Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Demontaż kompresora zawieszenia  
Autor Wiadomość
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2014-01-16, 12:49   

bunga bunga napisał/a:
to może tu:

http://www.air-suspension...005-4E0-616-007

To jest ciekawa oferta.
Kompresor prawidłowy i nawet w komplecie jest czujnik temperatury który w ASO jako odrębna część nie występuje oraz przekaźnik który w oryginale w ASO kosztuje coś koło 100pln.
Ale cena 465€ x4,1pln to wychodzi 1905pln + przesyłka ;)

Noi to jest do silników diesla + V10 i W12.
bunga bunga napisał/a:
to może tu:

http://www.sklep.pneumot....ezarka-Audi-A8#

Do silników diesla + V10 i W12.
Wygląda na OK czyli pasujący bez przeróbek.
Cena jak widać, około 2kpln

bunga bunga napisał/a:
to może tu:

http://www.ebay.pl/itm/co...p-/160947089625

Ten jest OK.
Cena 600$
Warunki dostawy: "Nie jest możliwa wysyłka do Polska." oraz "Wysyłka do: Ameryki, Azja, Australia." - trzeba by podpytać o co chodzi z tą wysyłką ;)

jacek napisał/a:
Można zakupić nowy kompresor Wabco z oryginalnym okablowaniem , bez żadnych przeróbek.

http://allegro.pl/kompres...3812987305.html

Życzę powodzenia.
Ja autorytatywnie twierdzę, że kompresor z tej aukcji nie jest do A8 D3 i bez przeróbek go nie zamnontujesz.... przynajmniej nie do silników 2.8FSI, 3.0MPI, 3.2FSI, 3.7MPI, 4.2MPI/FSI bo do tych wszystkich jest jeden model kompresora (4E0.616.005.B/D) i jest on inny niż wskazany w aukcji.
Zakładamy się o flachę? ;)


Do silników diesla oraz benzynowych V10 i W12 jest inny model kompresora (4E0.616.005.C/E) i tego oryginalnego w ręku nie trzymałem więc za niego ręki sobie uciąć nie dam.... ale podejrzewam, że oprócz wydajności konstrukcyjnie i elektrycznie niczym się nie różni więc pewnie też byłby inny niż ten z aukcji.



To co piszą handlarze na Allegro dziel przez 2 albo przez 3 a części zamienne dobieraj po numerach oryginału i wtedy nie będzie żadnych niespodzianek.

Ten kompresor jak w aukcji wygląda mi na MB S-klasse - montowałem go już kilkukrotnie w klubowych D3-kach i u mnie jest on jeszcze trochę tańszy <hihi>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2014-01-16, 17:28   

To są sklepy, a ja pokazałem kompresory do S8/W12.

Do pozostałych ceny są niższe.

Wystarczy wybrać właściwy model lub nr części. Albo zadzwonić.

A cha trzeba się upewnić czy tonie są ceny po oddaniu zużytego kompresora.

Bo z takim rozliczeniem też się spotkałem.

Damian śruby/"sprężynki" mocujące zakładaliście nowe czy przekładaliście?
_________________
Forum Audi A6
 
 
Gorthammer 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-01-16, 18:29   

Przed zakupem dzwoniłem i rozmawiałem podałem mu rok pojemność on powiedział że ten co wysyła będzie pasować bo ma długi przewód i jeszcze coś tam nie jestem fachowcem ale mam ludzi od tego zobaczymy jak rozbiorą to dam znać co i jak

[ Dodano: 2014-01-17, 15:32 ]
Na obecna chwilę sprawa wygląda następująco,mechanik wymontował kompresor i okazało się,że u mnie ktoś wsadził od allroada .Tak jak foss pisał ta z allegro nie jest od razu do zamontowania ale też nie ma tragedii trzeba tylko zamienić mocowania ze swojej na tą z aukcji no i trzeba mieć czujnik temperatury i to cała przeróbka.Ze względu na fakt,że u mnie jest już przerobione na kompresor z allroada zadzwoniłem do tego pana i wyśle mi nowy identyczny jaki siedział.Nie stwarzał żadnych problemów i widać że się na tym zna.Jak zamontuję to napiszę czy działa :)

