Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D3 04 4.2MPI/LPG ] auto po chwili gaśnie. Pompa paliwa?  
Autor Wiadomość
VanDyke 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy
Wiek: 40
Dołączył: 18 Sie 2010
Posty: 783
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-06-22, 09:37   

A błędy jakieś zapisuja się kiedy auto zaczyna tracić moc?
 
 
Karzel89 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-22, 09:57   

Właśnie najgorsze jest to że brak błędów, nawet o wypadaniu zapłonu czy też check engine.
Wcześniej było kilka błędów w silniku (nie pamiętam wszystkich, a teraz jestem w pracy).
Wiem że dwa były coś takiego: Fuel Trim Bank 1 i 2: system too lean (czy jakoś tak)
Było też coś o Secondary Air Injection Bank 1 i 2 - i tu nie pamiętam co było opisane.
I mam problem poduszki lewej oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane.
 
 
Karzel89 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-22, 11:47   

Niestety nie posiadam manometru aby zmierzyć ciśnienie jakie podaje pompa.
Chyba że któryś z kolegów z Krakowa lub okolic ma takie ustrojstwo i byłby w stanie mi pomóc zmierzyć takie ciśnienie. Na pewno się jakoś dogadamy <hihiwiesz>
 
 
Karzel89 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-22, 13:05   

Sprawdzę to zmostkowanie, bo szczerze wiem że to działa, ale robiłem to dopiero po tym jak auto mi już zaczeło szarpać (co też nie jest miarodajne, bo po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu bez zmostkowania auto pracuję chwilę bez problemów).

Apophis napisał/a:
Sorki zasugerowałem się rocznikiem :)

A rocznik auta mam wpisany 2002, gdyż moje auto jest z produkcji 11.2002 i np. te otwory przy pompach mam skręcone na 6 śrub 8mm więc jeszcze tak jakby starsza konstrukcja.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-06-22, 17:07   

Jeśli po zmostkowaniu jest ok to masz rozwiązanie.

Nie mogę sie przyzwyczaić do D3 z 2002 roku :D
 
 
Karzel89 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-22, 22:25   

Auto po wymianie regulatora ciśnienia paliwa dalej kulało. Po zmostkowaniu pomp auto odżyło. Jeździłem z 40 minut i nic. Jutro reklamuję zakupiony wkład.
Raz jeszcze wszystkim dziękuję za pomoc :>
 
 
pebo 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1442
Skąd: B.Podl.
Wysłany: 2016-06-22, 22:27   

Karzel89 napisał/a:
(...) oraz wspornika momentu obrotowego, które występują cały czas, ale raczej nie powodują tego co jest tu opisywane.

O ile pamiętam, to błąd poduszki silnika (czyli wspornika momentu obrotowego) może powodować ograniczenie mocy silnika przez sterownik silnika nawet do 50%.
_________________
Bądź dobry jak chleb.
 
 
Karzel89 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-22, 22:45   

Ogólnie brak mocy wydaje mi się że nie objawiałby się takim przerywaniem (auto zaczyna się dusić). Do tego błąd występuję od kiedy tylko kupiłem auto i nie zwróciłem uwagi na brak mocy, a przesiadłem się z A4 1.8T. Czyli reasumując spadek 50% mocy spowodowałby że A8 zbierałoby się gorzej od owej A4. <fujarka>
Na pewno będę się brał i za poduszki pomału, ale wpierw auto musi znowu zacząć jeździć. <jezyk2>
 
 
mastian22 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 12
Skąd: Dziwnow
Wysłany: 2016-06-28, 21:44   

Witam .. Poczytalem troche i mam pytanie.. Objawyjak wymienione:
- auto slabo pali albo wcale nie chce
- jak powoli daje sie gazu to sie wkreca na obroty, jak dodaje gazu gwaltownie to czesto siezdaza ze sie dlawi, strzela, pierdzi i nie chce przyspieszac, przyspiesza jak traktor albo wrecz hamuje :/
- Wymienilem pompe prawa na nowa, cisnienia niby pokazuje dobre, ale objawy jak wyzej,

Mam zamontowany gaz BRC nowa w miare instalacja 1,5 roku, na gazie auto chodzi jak bajka na benzynie natomiast nie :/ wiec codziennie cierpliwie musze czekac z rana az sie przelaczy na gaz :(
Moze jakies sugestie co to moze byc ?? i gdzie szukac winy i co naprawiac albo wymieniac ? <bezradny>

Pozdrawiam
 
 
Karzel89 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D3
Wiek: 34
Dołączył: 28 Cze 2015
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2016-06-29, 14:55   

Wpierw zacząłbym od sprawdzenia błędów, może akurat będzie tam jakaś podpowiedź.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi.
 
 
mastian22 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 12
Skąd: Dziwnow
Wysłany: 2016-07-03, 23:32   

Karzel89 napisał/a:
Wpierw zacząłbym od sprawdzenia błędów, może akurat będzie tam jakaś podpowiedź.
A jak nie to szukaj przyczyny w baku, może coś źle zostało złożone. Wymieniałeś sam wkład czy cały kosz?
Nie którzy jeszcze się doszukują problemów z regulatorem ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, ale wątpię żeby to było to, ale sprawdzić nie zaszkodzi.


Witam ponownie

Wymienilem sam wklad, ogolnie pompa dosc glosno chodzila. teraz dzieje sie tak ze ma totalne problemy z odpalaniem.. odpalaledwo i wkreca sie powoli na obroty jak slimak, po czym po chwili gasnie nawet jak dogazujepowyzej 3000 obr. Na poczatku slychac jak pompa pracuje po czym gasnie i samochod tez gasnie.. chyba ze pracuje na gazie wtedy wszystko jest ok.. Czy to moze byc wina przekaznika ?? Albo jakis problem elektryczny ? moze jakis spalony bezpiecznik albo cos i gdzie tego szukac ??

Pozdrawiam.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-07-03, 23:33   

A ktora pompe zmieniłeś? Zmostkuj plusy to zobaczysz czy bedzie ronica bo może nie to co trza zmienione.
 
 
mastian22 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 12
Skąd: Dziwnow
Wysłany: 2016-07-03, 23:38   

Wymienilem wklad pompy prawej, tej niby glownej. Powiem mechanikowi zeby tak zrobil bo ja na mechanice niestety :/

[ Dodano: 2016-07-03, 23:39 ]
Czy jazda na zmostkowanych pompach nie bedzie ich uszkadzac w zaden sposob ??
 
 
mastian22 
Użytkownik


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 39
Dołączył: 26 Maj 2016
Posty: 12
Skąd: Dziwnow
Wysłany: 2016-07-03, 23:52   

Dzieki za rade.. jutro powiem mechanikowi co trzeba zrobic.
 
 
kkrzysi0 
Moje A8


Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Kwi 2016
Posty: 101
Skąd: LU/JG
Wysłany: 2016-11-06, 11:58   

Koledzy podpowiedzcie coś o czujnikach poziomu paliwa, wg etki z załącznika, na dwóch kostkach są podłączenia czujnik paliwa - zegary? To ile tych czujników jest? Wg rysunków wygląda na zestaw (pływak + czujnik rurka)? Który za co odpowiada?

czujnik paliwa.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 797 raz(y) 118,24 KB

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.