Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 W12] Opinie na temat silnika  
Autor Wiadomość
dziq111 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: man
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: a8
Wiek: 36
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 49
Skąd: Bieruń
Wysłany: 2013-08-03, 18:54   

Ja sie już wyleczyłem już z w12 :) jestem typem co gaz działa na zasadzie 0-1 spalanie mnie demotywowalo tankowalem 2x w tygodniu po 400zl i ciagle mało mu było wpadłem na genialny pomysł sprzedać silnik :) trwało to 3 dni i pojechał do innej d2 w ktorej sie zatarł ( poznałem przyczyne zacierania:) ) i wsadziłem tdi 1.9 130km (idealny strzał) mało awaryjny mocy mu wogole nie brakuje a zawsze ma duze mozliwosci rozwojowe. spalanie max 8,5 l przy 22" i masie 2380kg prowadzi sie dobrze oczywiscie quattro zachowalem ale skrzynia manualna 6b z 2.5tdi narazie przejechalem 6 tys km i bez awaryjnie poza tym ze wypadl mi waz z intercoolera :) było co przerabiac wiem o tym ale jest ok wiec najlepiej kupic wypasione w12 jak ja zrobic swapa na cos przydatnego i spokoj swiety nie trzeba gazowac zajmowac sobie bagaznika.
_________________
zdjecia przedstawiaja moje AUDI po montażu lpg!!
http://www.fotosik.pl/pok...d2da7413be.html
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-08-03, 19:32   

dziq111, Jak qwa można usiłowac porównywać W12 do 4cylindrowego klekota??!! :shock:

Jak bym chciał 1,9 to bym sobie A3 może A4 kupił ale W12 to kwintesencja luxusu i jak sie dba tak się ma i jesteś jednym z niewielu co narzekają. Sprofanowałeś A8 to trudno twoja sprawa ale nie wypisuj takich bzdur że klekot R4 jest lepszy :D
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2013-08-03, 21:21   

dziq111 napisał/a:
Ja sie już wyleczyłem już z w12 :)
... wpadłem na genialny pomysł sprzedać silnik :) trwało to 3 dni i pojechał do innej d2 w ktorej sie zatarł ( poznałem przyczyne zacierania:) ) i wsadziłem tdi 1.9 130km (idealny strzał) mało awaryjny mocy mu wogole nie brakuje a zawsze ma duze mozliwosci rozwojowe.

Ja pierdziu, nie wierzę.... przesiąść się z 6.0W12 na 1.9TDI... i to wsadzić do tej samej budy w której jeździło się tym W12 :shock:
"Wolnoć Tomku w swoim domku" ale ja bym tego nie zrobił... w moich oczach piękna i wyjątkowa 6.0W12 straciła duszę i jakąkolwiek wartość rynkową... no chyba, że jako dawca części :-?
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-04, 12:34   

Strasznie ostatnio musi grzać słońce w Bieruniu.

Chyba nie uwierzyliście w swap z W12 na 1,9 TDI?

Pochwal się fotkami i nie zapomnij pokazać tych 22" w D2.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
robertas 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 1605
Skąd: ślask
Wysłany: 2013-08-04, 12:45   

bunga bunga, grzeje fest... ja nie musialem wierzyc... ja widzialem, i slyszalem Dzikowe w12 w dieslu... wiec to szczera prawda :roll:
_________________
Klimatyzacja problem Audi.
Amortyzatory, sprężyny, drążki, wahacze, łączniki, stabilizatory Audi.
 
 
bunga bunga 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3200
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: Marcinkus
Jeżdzę: W221, 997
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 585
Skąd: WSC
Wysłany: 2013-08-04, 12:49   

No ja jednak jak nie zobaczę to nie uwierzę.

8-)
_________________
Forum Audi A6
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-19, 20:47   

Panowie czy ktoś potwierdzi twierdzenie, że silniki W12 montowane w D2 padają/ zacierają się "dzięki" pompie oleju? Niby temu wszystkiemu jest winna ta pompa, olej nie jest tu niby głównym winowajcą. Czy ten problem dotyczy tylko D2, czy zostało to poprawione w nowszym modelu D3 z rocznika 2004-2005? Patrząc po ETCE to zmieniły się oznaczenia i wizualnie jest parę drobnych zmian. Na ramach forum można zapomnieć o "TZ" ;-) Czy w D3 jest lepsze smarowanie ze względu na suchą miskę oleju?
_________________
 
 
jdz1 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 1.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jerzy
Jeżdzę: Renault Scenic
Pomógł: 3 razy
Wiek: 45
Dołączył: 16 Gru 2010
Posty: 164
Skąd: Białystok
Wysłany: 2013-11-20, 07:52   

Obecnie chyba nawet na allegro jest tez jakiś klon A8D2 1.9TDI 131KM w manaulu wystawionay za 15tys PLN z 97roku. Tak więc tendencja jest chyba rozwojowa w tym kierunku.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-11-20, 16:19   

jdz1 napisał/a:
Obecnie chyba nawet na allegro jest tez jakiś klon A8D2 1.9TDI 131KM w manaulu wystawionay za 15tys PLN z 97roku. Tak więc tendencja jest chyba rozwojowa w tym kierunku.


hehehe ciekawe czy to czasem nie magika z forum .
Może już się znudziło mu to bo za słabe i planuje kupić coś innego .
Tylko po co robić taki syf w a8 ????
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-20, 18:04   

Panowie bądźmy poważni.. To jest temat o W12 i silniku 6.0 a nie jakiś pierdziawkach 1.9, 1.1, 1.4 TDI. Dla mnie A8 z silnikiem pokroju 1.9tedeji to złom. Chcesz koniecznie komfort i 1.9tdi, to szukaj A6 a nie kaleczyć auto stworzone do przyjemności i wielkich silników.
_________________
 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2013-11-20, 19:36   

krzychu22.p1i, W silnikach W12 montowanych w D3 nie stosowano suchej miski olejowej , choć podobno w pierwszych wersjach tego motoru (chyba w D2 )takowa była montowana.
 
 
maciu 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy
Dołączył: 19 Lip 2009
Posty: 2891
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-11-20, 20:37   

tak podają SSP w D2 sucha w D3 mokra
_________________
Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020
 
 
Rabol 
Użytkownik


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB
Imię: Domin
Jeżdzę: A8D3
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 40
Skąd: TG
Wysłany: 2014-07-03, 00:25   

Witam wszystkich
Zastanawiam się nad zakupem Audi A8 D3 w12. Czy możecie mi napisać na co w tym silniku zwrócić uwagę podczas zakupu?
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-07-03, 09:59   

Rabol, http://www.a8team.pl/-s8-...4.htm?highlight
http://www.a8team.pl/d3-0...7.htm?highlight
http://www.a8team.pl/audi...9.htm?highlight
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
jacek 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 19 Wrz 2012
Posty: 286
Skąd: Kujawsko - Pomorskie
Wysłany: 2014-07-03, 14:43   

Rabol, A8 D3 w wersji W12 to wybitnie luksusowa i bardzo szybka limuzyna , sam silnik W12 (450km 580nm) jest równie mocny co 5,2 w S8 i mniej problemowy / awaryjny . Zawieszenie często w wersji sport oraz bardzo bogate wyposażenie ponad standardowe często "Audi exclusive " rozpieszcza luksusem.
Zastanów się przed zakupem czy chcesz jeździć na benzynie i koszty nie grają roli czy może wersja z LPG . Ja szczerze nie polecam LPG no chyba ze z bardzo wysokiej półki .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.