_________________
WITAM I POZDRAWIAM :-)
 
 
jajopn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 2011-06-21, 14:49   

Witam podłącze się pod temat na Vaga-u na bloku 066 wyskakuje że nie ma tego urządzenia,niem mam nic powyzej 33 bloku .Co z tym zrobić od zakupu samochodu zadziałał mi może 1 raz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.