[ Dodano: 2014-01-21, 11:41 ]
Kompresor wymieniony na razie smiga aż miło.
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-01-27, 17:48   

Gorthammer, gdzie kupowaloeś kompresor.
Jedna aukcja podana wyżej jest z Lubina więc jak by ktos był zaianteresowany mogę podjechać obejrzeć, ale porownania nie mam więc nic konkretnego nie poradzę.
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
Gorthammer 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mariusz
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 54
Dołączył: 05 Sty 2014
Posty: 16
Skąd: Białystok
Wysłany: 2014-02-02, 13:12   

Kupiłem z Lubina tel.782 217 004.Na razie wszystko chodzi jak trzeba
 
 
tomi5 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 812
Skąd: Lubin
Wysłany: 2014-03-23, 08:26   

Wczoraj przeprowadziłem u siebie wymiene pierścienia.

PO wymienaie, pierwsze uruchomienie, auto podniosło sie i opadło w czasie jakimk powinno.
Banan na mordzie.......

Więc poskaładałem wszystko do kupy, wsiadam do auta odpalam a tu kompresor chodzi jak traktor i juz jest problem z podniesieniem.

Przed wymiana była cisza, ale auto podnośił ponad minutę.

Chyba jutro kupie nowy kompresor i nie będę się pier......ił
_________________
Forum Audi A6.
Forum Audi A8.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-07-19, 09:47   

Witam , mój kompresor chodzi jak traktor chociaż podnosi auto szybko czy jego głośna praca dowodzi że się kończy?
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-07-19, 11:47   

Spoko :) Mój też chodzi jak traktor i straszy czasami jak się zatrzymam :P ale daje rade narazie i tak jeżdżę ;) .... chociaż korci mnie go rozebrać i wymienić pare wnętrzności - bo na nowy jeszcze nie mam parcia :D
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2015-07-19, 15:38   

ManiekJames napisał/a:
Spoko :) Mój też chodzi jak traktor i straszy czasami jak się zatrzymam :P ale daje rade narazie i tak jeżdżę ;) .... chociaż korci mnie go rozebrać i wymienić pare wnętrzności - bo na nowy jeszcze nie mam parcia :D

Ale co byś tak na dobrą sprawę wymienił? Wymiana pierścienia zmienia pracę na pewien czas (jest trochę ciszej, bo pierścień uszczelnia tłok). Gumy zawieszenia raczej rzadko się uszkadzają od samej pracy kompresora, ewentualnie można sprawdzić mocowania śrub, spiąć luźne przewody, wysuszyć i wyczyścić filtr.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
riki76 
Moje A8



Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Gru 2009
Posty: 708
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 2015-07-19, 19:41   

A co powoduje że kompresor chodzi jak traktor? Może wystarczy same mocowania poprawić skoro pompuje jak trzeba.
_________________
https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
 
 
paweldzwo 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: D3
Dołączył: 20 Kwi 2015
Posty: 312
Skąd: Działdowo
Wysłany: 2015-10-02, 12:50   

Witam,

Czy można sprawdzić manometrem bez wyjmowania kompresora sprawdzić ile pompuje barów,jest dobre dojście? Bo chciałem od czegoś zacząć aby ustalić przyczynę problemów z zapalaniem się kontrolek od zawieszenia
 
 
shaqal 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: ON
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 567
Skąd: Grudziądz / Gdańsk
Wysłany: 2015-10-02, 18:06   

Ciśnienie można sprawdzić pod komputerem.
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-02, 18:30   

A powiedzcie - jak powinno wyglądać te Ciśnienie w zawieszeniu podczas jazdy, postoju, zwalniania ??

