Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-07-09, 23:40   

ericson napisał/a:
po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk
Wypadałoby to jak najszybciej zrobić! ...ale to już inny temat.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2017-07-10, 06:30   

ericson napisał/a:

a moze ma to cos związek z obciążeniem silnika, po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk i czuje jak bym jechał czasem z przyczepka.


To taka sama zasada jak byś jechał pod górkę, sterownik skrzyni stwierdza, że nie jest potrzebna redukcja a rozłączenie Lock-up.
Dla zainteresowanych, słaba mieszanka paliwowa też ma na to wpływ.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-07-10, 07:41   

tak myślałem ze możne to tez zakłócać,a i problem mam tez z ubogo mieszanka,wiec 2 sprawy zakłócają,raz juz czyściłem jarzmo i nadal potrafi blokować- zostało mi jeszcze wymienić klocki,co do mieszanki to tez walczę.

[ Dodano: 2017-07-14, 08:09 ]
blokowanie kola usuniete,zostala tylko uboga mieszanka

[ Dodano: 2017-08-27, 05:16 ]
z uboga mieszanka tez sie uporałem, niestety w skrzyni to samo dzie dzieje?- np ruszam i zaczynam jechać stalą prędkością na 5,po obrotach juz widzę ze sie nie zapięła, puszczam pedal gazu, obroty spadają do 700-auto nie hamuje silnikiem, czekam tak parę sekund i dodaje gazu ,czasami po takim ruchu skrzynia sie zapina. Ostatnio wyjechałem w trase,dystans 150km, w jedna stronę skrzynia prawie wcale nie głupiała a spowrotem w 40 % trasy
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-08-27, 07:29   

Można podłączyć kompa i sprawdzić czy elektrozawór zapina lock up czy nie. Jeśli nie to może być wina elektrozaworu, a jeśli zapina i obroty dalej pływają to problem jest w konwenterze, bo tam realizowane jest zapięcie lock up. Temat przerabialem w bmw e39, po wymianie sprzęgła zrobiłem 20 tys km i taka sama sytuacja pojawiła się jak u Ciebie. Na kompie pokazywalo że elektrozawór zapina go a mimo wszystko nie był zapiety. Pojechałem na gwarancję, wymienili mi pierw sterownik, tą płytę z kanałami w skrzyni ale nic nie dało więc zrzucili skrzynie i poszedł nowy konwerter który rozwiązał problem.
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-08-27, 09:03   

u mnie program pokazuje ze jak nie zapięty to nie zapięty,a gdy pokazuje ze zapięty to rzeczywiście tak sie dzieje,plyte juz podmieniałem,pytanie-czemu sterownik uznaje ze zawor ma byc zamknięty,jakie parametry o tym decydują?
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2017-08-27, 11:34   

Lock up zapina się przy określonej prędkości, a rozłacza jeśli przekroczona jest wartość zapisana w Nm (jeśli skrzynia stawia zbyt duży opór dla silnika).
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-08-27, 12:12   

co moze powodowac czasowy opór w skrzyni,olej za gesty?,musze jeszcze zobaczyc czy tyl nie blokuje, bo chece sie zaczynają nie odrazu,lecz po dłuższej chwili.

[ Dodano: 2017-09-03, 19:08 ]
jaki parametr-co podejrzeć ktory nie pozwala zapiać lock?,gdy już zapnie wszystkie testy wychodzą poprawnie-test,jazda na 4 biegu i porównanie prędkości walków -ok,hamuje silnikiem,obroty nie faluja na nie zapiętym,mieszanka-ok,hamulce nie blokują.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-09-03, 23:17   

ericson napisał/a:
jaki parametr-co podejrzeć ktory nie pozwala zapiać lock?
Na drugiej stronie tego tematu jest wszystko opisane !
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-09-07, 08:09   

moze ma ktos inny pomysł niz opis na 2 st.
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 08 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2017-09-07, 12:34   

Widać nikt nie miał takiej samej usterki. Musisz logować dane skrzyni próbując skorelować wystąpienie problemu z jakąś zmianą w pomiarze obciążenia, prędkości, temperatury oleju itd itp.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-09-10, 12:46   

patrzylem paramety w czasie jazdy i nic dziwnego nie moglem dostrzec,ale pojawiło sie zjawisko którego nie bylo,wjeżdżałem dzis na kanal,wjazd jest dosc stromy,pojawilo sie poszarpywanie-jakby sie sprzęgło ślizgało-czyli olej albo coś gorszego.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-09-10, 15:04   

ericson napisał/a:
pojawilo sie poszarpywanie-jakby sie sprzęgło ślizgało
Brzmi jak zajechane tarczki sprzędłowe lub uszkodzony kosz forwardu <hmm>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-09-11, 09:37   

szarpie po nagrzaniu
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-09-11, 09:50   

Raczej nie obejdzie się bez zdemontowania skrzyni. Trzeba koniecznie sprawdzić kosze i tarczki zanim ci tam konkretne spustoszenie zrobi.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-09-11, 13:08   

nie kombinuje,kopiłem kompletna używkę od passata z 99r o tym samym kodzie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.