Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Zaciski z D3 do D2  
Autor Wiadomość
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-02-22, 10:25   

Ok , jeszcze jedno pytanko, czy przewody hamulcowe również coś trzeba przerobić ?
_________________

 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-22, 10:30   

Nie.
_________________
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-22, 17:19   

Zalezy gdzie, ja w przedlifcie przerabialem. Jedno ucho (wypustke) trzeba przyciąć jesli mamy zamiar zostawic oryginalna blache trzymajaca przewod z d3. D3 ma w innych miejscach blokady przewodu hamulcowego te przed przekrecaniem. Jedna blokade trzeba przyciac bo inaczej nie wejdzie przewod w blache.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-02-22, 22:40   

U siebie zmieniałem komplet razem z blaszkami i przewodami, ori z D2 trzeba by było przerabiać a tego w układzie hamulcowym chciałem uniknąć.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki

Wysłany: 2016-02-22, 22:44   

Judo napisał/a:
czy przewody hamulcowe również coś trzeba przerobić ?
krzychu22.p1i napisał/a:
Nie.
danishow napisał/a:
ori z D2 trzeba by było przerabiać


nie no chłopaki zdecydować sie prosze, bo podobno wszystko jest p&p
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-02-22, 23:02   

By poprawnie zrobić upgrade na D3 trzeba zaopatrzyć się w to:

20150321_140747.jpg
Plik ściągnięto 147 raz(y) 96,8 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki

Wysłany: 2016-02-22, 23:08   

Ok, a jakie koszta tego są?
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2016-02-22, 23:14   

7 stron wcześniej.... http://www.a8team.pl/d2-0...1,90.htm#152035

Na powyższym zdjęciu są blaszki i przewody z D3. Jeśli masz blaszki już przy zaciskach to masz już 1/2 sukcesu. Możesz jak Wojtek napisał, wypiłować w blaszce oczko na nie symetryczną wypustkę albo zostawić jak jest i dać na ukos. Przewód w D2 jest bodajże 1cm dłuższy mimo to warto wymienić ze względu na wiek.
_________________
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki

Wysłany: 2016-02-22, 23:19   

Dzieki Krzychu wszystko jasne <hihi>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-02-23, 09:15   

Ja akurat usunalem jedna wypustke z przewodu hamulcowego (bo normalnie są tam dwie). Jedna zupelnie wystarcza zeby zablokowac przewod przed odkrecaniem. Całość włożyłem w oryginalne blaszki z D3 i smiga :)

Przewody dalem nowe z d2 (TRW) bo stare byly tak popękane ze nie moglem w to uwierzyc ..... jak by je ktos nożem ponacinal.
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2016-02-23, 22:31   

danishow napisał/a:
By poprawnie zrobić upgrade na D3 trzeba zaopatrzyć się w to:
20150321_140747.jpg

moge prosic o numery tych czesci ?
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-02-24, 00:33   

preston81 napisał/a:
moge prosic o numery tych czesci ?


Tego tez ci brakło????
 
 
Judo 
Moje A8



Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 41
Dołączył: 09 Sty 2011
Posty: 222
Skąd: Pabianice
Wysłany: 2016-02-24, 09:59   

Heja
No i po swapie , wielkie podziękowania dla kolegów którzy mi pomogli co do doboru części i dobrą radą mr_nuke , michalwruszak , daniell-gda , foss - na priv oraz tutaj koledzy w temacie :)
Było troche przebojów z dystansami, dwa razy podjeżdżałem na małe poprawki bo było bicie , ale wreszcie wszystko jest git.
Jeżeli chodzi o prelifta to wcale nie jest to takie plug&play do końca bo trzeba troszkę przerobić zwrotnice ( nie będzie już powrotu do starych hebli ) , nie pasują otwory pod osłony przeciwkurzowe oraz należy skrócić przewody hamulcowe, przerobić należy kostki od czujników zużycia klocków , reszta wchodzi ładnie pod oryginalne felgi 5 ramienne 17 . Felga wypełniona jest po brzegi :)
Napiszę dla potomnych co i jak żeby nie musieli tak szukać ( D2 prelift ze stalowymi zwrotnicami - NIE ALUMINIOWE ) :

Zaciski z jarzmami oraz tarcze 360 mm od D3 ( ja miałem z d3 4,2 TDI rok 2006 ) - 620
Osłony aluminiowe 4E0615311H oraz 4E0615312H ( pasują również te i są tańsze 4E0615311D 4E0615312D ) - 100
przetoczenie tarcz- 60
Dystanse przód i tył 4 szt 17 mm ( materiał troche przepłaciłem bo była sobota - wałek aluminiowy śr. 130 mm x 120 mm długość , pocięty na kawałki 4 x 40 mm ( warto wziaść jednak o średnicy 135 mm lub 140 mm bo otwory pod piastę na 130 mm są bardzo blisko krawędzi ) - 170 zł
Dystanse robocizna - 240 zł
Śruby 16 sztuk M14x1,5x45 mm - 112
Śruby zabezpieczające M14x1,5x45 mm 4 szt - 140 zł
Klocki TRW GDB1553 komplet przód - 270 zł
Czyli za same graty około 1700 wyszło.
Pozdrawiam
_________________

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-02-24, 19:03   

Judo, sporo kasy. Trzeba było zwrotnice od FL i dwa wahacze dokupić, miałbyś znacznie mniej zachodu i dokładnie taki sam efekt ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2082
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2016-02-24, 19:30   

Jak wrażenia po zmianie ? Zwrotnice FL na nieszczęscie dalej kosztują trochę i często pękają jednak
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.