Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-20, 14:59   

123mielony napisał/a:
przy takim przyroście mocy,jak by ten silnik miał 115KM to można mówić o spokojnej eksploatacji.


Prawdą jest że awaryjnośc rosnie wraz z przyrostem mocy.
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-07-20, 15:38   

Tak jak to czytam , to aż nie wierzę .
Widzę że tu się cyrk robi , ale to moje zdanie .
Jak można tak autko skrzywdzić , producent D2 nigdy nawet nie pomyślał o tym by wstawić tam silnik 4 cylindrowy .


Ale widać "Polak Potrafi" :mrgreen:
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-20, 18:37   

mdamian napisał/a:
producent D2 nigdy nawet nie pomyślał o tym by wstawić tam silnik 4 cylindrowy .


Ale widać "Polak Potrafi" :mrgreen:

Teraz już o tym myślą bo wiedzą że taki silniczek sie szybko sypnie i klijent przyjedzie po nowy samochód :)
 
 
luka6 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8(D2)
Wiek: 50
Dołączył: 10 Lut 2013
Posty: 60
Skąd: Śląsk Cieszyński
Wysłany: 2013-07-21, 12:14   

Widziałem już taką mieszanke A8 w12 LONG 1.9Tdi,moim zdaniem to zły kierunek,jedyne rozwiązanie do tego auta to 4.2 lpg i jest oszczędnie,dynamicznie ale to moje zdanie,szacun za włożoną prace i chęci.
_________________

 
 
krystek78 
Moje A8


Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krystian
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 46
Dołączył: 21 Mar 2013
Posty: 187
Skąd: Śląsk
Wysłany: 2013-07-21, 12:24   

jeden lubi corke drugi tesciowa.szacun za prace
_________________

 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-07-23, 09:16   

Jak dla mnie to żal :/ jak można tak skrzywdzić ósemkę :shock: :?: .......ale są gusta i guściki niestety :-/
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-07-23, 10:31   

Ciekawi mnie jedno , jakie obroty ten silnik ma przy powiedzmy 180KM/h ???
Chyba nie chce się wydostać z pod maski ??
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 41
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2013-07-23, 10:39   

To już nawet nie o to chodzi moim zdaniem.A8 to kwintesencja motoryzacji,to pasja i miłość do tych aut więc 1,9 TDI pod maska to jakaś porażka.
Kolega poleci na jakiś zlocik lub nawet komuś pochwalić się co ma pod maska a tam ZONK 1.9 TDI w A8. :/
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-07-23, 10:49   

Marecki napisał/a:
To już nawet nie o to chodzi moim zdaniem.A8 to kwintesencja motoryzacji,to pasja i miłość do tych aut więc 1,9 TDI pod maska to jakaś porażka.
Kolega poleci na jakiś zlocik lub nawet komuś pochwalić się co ma pod maska a tam ZONK 1.9 TDI w A8. :/


hehe chciał bym zobaczyć jak obok kolegi staje Lanos i chciał by się spróbować , i co kolega na to ??

Rozumiem , ma być autko do "bujania" się po mieście i mało palić , ale skoro to A8 to nie powinno być tam 1.9 TDI , a skoro już kolega się uparł na 1.9TDI , to mógł sobie wybrać A6 C5 z tym silnikiem .
Teraz mnie ciekawi jedna rzecz .:
Jeśli bym kupił takie autko , to jak z częściami ( jakie masz zawieszenie z przodu) , do jakiego auta szukać części , czy do A8 czy może do A4 , a może loteria ????

Pewnego pięknego dnia będzie post , "witam mam A8 1.9 TDI , panowie padło mi w tym aucie .... "
" Części nie pasują , od czego tutaj by dobrać części ??"
Trzeba chyba osobny dział założyć na forum , względem silnika 1.9 TDI pod tytułem "Inne"

Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę :/ :/
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Viking 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzes
Jeżdzę: A6 C4 2.8 q+a
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 23
Skąd: SB
Wysłany: 2013-07-24, 09:27   

Ja bym tam wsadzil jednak 2.0TDI. Wcale nie bedzie problemow z walkami i glowicami jak sie wsadzi sprawny silnik i go sprawdzi. Mozna dlubnac i 230KM jest od strzalu.

