Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
A8 D2 swap 1.9 TDI PD AVF manual 6 gang QUATTRO  
Autor Wiadomość
uszek 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 18 razy
Wiek: 38
Dołączył: 21 Mar 2012
Posty: 857
Skąd: RZ
Wysłany: 2013-11-05, 14:26   

dziq111 napisał/a:
o cóż blisko masz przejedz sie przejechać i sie przekonasz jak to chodzi.

Juz mam 300 km niestety
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-11-05, 16:09   

Jeśli to TZ to powiem brzydko "zabierz ją sobie do grobu", z czegoś trzeba wyżyć co nie.. Zamiast osobom chętnym kupić W12 przybliżyć temat co i jak dzieje się w silniku, jak temu zaradzić to łatwiej powiedzieć że jest BEE i nie kupuj.
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-11-05, 18:49   

Robienie tajemnicy typu "nie bo nie" to sugeruje tylko takim wnioskiem że nie ma żadnego problemu. Wiele czytałem i z użytkownikami rozmawiałem i jakos specjalnych wad nikt mi nie wymieniał. jedyne co mi mówili to że bedzie drożej w utrzymaniu bo więcej troskliwości wymaga ale to tak jak i 4,2 w stosunku do 2.8
 
 
czarny 
Użytkownik


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: a6 c4
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 33
Skąd: łuków
Wysłany: 2014-01-18, 13:03   

Wracając do tematu i projektu 1.9 jest napewno w jakis sposob kompromisem pomiedzy oszczędnościa i spalaniem moze nie pali to 5l na 100 bo jednak troche waży i ma duże fele ale jeśli mechanika i elektronika zrobiona jest tak jak trzeba i auto poprostu ma sie przemieszczac z punktu a do punktu b nie mam nic przeciwko takim swapom ;)
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-01-18, 15:25   

czarny, Poczytaj wszystkie posty dokładnie co o tym myślą forumowicze .
Jek bym chciał się przemieszczać z punktu A do B ekonomicznie , to proponuję ( tak jak zresztą większość forumowiczów ) kupił bym 2.8 PB + LPG w manualu .
Spalanie średnio 13L/100km x 2.68 zł = 34,84 zł
To jest dużo ??

Po co krzywdzić auto i robić z niego jakiegoś mutanta ??

Moje 4.2 spala średnio około 16L lpg /100km x 2.68 zł = około 43zł 100km .

To nie jest ekonomicznie ??

To TDI który spala około 10L ON wychodzi drożej , nie mówiąc o kosztach naprawy TDI ;)
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
gelix 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual 6 gang
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 , BMW E38 4.4 LONG
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lip 2013
Posty: 22
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-06-03, 12:29   

Witam, długo mnie nie było, wszyscy którzy przerobili a8 D2 na 1.9 tdi proszę pisać na priv, wymienimy się doświadczeniami.
Oczywiście pomogę na tyle na ile potrafię.

Ktoś pisał o problemie z kodowaniem ABS/ESP z automatu na manual, też
miałem z tym mały problem.
Nowe kodowanie oblicza się na podstawie starego, nie zawsze jest tak samo.
Czyli np. kodując:
z automatu V8 benzyna na manual v6 diesel

będzie inaczej niż

z automatu V6 benzyna na manual V6 diesel.

Moje autko właśnie pokonało przebieg 15.000km od wykonania SWAPA i śmiga pięknie.
Żadnej awarii, zero błędów, wszystko działa.
Zmieniam olej na ORI VW + filtr i śmigam dalej.

W międzyczasie zmieniłem klocki przód i tył.
Poza tym nic.
Tylko coś muszę zrobić z linką łączącą stacyjkę ze skrzynią automatyczną skrzynią biegów króra przed swapem była w aucie.
Teraz sobie od czasu do czasu cyka i trochę mnie to wkurza.

