Autor |
Wiadomość |
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-03-10, 22:50
|
|
|
FOSS napisał/a: | Nowak_zg napisał/a: | niedlugo pojawia sie dystanse 15mm a w poniedzialek bedzie juz gleba |
Kupiłeś zestaw obniżający czy zmodziłeś coś swojego? |
nie ... na poczatek pojdzie sam VAS troche poczytalem i powinno byc ok ... a jak nie bedzie to wroce do serii... jak zrobie to sie podziele spostrzezeniami
wolek napisał/a: | Nowak_zg napisał/a: | jesli sie uda to w tygodniu wszystkie drewno stanie sie czarnym fortepianem | ciekawe jaki ten kolor posiada kod lakieru to bym chłopakom na lakierni zlecił xD |
malowalem dach w TT w czarny fortepian i jak powiesz ze chcesz czarny wpadajacy w czarny to mieszalnia ci to spokojnie zrobi albo mozesz powiedziec ze ci zalezy na efekcie czarnego fortepianu to tez jak ktos jest kumaty to bez problemu to zrobi |
Ostatnio zmieniony przez Nowak_zg 2013-04-19, 08:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-03-13, 10:32
|
|
|
male wyjasnienie: co do folii na dekory jeszcze czekam na info czy jest ta folia do oklejenia ... tak samo czekam z gleba bo sypnelo mega grubo sniegu a ja na 20" letnich ... wiec narazie smigam punto`lotem i czekam az snieg stopnieje
z ciekawostek to zakupilem oponki Yokohamy 2011r 265/35R20 czyli ori rozmiar z S8 d3 ( wczesniej mialem ori rozmiar z a8 d3 po ostatnim lifcie czyli 275/35R20 ) |
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-06, 08:59
|
|
|
auto mialo miec oklejone dekory czarna folia typu fortepian, niestety nie da rady ... folia jest za gruba i za malo plastyczna zeby to ladnie wyszlo przy zegarach ... mozna pocwiczyc z opalarka i wtedy bedzie ladniej ale troche strach ze wzgledu na to ze mam deske w skorze ....
postaram sie trafic jakies uszkodzone dekory i zrobic albo u lakiernika albo chociaz trafic jeden dekor ( ten ktory jest przy zegarach ) i sprobowac go okleic jak jest zdjety. Bo to wlasnie ten dekor jest problemem ze wzgledu na zagiecia wokol 4 zegarow ... reszta dekorow jest prosta i plaska wiec nie bedzie problemem.
auto obnizone 25mm .... pf. i tak jest wysoko
obnizenie zrobione wg instrukcji rosstecha
http://www.ross-tech.com/...velcontrol.html |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-04-06, 11:20
|
|
|
Nowak_zg napisał/a: | auto obnizone 25mm .... pf. i tak jest wysoko
obnizenie zrobione wg instrukcji rosstecha |
Jeżeli VAG nie wystarcza to pozostaje mechaniczne ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-06, 17:35
|
|
|
FOSS widzialem takie cos:
http://www.ebay.de/itm/Ti...=item338073964c
to jest pewnie cos takiego co ty masz prawda ?
ceny od 100 do 200 euro i regulacja miedzy 0 a 80mm
nie wiem czy chce mi sie w to bawic
tak jest :
|
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2013-04-07, 00:15
|
|
|
Tak, coś podobnego jest właśnie u mnie.
Do tego doszło kodowanie bo po obniżeniu mechanicznym zrobiło się dosyć "nerwowo" ;-) |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-07, 08:43
|
|
|
FOSS a orientujesz sie czy jest takie cos moze gdzies w Polsce do kupienia ?
o jakie dokladnie kodowanie chodzi ? bo chyba nie chodzi o ta prosta procedure ktora jest na ross-techu ? |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
|
|
|
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-04-14, 11:42
|
|
|
sprawdzałeś ten egzemplarz? bezwypadkowy? |
|
|
|
|
Nowak_zg
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 6.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: Vette
Pomógł: 9 razy Wiek: 36 Dołączył: 23 Mar 2011 Posty: 137 Skąd: lubuskie
|
Wysłany: 2013-04-14, 14:25
|
|
|
bezwypadkowy napewno nie jest ale na rame go nie bralem .... pojechalem obejrzalem, przejechalem sie, obczailem glownie wzrokiem. Napewno do poprawek lakierniczych. Jakbym sie decydowal to wtedy porzadne sprawdzenie typu kompresja, rama, itd. itd...
Byl to moj pierwszy kontakt z viperem srt10 na zywo ... chcialem sie przekonac czy chce takie auto i czy mi pasuje.... teraz musze wszystko przemyslec i sie zdecydowac lub nie |
_________________ A4 1.9TDI 140KM 300Nm -> TT 1.8T 180Km 235Nm -> S6 C5 4.2 V8 340KM 420Nm -> S6 C6 5.2 V10 435KM 540Nm -> A8 D3 4.2 V8 334KM 430Nm ( http://www.a8team.pl/a8-d...full-vt6841.htm ) -> Corvette C6 6.0 |
|
|
|
|
|
|
|
IRONH
Użytkownik
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Dołączył: 28 Wrz 2012 Posty: 45 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2013-04-14, 16:00
|
|
|
a jaką masz alternatywe? |
|
|
|
|
RafiPl
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TipT
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: D3 L
Pomógł: 1 raz Wiek: 36 Dołączył: 03 Sty 2013 Posty: 122 Skąd: Lubelskie
|
Wysłany: 2013-04-14, 19:00
|
|
|
Piękne auto....mi po głowie chodzi corvetta tak 2006 rok :mrgreen: |
_________________ ..::LONGEEEEER::..
|
|
|
|
|
|
|
|
Bartek87
Moje A8
Rocznik: 2015
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8
Pomógł: 2 razy Wiek: 37 Dołączył: 09 Lip 2012 Posty: 174 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2013-04-14, 19:52
|
|
|
Widziałem go kiedyś na mieście.... Robi wrażenie |
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
|
|
|
luka6
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50 Dołączył: 10 Lut 2013 Posty: 60 Skąd: Śląsk Cieszyński
|
Wysłany: 2013-04-14, 21:19
|
|
|
Dla mnie też kawał dobrego auta i ten silnik 10-cylindrów torpeda.Gazowałem kiedś DODGE RAM SRT10 z takim motorem i bardzo dobrze radził sobie z tą ciężarówką ;-) |
_________________
|
|
|
|
|
|