Co do masy auta, to wcale nie wazy duzo. Mi okolo ponad 1600kg wazyla Octavia 2 2.0TDI DSG, gdzie sama skrzynia wazy ponad 100kg. Wersje 4x4 waza ponad 1700kg. Tak wiec waga tu jest bardzo niska zakladajac duze auto i quattro.

mdamian napisał/a:
Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę


Nie rozpedzalbym sie. Przeciez w ofercie jest jeszcze 1.2TSI. Jak daje rade w aucie o masie 1500kg, to do A8 oski tez da rade :roll:
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2013-07-24, 10:40   

Viking napisał/a:
Ja bym tam wsadzil jednak 2.0TDI. Wcale nie bedzie problemow z walkami i glowicami jak sie wsadzi sprawny silnik i go sprawdzi. Mozna dlubnac i 230KM jest od strzalu.

Co do masy auta, to wcale nie wazy duzo. Mi okolo ponad 1600kg wazyla Octavia 2 2.0TDI DSG, gdzie sama skrzynia wazy ponad 100kg. Wersje 4x4 waza ponad 1700kg. Tak wiec waga tu jest bardzo niska zakladajac duze auto i quattro.

mdamian napisał/a:
Jeszcze trochę to się znajdzie taka osoba co do A8 wrzuci 1.4 TSI 120km , podkręci go do 200KM i powie że daje radę


Nie rozpedzalbym sie. Przeciez w ofercie jest jeszcze 1.2TSI. Jak daje rade w aucie o masie 1500kg, to do A8 oski tez da rade :roll:

Koledzy tylko bez takich pomysłów , jeszcze zaraz ktoś wyskoczy że zawieszenie z przodu będzie wytrzymywać dłużej bo 1.2TSI waży mniej niż 4.2 :/ :/ :/ :/ :/

Na prawdę myślałem , że takie duże auta jak A8 , S-klasa , BMW 7 itp się nie tuninguje w taki sposób jak wyżej opisywany , myślałem że do takich aut można zmienić środek , koła , zawieszenie , silnik na mocniejszy , ale nigdy w życiu bym nie wpadł na pomysł wstawić mniejszej jednostki i wyżyłować jej do granic możliwości .
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-07-24, 18:47   

CO tam 4 cylindry... już robią przecie 1.0 z trzema garami co mają po 12 PS więc spokojnie się je dłubnie na 180 i będzie gyt :mrgreen:
 
 
Viking 
Użytkownik


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 2771
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzes
Jeżdzę: A6 C4 2.8 q+a
Dołączył: 04 Cze 2013
Posty: 23
Skąd: SB
Wysłany: 2013-07-25, 15:06   

Co tam 3 gary. 2 gary + 2 turbiny 0.9l da sie ;)

A robil ktos swapa na 3.0TDI :?:
 
 
Szopen 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy
Wiek: 35
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 80
Skąd: Kołobrzeg
Wysłany: 2013-07-30, 20:34   

U mnie w Kołobrzegu któs zrobił swapa na 3.0 tdi ale temat ponoć jeszcze nie ogarnięty do końca i auto nie jezdzi tak jak trzeba. A co do 1.9tdi to przestańcie przesadzac idealne auto dla taryfiarza :D . Mi się osobiscie projekt bardzo podoba :mrgreen:
_________________
No quattro no fun ;)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2013-10-22, 22:55   

Szkoda że jak na taksówce jeżdziłem nie wpadłem na taki pomysł. Ale wolał bym wsadzić 1,8 ADR 125KM 20V :-D :-D :-D :-D :-D :-D
A tak po za tym to pochwalam polską myśl. Mimo iż ma swoich przeciwników i zwolenników.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - manga

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.