Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?  
Autor Wiadomość
KarolW 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-01, 23:26   

Przed montażem lpg błąd nie występował, jeżeli wyjmę bezpiecznik od sterownika lpg błąd nie pojawia się nawet po kilku dniach postoju. Jeszcze zastanawia mnie to że niektórzy piszą tutaj że mają prąd spoczynkowy 10 mA, ja u siebie mam 40 mA a górna granica to 50 mA. Jeżeli dodam teraz pobór prądu przez sterownik lpg (około 30mA) to normalne że błąd będzie się pojawiał ponieważ wtedy wychodzi prąd spoczynkowy 70 mA. Pytanie jest, czy robić coś z tym? Czy dać sobie spokój?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-06-02, 23:21   

Sterownik LPG po wyłączeniu zapłonu nie powinien w ogóle pobierać prądu <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-06-03, 17:35   

spartolili podłączenie raczej
no chyba że to nowy sterownik który wysyła sygnały dymne :P
żarcik
 
 
KarolW 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-06-04, 13:22   

danishow napisał/a:
Sterownik LPG po wyłączeniu zapłonu nie powinien w ogóle pobierać prądu <hmm>
Podobno zenit pro obg pobiera do 50 mA. Czy może ktoś to potwierdzić?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-06-04, 21:00   

KarolW napisał/a:
Podobno zenit pro obg pobiera do 50 mA.
Podobno Yeti naprawdę istnieje, czy może ktoś to potwierdzić? <hihi>


...nie może pobierać prądu, chyba że jest źle podpięty.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-06-05, 08:29   

są wtryskiwacze takie
danishow napisał/a:
Yeti
:P
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-06-05, 13:08   

KarolW napisał/a:
Podobno zenit pro obg pobiera do 50 mA. Czy może ktoś to potwierdzić?

Każda sekwencja pobiera w stanie spoczynku prąd ale max do 50mA
.
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-06-05, 20:59   

Widocznie moja i te które montowałem przez ostatnie lata to jakiś ewenement <hihi>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-06-05, 22:06   

danishow napisał/a:
Widocznie moja i te które montowałem przez ostatnie lata to jakiś ewenement <hihi>

Stag o ile pamietam też pobierał po wyłączeniu zaplonu ok 50mA Ale po kilku minutach hibernowal się całkiem nie pobierając prądu.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-06-05, 22:59   

agis nie pobiera
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-06-06, 07:54   

pepi napisał/a:
agis nie pobiera

Skoro nie pobiera pradu to odlacz go i podlacz ponownie mapy Pb i LPG znikna. Niestety potrzebuje minimalnego pradu do podtrzymania pamieci map. (polskie znaki mi zniknely <niechce> )
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-06-06, 21:24   

karol208, nie pisz bzdur ...nic NIE zniknie !!! Sterownik możesz na rok albo i 10 lat położyć na półce i nie straci ustawień :P
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-06-07, 07:12   

danishow napisał/a:
karol208, nie pisz bzdur ...nic NIE zniknie !!! Sterownik możesz na rok albo i 10 lat położyć na półce i nie straci ustawień :P

Napisałem Że mapy znikną a nie ustawienia.
A jeżeli tak się dzieje tzn że sterownik potrzebuje zasilania aby ta pamięć podtrzymać.
_________________

 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-06-07, 09:10   

oj
to idąc tym tropem to sterownik silnika podobnie <hihi>
a patrz jakoś się nic nie dzieje .
Jeśli było by tak jak piszesz to każde odpięcie aku i po strojeniu
a tak nie jest
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 40
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-06-07, 09:31   

Rozmawiamy o poborze prądu przez sterownik w stanie spoczynku i tak jak pisałem wcześniej każdy z nich pobiera minimalny prąd w stanie spoczynku. Jeżeli by tak miało nie byc to nie robili by 2 przewodów zasilających stałego i po stacyjce. Zresztą wepnijcie sobie amperomierz w zasilanie sterownika.

Przy pobocze prądu 0.05A akumulator 100Ah rozladuje się po ok 90 dniach
pepi napisał/a:
oj
to idąc tym tropem to sterownik silnika podobnie <hihi>
a patrz jakoś się nic nie dzieje .

Odpinajac akumulator w niektórych sterownikach kasujesz błędy i nastawy adaptacyjne
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.