Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] Jaka sekwencja do D3?  
Autor Wiadomość
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-09, 09:19   

KarolW napisał/a:
pepi napisał/a:
po co ci nowy towar ?
nie lepiej kupić już sprawdzony :]

barracudy?


dokładnie <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
KarolW 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic HKT
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Dołączył: 05 Cze 2016
Posty: 120
Skąd: Kielce
Wysłany: 2017-03-09, 12:38   

Po za wtryskami, sterownik Prins, reduktor KME TWIN?
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-09, 12:58   

martin_rs4 napisał/a:
lpg tech, kme nevo pro, albo zenith pro obd + barracudy + kme twin
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-12, 11:19   

ja tam zakładam co innego
i jakoś nie narzekam :]
już od 2006 roku z jednym małym wyjątkiem który przeklinałem <boisie>
mowa o lpgtechu <papa>
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-12, 11:31   

Cytat:
ja tam zakładam co innego
i jakoś nie narzekam


O ile dobrze pamietam mowa i agisie ? <hmm> ;)
Ja juz wiem na pewno jedno. Wszystko lepsze od BRC :D <cicho>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-12, 21:54   

wiesz Brc nie jest aż takie złe -mowa o tym normalnym nie obecnym tanim ...
jakby to poprawnie zamontować i dobrać odpowiednio podzespoły to czemu nie
te 100 tys bez dotykania było by możliwe
Te nasze krajowe składaki nie wiem jak będzie z baracudami
ale hany padły mi w przedziale 50-65 tys w trzech autach przy dobrej filtracji i raczej ok tankowaniu .
Brc albo ludzie chwalą albo narzekają <bezradny>
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-03-13, 16:44   

A co jest Panowie nie tak z BRC?

Miałem 3 auta z LPG.

A6 c5 2.8 ze stagiem 300
A8 d3 4.2 LPG tech
A8 d3 4.2 BRC

Ze stagiem były problemy jednak z perspektywy czasu juz wiem że wtryski były za słabe.

LPG tech to prawie to samo co STAG jednak ma słabsze możliwości regulacji no i mi waliło checka czasami mimo ze wszystko sprawne i 100 razy regulowane

BRC obecnie check jeszcze sie nie zapalił i autko jedzie okej.
_________________
Części samochodowe online - Motostacja
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-13, 18:47   

Z brc generalnie nie ma nic zlego jak jest nowe <faktycznie> natomiast jak sie zacznie sypac to nie dosyc, ze czesci mega drogie to w dodatku nie ma wielu fschowcow, ktorzy by byli sobie w stanie z ta instalacja poradzic <bezradny>
Przynajmniej ja mam tskie negstywne odczucie przez ponad 3 lata uzytkowania brc. Wydalem ponad 2k na nowe graty jak wtryski czy reduktor, ktory w niedlugim czasie po okresie gwarancyjnym zaczal puszczac bąki podcisnieniem. Koszt reduktora jedyne 1000zl. Jeden wtrysk 240zl

Teraz za kme twin (co jest o wiele wydajniejszy) zaplacilem nieco po ad 400zl a za jeden wtrsyk barracude ok 70zl..a auto chodzi o niebo lepiej.

Ostatnio trasa Łodz - Wroclaw srednia predkosc ok 150km/h (czyli tak 170-200) I srednie spalanie lpg 16L
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-13, 21:05   

ja miałem brc :]
i wywaliłem potem był tech ale były problemy
ale i tak było lepiej na brc poprzedni posiadacz wymienił komp i reduktor czyli 2 tys
wtryski już dogorywały i jakoś możliwości strojenia brc mnie rozwaliły
ze dwa razy coś tam chciałem ustawić ale jakoś za bardzo mi nie szło to poszło za tysiaka na alledrogo :]
Obecny zestaw mi wystarcza nic się nie dziej
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-13, 22:17   

pepi napisał/a:
na brc poprzedni posiadacz wymienił komp i reduktor czyli 2 tys
wtryski już dogorywały i jakoś możliwości strojenia brc mnie rozwaliły
ze dwa razy coś tam chciałem ustawić ale jakoś za bardzo mi nie szło to poszło za tysiaka na alledrogo


hahah, zupełnie jak u mnie :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Motostacja 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Motostacja
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy
Wiek: 32
Dołączył: 29 Lip 2012
Posty: 1048
Skąd: Motostacja
Wysłany: 2017-03-15, 09:06   

No u mnie instalacja ma 1.5 roku okolo 30 tys najechane na lpg.

