Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?  
Autor Wiadomość
ricov6 
Moje A8


Rocznik: 2009
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 D3 FL
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2009
Posty: 112
Skąd: Lubin
Wysłany: 2012-03-28, 11:52   

ja mam tylko jeden reduktor KME-GOLD i nie mam żadnego problemu, tylko wężyk który doprowadza lpg musi być Φ8 mm.
 
 
lucek1142 
Użytkownik



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: pawel
Jeżdzę: a8 D2 FL,4.2
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 08 Paź 2010
Posty: 22
Skąd: katowice
Wysłany: 2012-03-30, 17:04   

Jeden reduktor wystarczy wydajnosciowo-tzn dostarczy odpowiedzniej ilosc gazu , ale przy pelnym bucie , zwlaszcza w troche zimniejsze dni nie da rady termicznie. Czyli nie bedzie w stanie podgrzac odpowiedniej ilosci gazu i w efekcie zmrozi gaz co w efekcie doprowadzi do przelaczenia na PB.
A ze na co dzien tego nie czuc.Coz , na codzien nie korzysta sie z pelnego buta na zbyt dlugich odcinkach.Profesjonalnie rzecz biorac powinny byc dwa reduktory i kropka.Ja osobiscie wole miec wszystko zgodnie ze sztuka.Poza tym mam swiadomosc ze pseudooszczednosci sie mszczą.Niestety niektorzy gazownicy drutuja nasze auta
_________________
pozdrawiam
lucek
 
 
Arecki 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 41
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-03-30, 17:15   

lucek1142 napisał/a:
niektorzy gazownicy drutuja nasze auta

chyba większość ja do swojego jechałem prawie 100km ale wiem co mam i też jak dla mnie dwa powinny być.. zapas lekki musi być a nie wszystko na styk..
_________________
Arkadiuso
..........
Darmowy Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolicę
 
 
LUKAS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Audi A8 D3
Pomógł: 3 razy
Wiek: 40
Dołączył: 05 Paź 2011
Posty: 303
Skąd: Ełk / Warszawa
Wysłany: 2012-04-13, 23:40   

wiec czas szukac dobrego gazownika
 
 
Arecki 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 41
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-04-13, 23:43   

lukas28, jak będziesz miał problem daj znać kogoś się znajdzie.. poszukaj na www.lpg-forum.pl
_________________
Arkadiuso
..........
Darmowy Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolicę
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-01, 19:16   

STAG300, STAG300 plus, STAG300 premium, STAG 300 ISA2 - czy dla D2ki robi jakąś różnicę
użycie innego niż wersja podstawowa?
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-05-03, 10:52   

Maciu zalezy czy chcesz do polifta czy starszego.

Do starszego 300 PLUS do nowszego można ISA2 lub PLUS
 
 
jajopn 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 16 Wrz 2009
Posty: 24
Skąd: Poznań
Wysłany: 2012-05-03, 11:03   

Zwykłego staga 300 już chyba nikt nie zakłada ?? a 300 Plus to dokładnie 300 ISA. Jeżeli chodzi o Premium to nie ma sensu nawet do polifta .Wiec lepiej zostać przy 300Plus(ISA) tylko uważać na korekty ISA
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-05-03, 13:24   

sorki kolega ma racje myslałem o 4 plus a ten tylko do 4 garów.
 
 
daniell-gda 
Moje A8


Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: S-TRONIC
Zasilanie: ON
Imię: Daniel
Jeżdzę: Audi A8 D3 A8 D4
Wiek: 38
Dołączył: 23 Wrz 2011
Posty: 204
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-05-04, 12:16   

ja mam w s8 kompa sequela i jeden reduktor gold turbo do 400km jest i daje radę znakomicie nie mam spadku mocy co do benzyny idzie tak samo , spalanie w miescie 22l przy dobrej jezdzie , trasa naj mniej 14 l udalo sie zejsc
 
 
Arecki 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arek
Jeżdzę: A6 C5
Wiek: 41
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 10
Skąd: Łódź
Wysłany: 2012-05-05, 11:50   

daniell-gda, jeden gold.. pokaż to auto a zapewniam Cię, że twój reduktor uklęknie..
_________________
Arkadiuso
..........
Darmowy Vag
pomogę ile potrafię
Łódź i okolicę
 
 
hipcio 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy
Wiek: 43
Dołączył: 12 Wrz 2010
Posty: 476
Skąd: Ryki
Wysłany: 2012-05-06, 10:06   

Jak chcecie to ja moge zrobić komuś a8 na alasce i tez pojedzie do konca obrotomierza na każdym biegu. Zużyje przy tym troche benzyny ale co tam. Wy tego nie zauważycie
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 10:03   

a 4gas? jaki jest odpiwednik 300+ lub 300 ISA2 w 4gas?

pytam bo w IC mogę liczyć na dobrą cenę
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2012-05-16, 12:54   

4GAS to 300+ (mam coś takiego w jeepie) chyba, że już ISA wstawili (kupowałem rok temu)

ale nie da się wykonać upgrade FW ze staga...
soft staga zobaczy, że 4GAS i nie pójdzie...
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-05-16, 16:38   

co ja wywiedziałem się:
jest 4gasII+
i 4gasII obd/can

jeden to + drugi to premium

ISA2 wygląda na to że nie ma
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.