Autor |
Wiadomość |
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5076 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-18, 11:38
|
|
|
Napisz coś więcej, widzę, że masz W12, a do niego, V10 i V8 TDI są mocniejsze z tego co pamiętam.
Co przerabiałeś i czy na pewno pompuje z takim samym ciśn ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-03-18, 11:49
|
|
|
To raczej nie kompresja. Ciężko szło na początku ale szło i nagle beton. Odpalał do ostatniego razu bez problemu z tym stukaniem dziwnym więc myślę że łańcuch przeskoczył przykręceniu na sucho. Jedna głowica po otwarciu ewidentnie nie trzymała ciśnienia. Jeszcze nie rozebrałem tyłu silnika bo muszę walki zdemontować do kręcenia wałem aby wywalić sprzęgło. Na głowicy są ślady dźwigienek opartych o nią podczas pracy. Jeden zawór odpięty ale nie wygląda jakby wpadł, znaczy wystaje do głowicy. 4 krzywki leżały w głowicy, dwa napinacze połamane. Od poniedziałku walczę dalej. Asa i wałek jeden w miejscu odczepienia zaworu ma ślad przytarcie bardzo delikatnie wyczuwalnego po palcem. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2018-03-18, 11:56
|
|
|
drago_o, no to nie ciekawie się tam u ciebie porobiło. Może założysz oddzielny temat z jakimiś fotkami albo po prostu wrzuć parę zdjęć z prac w temat z autem |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-03-18, 12:07
|
|
|
Tak tak, robię fotki i czasami update wieczorem na FB ale bez szczegółów dzisiaj może trochę napiszę bo mam czasu odrobinę
Jaka pomp można uszkodzić?
Delikatnie uszkodziłem koronkę przybwiencu bo nie wpadłem na to (idiota) , że flansza przeszkadza w wyjęciu skrzyni bez sprzęgła... Uszczelniacz wału mam nowy. Wszelkie wycieki(które miały być z łączenia skrzy i z silnikiem wychodzą z jednej pokrywki rozrządu. Turbina suchutka i nie puszcza nic. Po zdjęciu kolektora dolotowego na jednym cylindrze tylko (otwór dolotu) i na jednej klapce jest trochę oleju. Reszta suchutka. Czy to pierścienie? Fajki świec żarowych skupia się jakby były z piasku... |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2018-03-18, 12:10
|
|
|
Dodatkowo wyciek z pod pokrywki i olej na jednym otworze dolotowym jest na innej głowicy niż problem z ciśnieniem i krzywkami. Nie znam jeszcze kanalików olejowych ale tak podejrzewam, że ciśnienia przy odpalaniu nie trzymał przez piszczący napinacz, mam dobrą teorie? |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-18, 12:58
|
|
|
danishow napisał/a: | W dieslu wykręcamy świeczki żarowe i też z kręceniem nie ma najmniejszego problemu ...jako ciekawostkę napiszę, że świece żarowe urywają się przy około 45Nm, więc ustawiamy klucz dynamometryczny na np. 35Nm i odkręcamy ...wcześniej oczywiście popryskać jakimś środkiem penetrującym |
Noo właśnie.. Szybciej w benzyniaku to zrobisz jak klekocie i bez strachu. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5076 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-20, 23:25
|
|
|
380 na zacisku z D4
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-21, 15:22
|
|
|
Ile to tłoczkowe jest? |
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5076 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-21, 15:46
|
|
|
Dwu. Zacisk bardzo podobny do tego z D3, tyle ze z wiekszym klockiem. Nowszy typ, a wiec i inne czujniki klockow, mocowanie blaszki itp pierdoly. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Jarek1988
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36 Dołączył: 08 Gru 2013 Posty: 224 Skąd: LUB
|
Wysłany: 2018-03-21, 18:11
|
|
|
Wymiana przewodów układu chłodzenia, sprawdzenie drożności odmy i tylnych hamulców |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-21, 20:19
|
|
|
dice111, lepiej byś wyszedł na zacisku z w12/s3 z D3. Lepsza dostępność, P&P, tarcza 385x38 wychodziła po 280zł/szt i wsio w 18" pięknie i fantastycznie. Ale masz przedlifta to se mogłeś pozwolić na fantazje |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2891 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-03-21, 21:40
|
|
|
drago_o napisał/a: | Wydostałem tłok z bloku rana na wylot |
poka sowe |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
Freeq
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 12 Cze 2016 Posty: 385 Skąd: NGO
|
Wysłany: 2018-03-21, 21:43
|
|
|
drago_o, wygląda ciekawie Długo tak jeździłeś? |
|
|
|
|
|