Pozdrawiam wszystkich którzy wrzucili 1.9 PD do A8 :)

Mnie akurat się bardzo dobrze jeździ.
Planuję przerobienie następnej, jeżeli się uda zdobyć LONGA W12 w dobrym stanie to na pewno w to wchodzę.
<hura>
_________________
Amelinium - Tego nie pomalujesz....
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-06-03, 15:16   

gelix napisał/a:
Planuję przerobienie następnej, jeżeli się uda zdobyć LONGA W12 w dobrym stanie to na pewno w to wchodzę.
:shock: <brawo2>
Czemu wy tak kaleczycie takie auta ????? ;(
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
gelix 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual 6 gang
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2 , BMW E38 4.4 LONG
Wiek: 43
Dołączył: 19 Lip 2013
Posty: 22
Skąd: Piła
Wysłany: 2014-06-03, 15:54   

Nie kaleczymy tylko przerabiamy.
A dlaczego to robimy?
Bo to jedyna taka lekka limuzyna której nawet 130KM wystarczy do normalnej przepisowej jazdy.
Otrzymujemy:
- Limuzynę której nie zjada rdza
- Nie zepsuje się skrzynia automatyczna której naprawa to połowa wartości nie jednej starszej A8
- Jak się zepsuje silnik to za 1000-1500zł wstawiamy drugi ( czego nie można powiedzieć o V8)
- Reszta auta nie jest mocno awaryjna, większość można zrobić samemu za rozsądne pieniążki
- No i tyle :)

P.S. Kto ma wbitą w dowód rejestracyjny pojemność 1.9 ?
Proszę o kontakt bo jestem na etapie załatwiania formalności.
_________________
Amelinium - Tego nie pomalujesz....
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2014-06-03, 16:46   

Mi się projekt podoba i sam chętnie bym coś takiego przytulił na ponad 100 km codzienne dojazdy do pracy.
_________________
Black Cars Matters
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-03, 18:23   

tak to czytam i czytam i mysle: oby ktos na swiatlach nie pomyslal ze mam to pod maską :D
oczywiscie graty za przeróbkę i chęci ale kurcze nie widzę w tym sensu no chyba ze sie kocha silniki 1,9 i bryłę a8

pozdrawiam
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2014-06-03, 19:53   

ojej ojej do czego to doszlo <tjaa>

pomysl bardzo ambitny i gratuluje udanego swapa <okioki>

jednak...życie jest za krótkie zeby jeździć DIESLEM :D :D :D
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 39
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-06-03, 21:00   

martin_rs4 napisał/a:
życie jest za krótkie zeby jeździć DIESLEM :D :D :D


Gdzieś to już widziałem :D :D :D :D
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danielos8 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 342
Skąd: Polska
Wysłany: 2014-06-03, 21:24   

gratuluje udanego projektu :) ja osobiscie nie chciałbym jezdzim takim autem ale przecież dla kazdego coś innego :D nie kazdemu podoba sie buda audi a6 z fabrycznym 1.9. Kolega chciał mieć taką a8 jak napisał i tyle. i wychodzi mentalność ludzka <onie> i niektórzy piszą o tym co wypada a co nie. trzeba miec na to wypier...ne Przecież to tylko auto a nie człowiek <tjaa> i kazdy może z nim zrobić co chce. A to, że z fabryki nie wypuscili takiego silnika w ósemce to ich problem i nie ma co sie nimi kierować dlaczego tak wyszło itp. A co do awaryjności to kolega pojezdzi rok dwa trzy i bedzie pisał co jakis czas co i jak i wyjdzie dopiero jak to jest w praktyce :lol:
_________________
dare to be great
 
 
mdamian 
Moje A8



Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy
Wiek: 41
Dołączył: 12 Maj 2010
Posty: 2107
Skąd: 3-miasto
Wysłany: 2014-06-03, 23:04   

Ludzie to jak sobie przerabiacie tak auta to trzymajcie je do końca , (aż się rozsypią )
Bez urazy , ale jak bym chciał 1.9 TDI to bym kupił a6 , choć jak bym kiedyś kupił a6 to z silnikiem 2,8 , 3,0 4,2 .
Nie wyobrażam sobie , żeby moja niunia klekotała jak a4 .
Po co kupić auto za 20K zł z 4.2 PB lub 6.0 i potem przerabiać go na klekota ??
Nie wiedzę sensu .
Nie wyobrażam sobie kupić od kogoś A8 z 1.9 TDI i potem szukać części do tego samochodu <lipa>
_________________
Nie ma to jak 4.2 Quattro :)
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6. :)
Wypalanie DPF Audi A6 i A8. :)
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS. :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2014-06-04, 09:04   

trzeba dodac z e nie kazdy z nas mialby takie umiejetnosci i dopiął bym sam wszystko do konca , no bo rozkrecic kazdy u mie gorzej w drugą stronę gdyby nie ten temat to nie wiedzialbym ze to mozliwe wiec wielkie graty!
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.