Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Lock Up nie działa  
Autor Wiadomość
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-05, 23:12   

Oczywiście, że sprawdzałem. Można to bardzo fajnie podejrzeć z poziomu VCDS-a łącznie z natężeniem. Wszystkie cewki pracują idealnie.
Po wymianie oleju skrzynia hamuje silnik na 1-szym i drugim biegu ...czasem też i na trzecim. Oznacza to że okładziny na sprzęgle dociskowym w konwerterze są już wytarte, stąd uślizg przy dodawaniu gazu i brak hamowania silnikiem na czwartym i piątym biegu.
Od godziny szukam w necie nowego konwertera ale jakoś nic nie mogę znaleźć, oryginalny jest dostępny ale kosztuje 620 eurasów netto ...trochę dużo <faktycznie>
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
majkaistefan
[Usunięty]

Wysłany: 2015-09-05, 23:26   

Witam!
Troche to wszystko dziwne.
A sprawdzales regenerowane u producenta?

Stefan.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-09-05, 23:40   

majkaistefan napisał/a:
A sprawdzales regenerowane u producenta?
Jeszcze nie, w poniedziałek zadzwonię i zapytam w Audi i ZF.

Potrzebuje Konwerter o numerze: 01V323571K, oznaczenie: G35 lub Z61, montowane były w skrzyniach 5HP19 ECH i FBB.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-10-10, 17:11   

Chyba trzeba w końcu zabrać się za ten konwerter, ma ktoś z Was namiary na zaufaną firmę zajmującą się sprzedażą regenerowanych czy tam nowych konwerterów?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2015-10-10, 21:53   

napisz tu info@motoshop24.info, admin z forum 7 er sprzedaje takie rzeczy firmy ZF
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-10-10, 23:22   

Inter32, dzięki za adres. Mam na kogoś się powołać?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Inter32 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 233
Skąd: Wyszków
Wysłany: 2015-10-11, 08:43   

Nie znam go, przeczytałem tu http://7er.pl/showthread....z-A6-6HP-19-HYP
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-09-17, 23:09   

Wracając do tematu, cztery tygodnie temu wymieniłem w końcu ten nieszczęsny konwerter i oczywiście problem się zakończył. Kupiłem oryginalny konwerter ZF, kosztował połowę tego co krzyczą w ASO a jest to dokładnie ta sama część ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-05-12, 04:51   

zmieniłem olej,był jakiś czerwony,wlałem zolty i zaczęło sie,po dłuższej jeździe czasami nie zapnie nadbiegu (lock up), zatrzymanie i ruszenie lub dalsza jazda ciagła przywraca poprawna prace, w vag widać ze nadbieg jest w stanie-open i nie próbuje sie zapinać, płyta główna podmieniona na inna
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-12, 19:14   

Sprawdź stan oleju, jeżeli jest poprawny to wymień ponownie olej.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-05-15, 14:52   

skoro teraz na żółtym głupieje to moze znowu nowy dextron II mu zapodać.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-15, 19:46   

Sprawdziłeś "książkowo" stan oleju ?!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-05-16, 05:31   

tak,poziom spr. Czy brak np 0.10-0.20L będzie miał wpływ na prace asb?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2017-05-17, 00:35   

Może mieć wpływ ale nie musi.
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
ericson 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 47
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 51
Skąd: wawa
Wysłany: 2017-06-16, 11:23   

narazie gubienie nadbiegu,bez widocznej reguły, działa jak chce,podmieniłem 3 l oleju i wydaje mi sie ze rzadziej głupieje,ale może to tylko odczucie,co mogę jeszcze sprawdzić i na co stawiacie?. Zauważyłem taki objaw,kiedy wszystko gra asb zalacza wszystkie biegi do 5( na tipie i D), gdy lock głupieje na tipie nie można załączyć ręcznie 5(zwala na 4) biegu,a na D on juz sam wskakuje ale bez locka.

[ Dodano: 2017-06-17, 11:00 ]
skrzynia jest zaprogramowana w wersji code 000000 z opcja dogrzewania katalizatorów czyli cod mode 241, wiec przestawiłem na 00010 i działa lepiej,nie przytrzymuje na biegach jak nie dogrzany,niestety lock nadal działa według własnego widzimisie, obroty na 4 biegu sie zgrywają.

[ Dodano: 2017-07-09, 20:00 ]
a moze ma to cos związek z obciążeniem silnika, po nagrzaniu blokuje mi jeden zacisk i czuje jak bym jechał czasem z przyczepka.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.