Co do reduktora to przecież jest urzadzenie mechaniczne wiec co za problem wsadzic inne redu niz dedykowane pod brc?

Montaz mojej instalacji kosztowal 5200 zl nie wiem czy to duzo czy mało, szpecem nie jestem.

Mi lpg tech chodzil ok ale wywalalo checka mimo srtojenia

To jakie macie teraz instalacje bezproblemowe.

Wtryski to siadaja od jakosci gazu lub zaniedban w serwisie filtrow lpg.
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-15, 09:59   

raftor napisał/a:
Co do reduktora to przecież jest urzadzenie mechaniczne wiec co za problem wsadzic inne redu niz dedykowane pod brc?


żaden, dlatego ja jakiś czas śmigałem z brc na kme twin, tylko trzeba z czujnikiem temperatury wody kombinować....

raftor napisał/a:
Wtryski to siadaja od jakosci gazu lub zaniedban w serwisie filtrow lpg.


czyli że wtryski się nie zużywają? <faktycznie> fakt jakość gazu i filtry mają wiele do żywotności wtrysków, dlatego ja u siebie mam 4 filtry FL (dwa duży z wymiennymi wkładami i dwa mniejsze jednorazowe). Od przybytku głowa nie boli a i problemu z ciśnieniem (spadkiem) też nie ma ;)

niestety jak zaczęły i wtryski siadać (rozszczelniały się - typowa usterka w brc) to jak przekalkulowałem sobie że za 1 wtrysk brc mam 3 x barracude <hmm> to sam wiesz...

Tu nie chodzi o oszczędności w głównej mierze, ale "skoro nie widać różnicy ..." <cicho>

raftor napisał/a:
To jakie macie teraz instalacje bezproblemowe.


ja mam aktualnie zenith pro obd + barracudy + kme twin
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2017-03-16, 07:40   

raftor napisał/a:
Montaz mojej instalacji kosztowal 5200 zl nie wiem czy to duzo czy mało, szpecem nie jestem.
- tutaj można to nie forum lpg :]
te podzespoły które masz kosztowały w przedziale 2,5-3 tys <hihi>
a reszta to :]
Wspaniały lpg tech powoduje zapalanie checka nie możliwe <brawo>
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2017-03-16, 09:34   

Psioczycie na to BRC i psioczycie i powiem szczerze że nie wiem czemu :)

Ja swoją instalację mam już z 7 lat i przelatałem na niej jakieś 250kkm i jeszcze działa :)
Wprawdzie na przestrzeni tych kilku lat zmieniłem już 5 wtryskiwaczy a w ubiegłym roku definitywnie wywaliłem obydwa reduktory GeniusMAX i zastąpiłem jednym KME TWIN ale biorąc pod uwagę oszczędności na paliwie przy takim przebiegu to naprawdę nie widzę w tym żadnej szkody.
Wtryskiwacze kosztują chyba nie więcej niż 300pln/szt. a reduktor KME TWIN nie więcej niż 500 czyli razem łącznie, oprócz standardowych wymian filtrów i regulacji, przez te 7 lat wydałem na nią nie więcej niż 2kpln <faktycznie>
Osobiście nie widzę powodów do narzekania <hihi>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-03-16, 11:04   

FOSS napisał/a:
Osobiście nie widzę powodów do narzekania


ja będę narzekał bo jednorazowo wywaliłem ponad 2k na scheiß BRC (1000 reduktor i 1200zl wtryski) i po okresie 2 lat padł mi reduktor i 2 wtryski się rozszczelniły <onie> poza tym nie było speca w rejonie który umiał by ustawić ją prawidłowo, a latać po PL mi się nie widziało <bezradny>

Teraz mam 3x taniej, wygodniej, sprawniej ale przede wszystkim estetyczniej ! <hihi>

jedyne co mi po BRC zostało to elektrozawór przed reduktorem :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.