Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 ALL ] Woda pod akumulatorem i rozładowywanie akumulato  
Autor Wiadomość
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-13, 12:56   

maciu napisał/a:

ale skąd pomysł że alternator bierze?


Gdzieś u nas na forum ktoś opisywał że diody na alternatorze poszły a zmiarkowali się że to alternator po odpinaniu tych przewodów

Odpiąłem teraz to co na foto poniżej, to chyba już bezpośredni do alternatora idzie?


Nie dało to zmian w poborze prądu więc o alternator mogę być spokojny?

[ Dodano: 2018-01-13, 13:02 ]
Zrobiłem jeszcze próbę tak ze z Gateway całkowicie wyciągnąłem całą wtyczkę (wszystkie przewody), pobór prądu nadal jest... mało tego zaobserwowałem że pomimo wypięcia całej wtyczki po 3-4 minutach zapala się trójkącik na desce i podświetlenie przy skrzyni. Czy to znaczy że jednak klamki czy styczniki przy drzwiach?
Wyprogramowywałem je ostatnio tak że teraz mam że bezkluczykowo nie otworzę tylko pilot) no może to nadal coś tam wzbudza?

Poniżej filmik jak faluje pobór prądu gdy się teoretycznie uśpi auto
Filmik pobór po uśpieniu, 2 minuty po wyłaczeniu auta
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-13, 20:55   

Jeżeli masz jakikolwiek elektryczny problem z klamkami to najlepiej je odepnij. U mnie po takim zabiegu pobór prądu spadł z 7A do 40mA :)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-14, 14:58   

szary824 napisał/a:
Jeżeli masz jakikolwiek elektryczny problem z klamkami to najlepiej je odepnij. U mnie po takim zabiegu pobór prądu spadł z 7A do 40mA :)


Wypiąć kostki przy klamkach (wszystkich czy tylko tej co zgłasza awarię) czy może pod fotelem kierowcy zrobić przerwę na kablach przy module Kessy ?

PS. Ma ktoś wiedzę bądź rozpiskę które kabelki od czego we wtyczce Kessy?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-15, 00:17   

Przy tych co sprawiają problemy. I chyba lepiej bezpośrednio przy klamkach niż się do wiązki kessy dobierać. Odpięcie wtyczki przy klamce co 10 sekund roboty.
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-01-15, 14:43   

szary824 napisał/a:
Odpięcie wtyczki przy klamce co 10 sekund roboty.

ŁoŁ... 10 sekund?... Przy klamkach zewnętrznych z kessy?... ale jak? <hmm>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-01-15, 15:29   

Walisz siekierą po zawiasach aż całe odpadają ;) co jak co ale klamka jest odłączona :D

Normalnie to chyba nie do zrobienia biorąc pod uwage ,że trzeba całe drzwi wypruć :)
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-15, 19:28   

FOSS napisał/a:
szary824 napisał/a:
Odpięcie wtyczki przy klamce co 10 sekund roboty.

ŁoŁ... 10 sekund?... Przy klamkach zewnętrznych z kessy?... ale jak? <hmm>


zatrudniaj kolegę w ciemno... przyjadę i ogarniemy moje drzwi w kwadransik ;)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-15, 23:32   

FOSS napisał/a:
ŁoŁ... 10 sekund?... Przy klamkach zewnętrznych z kessy?... ale jak?


