Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[S8 D2 FL] Jaki założyć gaz ?  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-30, 08:59   

Może kiedys w końcu BRC wpadnie na pomysł monażu wtrysków pojedynczo, żeby można było zamontować je jakoś sensownie bez druciarni :/
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-01-30, 10:39   

a po co ?
jak oni mają w czterech literach coby mogło być ładnie
dla tego ja mówię BRC spadaj bo po co mi tak wrednie pod maską
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-30, 12:21   

pepi napisał/a:
a po co ?
jak oni mają w czterech literach coby mogło być ładnie
dla tego ja mówię BRC spadaj bo po co mi tak wrednie pod maską


no tu sie zupełnie z Tobą zgadzam! Przynajmniej jakościowo to dobrze wygląda.
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-01-30, 17:59   

Ja mam i jakos mnie to nie razi. Owszem fajnie jak by nie było widac ale przecie to moje auto i maska zwykle zamknięta jak jade więc co tam jakies pare wezyków więcej :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-01-30, 19:24   

no tak
niektórzy są bardziej uczuleni a w moim przypadku to nic nie było dobrze zamontowane
nawet butla :)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-01-30, 19:49   

Apophis napisał/a:
Ja mam i jakos mnie to nie razi. Owszem fajnie jak by nie było widac ale przecie to moje auto i maska zwykle zamknięta jak jade więc co tam jakies pare wezyków więcej :)


teoretycznie tak, ale jak sie widzi jak to moze wygladac ja np. u kolegi preston81, to tak oko cieszy ze samemu sie by chcialo tez tak miec :>

pepi napisał/a:
niektórzy są bardziej uczuleni a w moim przypadku to nic nie było dobrze zamontowane nawet butla :)


pepi czy Ty kiedys nie wspominales ze u Ciebie butla byla mocowana na klej do szyb czy cuś <hmm> :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
JanekS13 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 48
Dołączył: 22 Wrz 2013
Posty: 457
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2014-02-03, 11:58   

Pany dostałem ofertę na PRINSA za 5800 :) chyba sie skusze :)
_________________
Stare ale jare z Audi 80 :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-02-03, 16:32   

CIekawe-te lepsze tanieja a te gorsze drożeją :D
 
 
bybus 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Skąd: Piaski
Wysłany: 2014-02-03, 17:56   

JanekS13 napisał/a:
Pany dostałem ofertę na PRINSA za 5800 :) chyba sie skusze :)


Jedyny słuszny wybór <brawo2>
Reduktor oczywiście ten http://e-autogas.com/pl,p...8,mm,turbo.html

W zeszłym roku zmieniłem u siebie bo poprzedni Lovato pow. 5000 obr. przełączał na benzynę.
Tani nie jest ale warto, spisuje się wyśmienicie !
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-03, 18:26   

to że jest na klej to jeszcze ok
gorzej że na wstecznym :)

Co znaczy gorszy gaz ?
czy wam się wydaje że te markowe takie fajne ?
te składaki mniej palą i nie masz pół metra przewodu od wtrysku do wkrętki a to odbija się na parametrach tego akurat nie da się zniwelować
nawet napisem BRC :D
Widziałem dzisiaj takie coś u naszego kolegi z forum miałem ubawu
i spalanie ma też fajne ;)
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-02-03, 20:16   

pepi napisał/a:
to że jest na klej to jeszcze ok
gorzej że na wstecznym :)


a propos...jak powinien byc zamontowany wielozawor...w strone przodu auta, czy tylnego zderzaka ?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
bybus 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 26 Sty 2012
Posty: 84
Skąd: Piaski
Wysłany: 2014-02-03, 20:21   

martin_rs4 napisał/a:
pepi napisał/a:
to że jest na klej to jeszcze ok
gorzej że na wstecznym :)


a propos...jak powinien byc zamontowany wielozawor...w strone przodu auta, czy tylnego zderzaka ?


W stronę zderzaka.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 51
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2014-02-03, 20:26   

martin_rs4 napisał/a:
pepi napisał/a:
to że jest na klej to jeszcze ok
gorzej że na wstecznym :)


a propos...jak powinien byc zamontowany wielozawor...w strone przodu auta, czy tylnego zderzaka ?


Masz mało gazu w butli.
Gwałtownie ruszasz autem.
Co się dzieje z gazem (jest cieczą) w butli? (mniej widoczne to jest w butlach walcowych).

I tam gdzie znajduje się gaz w momencie przyspieszania powinien być
pobór LPG do reduktora, a pobierany jest za pomocą rurki w wielozaworze.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-02-03, 20:53   

marekp750 napisał/a:
I tam gdzie znajduje się gaz w momencie przyspieszania powinien być
pobór LPG do reduktora, a pobierany jest za pomocą rurki w wielozaworze.


no sensownie wytlumaczone....ja mam narazie walca w bagazniku, ale bede zmienal na toroidalna i tak sie wypytuje, zeby potem babola nie zrobic :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-03, 21:03   

to mało w moim przypadku to połowa butli
mam 80 l
71-3 litrów :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.