Czy ono ciągle się zmienia ?
I czy jest możliwe że na jeździe AUTOmatycznej raz wynosi 4bary, a raz 13bar ??

I co drugi dojazd do skrzyżowania kompresor pompuje i jak się auto zatrzyma to przestaje pompować ??

Jeśli ktoś zna proces pracy pompowania i zmiany ciśnień to poproszę napisać <jezyk2> :)

Audik nigdy nie opada na postoju nawet po kilku dniach - więc raczej amorki są ok.

Nic się nie świeci złego na desce - ale Występuje tylko BŁĄD zawieszenia który widać tylko po OBD ... i po skasowaniu i jeździe znów powraca:

"Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)"
czyli rozdzielacza powietrza,

Ogólnie nic złego się nie dzieje = tylko te częste pompowanie przy zwalnianiu auta.
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
jordan233 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 12 Kwi 2011
Posty: 1510
Skąd: GBY
Wysłany: 2015-10-02, 19:14   

ManiekJames napisał/a:


I co drugi dojazd do skrzyżowania kompresor pompuje i jak się auto zatrzyma to przestaje pompować ??



Audik nigdy nie opada na postoju nawet po kilku dniach - więc raczej amorki są ok.

Nic się nie świeci złego na desce - ale Występuje tylko BŁĄD zawieszenia który widać tylko po OBD ... i po skasowaniu i jeździe znów powraca:

"Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)"
czyli rozdzielacza powietrza,

Ogólnie nic złego się nie dzieje = tylko te częste pompowanie przy zwalnianiu auta.


Ciśnienie skacze ,dlatego pewnie jak dojeżdzasz do skrzyżowania to zaczyna pompować.
Gdzieś powietrze spierdzeila i kompresor pompuje.
Niby przy rozdzielaczu,ale nie koniecznie tam musi być problem.
Ciśnienie przedniego miecha od 6.0 do 9.0 bara
Ciśnienie tylnego miecha od 6.1 do 10.9 bara
_________________
https://www.facebook.com/...100089709813366
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2015-10-02, 20:33   

jordan233 napisał/a:
ManiekJames napisał/a:
I co drugi dojazd do skrzyżowania kompresor pompuje i jak się auto zatrzyma to przestaje pompować ??

Audik nigdy nie opada na postoju nawet po kilku dniach - więc raczej amorki są ok.

Nic się nie świeci złego na desce - ale Występuje tylko BŁĄD zawieszenia który widać tylko po OBD ... i po skasowaniu i jeździe znów powraca:

"Signal from Level Control Pressure Sensor (G291)"
czyli rozdzielacza powietrza,

Ogólnie nic złego się nie dzieje = tylko te częste pompowanie przy zwalnianiu auta.


Ciśnienie skacze ,dlatego pewnie jak dojeżdzasz do skrzyżowania to zaczyna pompować.
Gdzieś powietrze spierdzeila i kompresor pompuje.
Niby przy rozdzielaczu,ale nie koniecznie tam musi być problem.
Ciśnienie przedniego miecha od 6.0 do 9.0 bara
Ciśnienie tylnego miecha od 6.1 do 10.9 bara

Błąd czujnika G291 nie oznacza że gdziekolwiek ucieka powietrze.

Skoki ciśnienia widoczne w VCDS są normalne - 13bar pojawia się wtedy kiedy kompresor pompuje.

Zawieszenie jest aktywne co oznacza, że pracuje cały czas w czasie rzeczywistym - ciągle kontroluje wysokość zawieszenia i ruchy nadwozia, ciągle upuszcza ciśnienie i ciągle do dopompowuje i jest to całkiem naturalne jego zachowanie.

Jeżeli auto nie opada na postoju i w trakcie jazdy nie pojawia się pomarańczowa kontrolka zawieszenia + błąd poziomowania świateł to nie ma co szukać dziury w całym.

Jeżeli chcesz się pozbyć błędu czujnika G291 to musisz zmienić zespół zaworów bo czujnik ten jest ich integralną częścią.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.