Autor |
Wiadomość |
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-07, 20:43
|
|
|
ManiekJames napisał/a: | A takie pytanie mam - bo temat widzę dobry
Czy można tak jeździć ??
GDzie najprawdopodobniej szukać przyczyny zwarcia (pompa sama, kable do niej)??
Jakie są konsekwencje takiej jazdy od zawsze (od kiedy kupiłem to tak jest)??
<jezyk> |
Pewnie ci wspomagajaca pompa nie pracuje, gdybys nie mial lpg i jezdzil tylko na benzynie, to powyzej pewnych obrotow (3.5-4tys obr/min) mialbys ubogo (jesli pojedyncza pompa by nie wyrabiala) i wyskakiwal by check. Nie wiem jeszcze jak z paliwem ponizej polowy zbiornika - pewnie bys wypalil z prawej komory zbiornika paliwa - a lewa miala by paliwo, wiec ponizej polowy zbiornika wskaznik paliwa powinien dwa razy szybciej wedrowac do rezerwy, bo plywak co mierzy poziom paliwa jest przy prawej pompie. |
|
|
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-10-07, 21:46
|
|
|
Kolego Korton - wielkie dzięki za sesję fotograficzną Twojej pompy - SUPER , myślę że teraz już każdy wie jak wygląda pompa prawa - główna - o to takie fotki mi chodziło . Ale niestety - każdy ze sprzedających wkłady pomp na alledrogo lub w innych sklepach internetowych podaje numery lewych i prawych razem - czy więc one są między sobą zamienne a różnica jest tylko w koszu i w podłączeniu przewodów paliwowych ? |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-07, 22:15
|
|
|
czaruś napisał/a: | każdy ze sprzedających wkłady pomp na alledrogo lub w innych sklepach internetowych podaje numery lewych i prawych razem - czy więc one są między sobą zamienne a różnica jest tylko w koszu i w podłączeniu przewodów paliwowych ? |
Tego niestety nie wiem, ja dla pewnosci szukalem do siebie dokladnie takiej samej. |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-10-08, 20:10
|
|
|
Korton napisał/a: | bo plywak co mierzy poziom paliwa jest przy prawej pompie. | Jest ich aż cztery, dwa po prawej i dwa po lewej stronie |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-08, 21:23
|
|
|
Moze nie 4, ale dwie napewno
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-10-08, 21:50
|
|
|
Korton, chodziło mi o pływaki/czujniki poziomu paliwa |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-08, 22:48
|
|
|
danishow napisał/a: | Korton, chodziło mi o pływaki/czujniki poziomu paliwa |
No wiem, jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa) |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-09, 06:41
|
|
|
ale się napalili zioła aby takie coś wymodzić
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-09, 11:36
|
|
|
Po ziole takich stanów sie nie ma-to tylko dopy.
Zwykłu dwukomorowy zbiornik paliwa nie magistrala zasilająca Nowy York więc po cholere tyle patentów zabierających de facto pojemnośc baku....pompy u góry wezyki na dole czujnik i wsio! |
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-10-09, 13:03
|
|
|
Cytat: | jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa) | Dokladnie, na gorze zbiornika sa dwa cylindryczne w dolnych czesciach dodatkowo dwa tradycyjne czujniki poziomu z plywakiem! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 46 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-09, 15:52
|
|
|
danishow napisał/a: | Cytat: | jak rozumiem plywaki to te podluzne cylidnryczne cos przy pompach paliwa, wg obrazka x2 (prawa + lewa) | Dokladnie, na gorze zbiornika sa dwa cylindryczne w dolnych czesciach dodatkowo dwa tradycyjne czujniki poziomu z plywakiem! |
Kto bys pomyslal, dzieki za info. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-09, 21:50
|
|
|
moim zdaniem było zrobić zbiornik w zbiorniku i zastosować pompy przelewowe które by w jedno miejsce paliwo lały poniżej pewnego poziomu paliwa
I było by dobrze a jest jak jest |
|
|
|
|
|
|
|
ManiekJames
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 (D3)
Wiek: 36 Dołączył: 04 Maj 2014 Posty: 281 Skąd: Kalisz
|
Wysłany: 2015-10-09, 21:52
|
|
|
Patrzcie - niby zwykły dla śmiertelnika z zewnątrz bak - a TYLE rzeczy w środku do popsucia |
_________________ Pozdrawiam !!
|
|
|
|
|
czaruś
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 5 razy Wiek: 46 Dołączył: 25 Wrz 2013 Posty: 120 Skąd: szczecin
|
Wysłany: 2015-10-13, 11:39
|
|
|
No i czekam na kupioną ( po długim poszukiwaniu i po wielu telefonach ) pompę główną-prawą. Auto stoi już tydzień czasu więc MMI pokazuje akumulator na jednej kresce. Ósemka z ledwością kręci i odpala ale tylko na ok. 20sek i gaśnie więc nie ma jak doładować aku. Więc postanowiłem zmostkować przekaźnik od pompy pomocniczej-lewej. Sprawa jest banalnie prosta - wystarczy w bagażniku zdjąć boczek-osłonę akumulatora ( po prawej stronie ) i w przekaźniku nr 167 ( dolny przy bezpiecznikach nad akumulatorem ) zmostkować zwykłym kawałeczkiem kabelka pin 30 i 87 . Po wsadzeniu tak zmostkowanego przekaźnika na swoje miejsce pompa pomocnicza-lewa odrazu zaczyna pracować . A teraz wystarczy odpalić auto. I silnik pracuje bez problemu na jednej pompie - lewej-pomocniczej. Nie gaśnie bo zmostkowany przekaźnik podaje cały czas prąd do pompy - UWAGA !!! - ALE PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU TRZEBA ŚCIĄGNĄĆ ZROBIONY PRZEZ NAS MOSTEK BO POMPA PRACUJE CAŁY CZAS - NAWET PO WYŁĄCZENIU ZAPŁONU. No i silnik popracował - nagrzał się - naładował akumulator. Więc czekam dalej na pompę - może dzisiaj lub jutro kurier przyniesie. I w ten prosty sposób można sprawdzić ( kiedy auto nam gaśnie po odpaleniu ) czy mamy uszkodzoną pompę paliwa prawą-główną. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-13, 12:07
|
|
|
Chwilke-widziałem "zmostkowane" D3 ale pompy chodziły razem tylko po zapłonie więc cos chyba nie do końca zmostkowałes jak trza. No ale grunt że hasa. |
|
|
|
|
|