Można to zrobić z zewnątrz.... podnieś klamkę i będzie miał wtyczkę, może nie jak na dłoni, ale bez większych kombinacji można ją wepchnąć do środka :)
I nie wierzę, że nikt tego w ten sposób nie robił :)
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-15, 23:44   

szary824, ma rację, też mnie to zastanowiło jak wczoraj czytałem i początkowo myślałem że się "walnął" i chodziło o 10 minut ale ale, dzisiaj myślę jak można to tak szybko odpiąć i jedyne poza łomem to coś prostego musi być, faktycznie jak klamkę damy mocno do góry to widać tą centralną dużą wtyczkę na 5 pinów, da się wypiąć od zewnątrz (z powrotem moze być już zdecydowanie trudniej) , tak więc jedną wtyczkę da się, no drugiej wtyczki już nie, trzeba rozbierać. Da się też wyjąć klamkę na zewnątrz (bez kasety / stelaża czy jak to tam zwał) trzeba wyciągnąć zaślepkę na drzwiach i wsadzić cienki długi torx, wkrętareczką to moment i wykręcona = klamka wychodzi na zewnątrz, wtedy też można w razie czego wpiąć tą 5 pinowa wtyczkę.


Tu widok od środka na mikrostyk Kessy


Tu widok na brązową wtyczkę od podświetlenia klamki


A tu wydłubany włącznik



Teraz pytanie czy wypięcie tych 5 pinowych wtyczek powinno "załatwić" kwestię żarcia prądu bo coś mi się wydaje że nadal mi żre pomimo wypięcia wszystkich czterech.. upss a czy w bagażniku też jest takie ustrojstwo (tam nie zaglądałem), czy ewentualnie mogą też bruździć te mikroprzełączniki co na ostatniej fotce
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2890
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-16, 00:30   

powinno, te styki od otwarcia klamki rzadko się psują z tego co czytałem

co do wydłubywania klamki przyznam że nie wiem czemu ale wydawało mi się że samo wykręcenie imbusa do końca sprawy nie załatwi.... nie wiem czemu tak myślałem
a nie mam teraz jak zweryfikować bo mi elsa nie działa a nie wszystko sobie zrzuciłem
do pdfa

jak się trzyma blachy drzwi ten stelaż klamki wewnętrzny?

niestety i tak muszę rozdłubać wszystkie drzwi bo naprawiam dociągi, ledy itp. ale panowie
za uświadomienie - czapka z głowy (mojej) :)
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-16, 00:37   

Oczywiście to tylko tymczasowe odłożenie problemu na później.... jak się nie ma klamki na wymianę a podejrzany jest ten właśnie element.... jeśli i tak nie działa to można wypiąć, na pewno nie będzie gorzej. U mnie to pomogło a jak znajdę czas to wezmę się za naprawę.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-16, 09:28   

szary824 napisał/a:
U mnie to pomogło a jak znajdę czas to wezmę się za naprawę.


Odpiąłeś tą 5 pinową wtyczkę i wystarczyło czy tą małą po prawej też?

PS. Co z bagażnikiem?
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
szary824 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Ariel
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 4 razy
Wiek: 41
Dołączył: 01 Sty 2017
Posty: 119
Skąd: Berlin
Wysłany: 2018-01-16, 09:54   

Tylko te 5 pinowe wtyczki odpiąłęm. W bagażniku nic nie robiłem.
 
 
colln 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy
Wiek: 53
Dołączył: 21 Cze 2010
Posty: 969
Skąd: P.T.
Wysłany: 2018-01-16, 10:16   

To zrobię dzisiaj test, porównam ucieczki prądu jak będą odpięta 4 klamki z tych 5 pinowych wtyczek a później dodatkowo odepnę te 2 pinowe czarne - dam znać jakie wyniki ;)
_________________
Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-01-16, 12:02   

szary824 napisał/a:
Oczywiście to tylko tymczasowe odłożenie problemu na później.... jak się nie ma klamki na wymianę a podejrzany jest ten właśnie element....

No tak, da się, przyznaję że tak.... ale tak jak napisałeś "to tylko tymczasowe odłożenie problemu na później".
Dziwiło mnie te twoje 10 sekund bo ja podchodzę do tematu jak do naprawy a nie odpięcia i jeżdżenia aż do naprawy kiedyś w przyszłości.
Jak dla mnie samo odpięcie tej wtyczki niewiele daje - klamki podpięte można jeszcze testować, odpiętych już nie za bardzo ;)
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.