Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] auto po chwili gaśnie. Pompa paliwa?  
Autor Wiadomość
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-07, 20:43   

ManiekJames napisał/a:
A takie pytanie mam - bo temat widzę dobry :)

Czy można tak jeździć ??
GDzie najprawdopodobniej szukać przyczyny zwarcia (pompa sama, kable do niej)??
Jakie są konsekwencje takiej jazdy od zawsze (od kiedy kupiłem to tak jest)??

<bezradny> <jezyk>


Pewnie ci wspomagajaca pompa nie pracuje, gdybys nie mial lpg i jezdzil tylko na benzynie, to powyzej pewnych obrotow (3.5-4tys obr/min) mialbys ubogo (jesli pojedyncza pompa by nie wyrabiala) i wyskakiwal by check. Nie wiem jeszcze jak z paliwem ponizej polowy zbiornika - pewnie bys wypalil z prawej komory zbiornika paliwa - a lewa miala by paliwo, wiec ponizej polowy zbiornika wskaznik paliwa powinien dwa razy szybciej wedrowac do rezerwy, bo plywak co mierzy poziom paliwa jest przy prawej pompie.
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2015-10-07, 21:46   

Kolego Korton - wielkie dzięki za sesję fotograficzną Twojej pompy - SUPER , myślę że teraz już każdy wie jak wygląda pompa prawa - główna - o to takie fotki mi chodziło . Ale niestety - każdy ze sprzedających wkłady pomp na alledrogo lub w innych sklepach internetowych podaje numery lewych i prawych razem - czy więc one są między sobą zamienne a różnica jest tylko w koszu i w podłączeniu przewodów paliwowych ?
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-07, 22:15   

czaruś napisał/a:
każdy ze sprzedających wkłady pomp na alledrogo lub w innych sklepach internetowych podaje numery lewych i prawych razem - czy więc one są między sobą zamienne a różnica jest tylko w koszu i w podłączeniu przewodów paliwowych ?


Tego niestety nie wiem, ja dla pewnosci szukalem do siebie dokladnie takiej samej.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-10-08, 20:10   

Korton napisał/a:
bo plywak co mierzy poziom paliwa jest przy prawej pompie.
Jest ich aż cztery, dwa po prawej i dwa po lewej stronie ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-08, 21:23   

Moze nie 4, ale dwie napewno :)




 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-10-08, 21:50   

Korton, chodziło mi o pływaki/czujniki poziomu paliwa ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-08, 22:48   

danishow napisał/a:
Korton, chodziło mi o pływaki/czujniki poziomu paliwa ;)


No wiem, jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-09, 06:41   

ale się napalili zioła aby takie coś wymodzić
<bezradny>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-09, 11:36   

Po ziole takich stanów sie nie ma-to tylko dopy.
Zwykłu dwukomorowy zbiornik paliwa nie magistrala zasilająca Nowy York więc po cholere tyle patentów zabierających de facto pojemnośc baku....pompy u góry wezyki na dole czujnik i wsio!
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-10-09, 13:03   

Cytat:
jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa)
Dokladnie, na gorze zbiornika sa dwa cylindryczne w dolnych czesciach dodatkowo dwa tradycyjne czujniki poziomu z plywakiem!
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Korton 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy
Wiek: 46
Dołączył: 20 Sie 2013
Posty: 371
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-10-09, 15:52   

danishow napisał/a:
Cytat:
jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa)
Dokladnie, na gorze zbiornika sa dwa cylindryczne w dolnych czesciach dodatkowo dwa tradycyjne czujniki poziomu z plywakiem!


Kto bys pomyslal, dzieki za info.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4799
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-10-09, 21:50   

moim zdaniem było zrobić zbiornik w zbiorniku i zastosować pompy przelewowe które by w jedno miejsce paliwo lały poniżej pewnego poziomu paliwa
I było by dobrze a jest jak jest
 
 
ManiekJames 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36
Dołączył: 04 Maj 2014
Posty: 281
Skąd: Kalisz
Wysłany: 2015-10-09, 21:52   

Patrzcie - niby zwykły dla śmiertelnika z zewnątrz bak - a TYLE rzeczy w środku do popsucia <boisie> <faktycznie>
_________________
Pozdrawiam !!
 
 
czaruś 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy
Wiek: 46
Dołączył: 25 Wrz 2013
Posty: 120
Skąd: szczecin
Wysłany: 2015-10-13, 11:39   

No i czekam na kupioną ( po długim poszukiwaniu i po wielu telefonach ) pompę główną-prawą. Auto stoi już tydzień czasu więc MMI pokazuje akumulator na jednej kresce. Ósemka z ledwością kręci i odpala ale tylko na ok. 20sek i gaśnie więc nie ma jak doładować aku. Więc postanowiłem zmostkować przekaźnik od pompy pomocniczej-lewej. Sprawa jest banalnie prosta - wystarczy w bagażniku zdjąć boczek-osłonę akumulatora ( po prawej stronie ) i w przekaźniku nr 167 ( dolny przy bezpiecznikach nad akumulatorem ) zmostkować zwykłym kawałeczkiem kabelka pin 30 i 87 . Po wsadzeniu tak zmostkowanego przekaźnika na swoje miejsce pompa pomocnicza-lewa odrazu zaczyna pracować . A teraz wystarczy odpalić auto. I silnik pracuje bez problemu na jednej pompie - lewej-pomocniczej. Nie gaśnie bo zmostkowany przekaźnik podaje cały czas prąd do pompy - UWAGA !!! - ALE PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ ZROBIONY PRZEZ NAS MOSTEK BO POMPA PRACUJE CAŁY CZAS - NAWET PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU. No i silnik popracował - nagrzał się - naładował akumulator. Więc czekam dalej na pompę - może dzisiaj lub jutro kurier przyniesie. I w ten prosty sposób można sprawdzić ( kiedy auto nam gaśnie po odpaleniu ) czy mamy uszkodzoną pompę paliwa prawą-główną. <okok>
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-10-13, 12:07   

Chwilke-widziałem "zmostkowane" D3 ale pompy chodziły razem tylko po zapłonie więc cos chyba nie do końca zmostkowałes jak trza. No ale grunt że hasa.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.