Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa  
Autor Wiadomość
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-08-21, 06:19   

szeryfisch, Dziękuje serdecznie, na weekendzie sobie sprawdzę. Ale obserwując i wyczuwając to teraz pracuje dobrze. Największe cyrki się robiły po zmianie oleju, niewiadomego pochodzenia przez warsztat specjalistyczny.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-08-21, 08:32   

Witam!

ernesto napisał/a:
Największe cyrki się robiły po zmianie oleju, niewiadomego pochodzenia przez warsztat specjalistyczny.
-i to jest wlasnie klucz do sukcesu.Dlatego wlasnie wszystkim zawsze bede polecal ZF.Tam nawet nie maja skad wziac innego jak oryginalny oleju.I nie ma gadek ze pelna wymiana z plukaniem "zabila" skrzynie.

Stefan.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-21, 13:08   

majkaistefan napisał/a:
Witam!
slyszalem od tych co sie znaja ze czujnik predkosci obr walkow lubi pasc i wtedy takie cuda sie dzieja

Czytalem o tym, w moim przypadku oba czujniki RPM działaja bez żadnych zastrzeżeń ale jest jedno ale ...z dokumentacji technicznej wynika, że oba muszą mieć oporność w przedziale 292-358 Omów. U mnie jeden (OSS) ma 940 a drugi (TSS) aż 7980 Omów, trochę dużo <hmm> .
Może mógłby ktoś z was przy najbliższej okazji zmierzyć oporność dla porównania. Wystarczy ściągnąć wtyczkę ze sterownika ASB i przyłożyć miernik według poniższej tabelki ..będę bardzo wdzięczny.

20150823_112459.jpg
Plik ściągnięto 347 raz(y) 198,32 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-08-30, 10:28   

Powyższy schemat jest od 5HP19, a że większość z was ma 4,2L i 5HP24 wstawiam też odpowiedni schemat pomiaru. Jeżeli ktoś znajdzie parę minut czasu i pomierzy oporności będę wdzięczny ...z góry dziękuję.

5HP24.JPG
Plik ściągnięto 473 raz(y) 98 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2015-09-03, 14:43   

Dzisiaj Dokonałem pomiarów u siebie. Co dziwne oznaczenie skrzyni FBH wiec 5hp24 a piny wtyczki sterownika ASB mają rozkład który pasuje do pierwszego schematu. CO jest grane? <bezradny>

moje pomiary:

MV1 33,2
MV2 31,3
MV3 31,2
EDS1 7,9
EDS2 nie udało się zmierzyć (miernik nie reagował)
EDS3 jak wyżej <bezradny>
EDS4 7,7

TOT 1020
OSS 1069 <hmm>
TSS 276
_________________
Kudłaty
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-03, 21:36   

Widzę, że OSS (czujnik obrotów) masz też duży opór ...może tak ma być. A ten drugi u Ciebie normalnie a u mnie prawie 8000 Omów <bezradny> .
Z którego schematu korzystałeś?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2015-09-03, 21:49   

danishow napisał/a:
Z którego schematu korzystałeś?


Z pierwszego bo tylko do tego pasował rozkład pinów we wtyczce sterownika ale nie pokazywało mi odczytu na EDS 2 i 3. Dlaczego? <bezradny>
_________________
Kudłaty
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-03, 22:16   

-V-I-R-U-S- napisał/a:
nie pokazywało mi odczytu na EDS 2 i 3. Dlaczego?
Dziwne jest, że masz 5HP24 a pasuje schemat od 19-tki. Co do odczytów, to o ile nie pomyliłeś pinów przy pomiarze to na pewno powinieneś sprawdzić wtyczkę przy skrzyni.
Ja zamówiłem olej i filtry, jak jutro przyjdzie to biorę się w sobotę za zawór Lock-Up ...to ten trzeci od lewej.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-03, 22:25   

Witam!

danishow napisał/a:
Widzę, że OSS (czujnik obrotów) masz też duży opór ...może tak ma być. A ten drugi u Ciebie normalnie a u mnie prawie 8000 Omów
<faktycznie>

Stefan.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-03, 22:31   

Tak Stefanie wiem, naprowadzasz na czujnik obrotów. Zrobię pomiar bezpośrednio na czujniku i jak rzeczywiście będzie tyle wynosił to za miesiąc założę nowy. Będę zakładać regulator ciśnienia ...ten z USA :D .
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
-V-I-R-U-S- 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 128
Skąd: warm-maz
Wysłany: 2015-09-03, 22:36   

danishow napisał/a:
Lock-Up ...to ten trzeci od lewej.


o co chodzi?

Do pomiaru EDS 2 i 3 podchodziłem z 5 razy i za każdym razem brak reakcji urządzenia. Jutro sprawdzę jeszcze raz.
_________________
Kudłaty
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-03, 22:52   

-V-I-R-U-S- napisał/a:
o co chodzi?
O zawór Lock-Up (N94) odpowiedzialny za "spinanie" na stałe skrzyni z silnikiem za pomocą sprzęgła w konwerterze. Zamontowany jest na płycie z innymi zaworami, na schemacie widnieje pod nazwą EDS3.

lockup.JPG
Plik ściągnięto 868 raz(y) 35,26 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2015-09-04, 13:36   

Silnik AUW, skrzynia FBE (5HP24A), modelowo rocznik 2001.

Wyniki kolejno:

ELEM. | PINY | OPÓR | WYNIK
N88 | 30+53 | 25-35Ω | 34Ω
N89 | 33+52 | 25-35Ω | 29,3Ω
N90 | 32+52 | 25-35Ω | 30,5Ω

N215 | 5+52 | 6-10Ω | 8,5Ω
N216 | 1+53 | 6-10Ω | 8,5Ω
N217 | 29+53 | 6-10Ω | 8,1Ω
N218 | 4+52 | 6-10Ω | 9,5Ω
N233 | 51+53 | 6-10Ω | 8,6Ω

N110 | 2+54 | 14-28Ω | 23,4Ω
G195 | 14+42 | 0,8-1,2kΩ | 1,1kΩ
G182 | 16+44 | 230-300Ω | 266Ω
_________________
Ostatnio zmieniony przez krzychu22.p1i 2015-09-06, 08:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-05, 22:43   

Dzięki Krzyśku raz jeszcze za wyniki. Dzisiaj ściągnąłem miskę, wyciągnąłem dolną część płyty i mierzyłem wszystkie czujniki i zawory. Płyta czyściutka, na magnesach prawie w ogóle nie było brudu i elementy elektryczne w jak najlepszym porządku ...pozostaje jedynie konwerter a dokładnie sprzęgło dociskowe w konwerterze.

Regenerować czy kupić drugi nowy/regenerowany i gdzie? Na pewno możecie kogoś polecić :]
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-05, 22:48   

Witam!

Rozumiem ze sprawdzales ze na cewke zaworu jest podawane napiecie.

Stefan.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.