Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-10, 11:26
|
|
|
Następnym razem skręć trochę koła to unikniesz niespodzianek |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-11, 12:07
|
|
|
Ostatnio znalazłem wreszcie trochę czasu na dalsze modyfikacje wydechu.
Długo z tym wewnętrznie walczyłem bo wydech który miałem, moim zdaniem, był idealny ale trzeba iść dalej - aktualnie w toku jest wydech aktywny made by FOSS
Zewnętrznie nic się nie zmieniło - te same owalne końcówki tak samo wklejone w tylny zderzak.
Dźwiękowo zmian będzie sporo - krótki trailer z tego co się będzie działo znajdziecie tutaj: https://www.facebook.com/...11996015506019/ |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2018-03-12, 21:48
|
|
|
Wymieniłem dziś klocki tylne na Ate ceramic. W końcu nic nie piszczy |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5076 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-12, 22:38
|
|
|
Wymiana uszczelniaczy polosi tyl prawy/lewy, nowy olej w skrzyni i dyfrach, kratki nawiewow z FL i ringi na zegary szczotkowane alu |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
Maroo
Użytkownik
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 d2
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 04 Lip 2016 Posty: 23 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2018-03-13, 14:10
|
|
|
Wymieniłem wszystkie wahacze z przodu oraz sprężyny obniżające KAW. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-17, 11:25
|
|
|
drago_o, ściągałeś skrzynię bez odkręcenia konwertera? ...uważaj bo w ten sposób można bardzo łatwo uszkodzić uszczelniacz a nawet pompę. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-17, 12:11
|
|
|
danishow napisał/a: | drago_o, ściągałeś skrzynię bez odkręcenia konwertera? ...uważaj bo w ten sposób można bardzo łatwo uszkodzić uszczelniacz a nawet pompę. |
Inaczej się nie dało. Silnikiem nie dało się obrócić. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-17, 17:41
|
|
|
FOSS napisał/a: | Silnikiem nie dało się obrócić. | Zatarty ? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-17, 20:09
|
|
|
danishow napisał/a: | Zatarty ? |
Nie wiem, nie sądzę, nie mam na ten temat wiedzy.
Ja tego nie robię ale rozmawialiśmy z Karolem kilka razy co i jak stąd mam trochę informacji poniekąd "spod lady".
Co będę mógł to pomogę i mam nadzieję, że sobie z tematem poradzą. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-17, 20:26
|
|
|
Nawet jeśli nie zatarty to ukręcić kluczem wał silnika co ma kompresje pewnie w okolicach 30bar to łatwo nie będzie W benzyniaku świeczki out i jest pięknieee |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-17, 21:02
|
|
|
a u mnie dziś zostal zdemontowany cały przód celem weryfikacji rozrządu bo coś chałasuje , tylko łożysko wiska jest podejrzane i będzie trzeba dziada wymienić, a przy okazji braku przodu zawitała prawie funkiel nówka pompa wspomagania dzięki uprzejmości Daniela , jeszcze raz podziękował koledze, wszystko złożone i auto dalej śmiga |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-17, 23:41
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | W benzyniaku świeczki out i jest pięknieee | W dieslu wykręcamy świeczki żarowe i też z kręceniem nie ma najmniejszego problemu ...jako ciekawostkę napiszę, że świece żarowe urywają się przy około 45Nm, więc ustawiamy klucz dynamometryczny na np. 35Nm i odkręcamy ...wcześniej oczywiście popryskać jakimś środkiem penetrującym
pb41ns |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Leonard
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 11 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-03-18, 11:11
|
|
|
Auteczko dostało nowy kompresor zawieszenia WEBCO , w śmiesznej cenie z mercedesa E211, przeróbka bajecznie prosta <faktycznie>że też niektórzy biorą chora kasę za taką wymianę |
_________________ Piwo to moje paliwo:) a 450KM i 6 litrów zmieniło mi punkt widzenia:) |
|
|
|
|
|